Komunikaty PR

Parapetówka w palarni i akcja "Kawa za kwiatek"

2020-05-25  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

Na lepsze czasy pierwsza białostocka palarnia kawy the White Bear Coffee Roasters przenosi się w lepsze miejsce - na Produkcyjną 72. Są tam także stoliki dla kawoszy, którzy chcieliby wypić filiżankę kawy na miejscu. Bariści wpadli na pomysł, by nowy lokal przyozdobić doniczkowymi kwiatami. Proponują więc klientom akcję "Kawa za kwiatek".

Otwarcie lokalu miało miejsce 18 maja i przypadkowo zbiegło się z otwarciem gastronomii w całym kraju.

Mieliśmy więc podwójną okazję do świętowania - mówi Marcin Zalewski, szef palarni the White Bear. - Ruszamy w nowym miejscu, gdzie mamy przyjaźniejszą przestrzeń, lepsze możliwości do pracy i świetne warunki dla gości, których wreszcie możemy przyjąć. Żeby lokal był jeszcze przytulniejszy, postanowiliśmy udekorować go kwiatami. Każdy klient, który przyniesie kwiatek w doniczce otrzyma od nas paczkę dobrej kawy.

Do nowego lokalu przy Produkcyjnej wchodzi się wprost z ulicy. Już na zewnątrz unosi się zapach palonych ziaren. Przestronne, jasne wnętrze ma loftowy, surowy wystrój - tak by nic nie odwracało uwagi od rzeczy najważniejszej, czyli kawy, która wyeksponowana została na regałach wraz z akcesoriami do jej parzenia. Dla gości przygotowano kilka stolików i komfortowe fotele. Nawet te ekologiczne, wykonane z tektury z recyklingu, zdaniem klientów są bardzo wygodne. Ale nie one stanowią główną atrakcję. Jest nią kawa.

Oferujemy kawę specialty, która w kawowych notowaniach opracowywanych przez specjalistów otrzymała ponad 80 kawowych punktów na sto możliwych. Pochodzi ona z różnych kawowych regionów: Ameryki, Azji i Afryki, co definiuje profil sensoryczny każdej z nich. Jeśli kogoś interesuje temat kawy, to zapewniam, że możemy o niej gawędzić w nieskończoność - żartuje Łukasz Kaliciński z the White Bear Coffee. - Ale poza gadaniem, nieskromnie powiem, że jesteśmy ekspertami w jej paleniu, parzeniu i serwowaniu.

W palarni można spróbować kawy parzonej alternatywnymi metodami: w ekspresie, drippie, aeropressie czy chemexie. Jeśli klientowi posmakuje któraś szczególnie, będzie mógł na miejscu zaopatrzyć się w odpowiednie urządzenie i zakupić zapas ulubionego ziarna. W lokalu u Miśków na Produkcyjnej prowadzone też będą kawowe pokazy - tzw. cuppingi - i szkolenia dla baristów.

W palarni the White Bear zaopatrują się w ziarno lokale znane z dobrej kawy m.in. Koku Sushi, Maslove, kawiarnia Pani K, Sonata, Crossfit Białystok.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

A. Hyży: Hubert Urbański jest wisienką na torcie ramówki. To część planu Edwarda Miszczaka tworzenia telewizji gwiazd

Agnieszka Hyży, Elżbieta Romanowska, Lanberry, Martyna Kupczyk i Ewa Wachowicz wierzą, że kultowy format „Milionerzy” zyska w Polsacie drugie życie i znów milion będzie nie tylko w nazwie i w głównej wygranej, ale i w oglądalności. Teleturniej miał swoją premierę na antenie telewizji TVN w 1999 roku. Teraz prawa do tego programu wykupił Polsat. Prowadzącym pozostaje Hubert Urbański, który cieszy się zarówno sympatią widzów, jak i uznaniem innych gwiazd związanych z tą stacją. Zapewniają one, że będą oglądać nowe odcinki i już typują je na hit tej jesieni.

Polityka

Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.

Motoryzacja

Gwiazdy: Rower może być alternatywą dla samochodu. To nie tylko tani i ekologiczny środek transportu, ale też wspiera zdrowie

Jeśli tylko pogoda na to pozwala, to Anna Powierza, Iwona Guzowska i Piotr Zelt chętnie przesiadają się na rower, który doskonale sprawdza się zarówno jako środek transportu w zakorkowanym mieście, jak również podczas wycieczek krajoznawczych czy treningów zdrowotnych. Gwiazdy zgodnie przyznają, że jazda jednośladem przynosi wiele korzyści dla organizmu, jest również przyjazna dla środowiska. Pozwala też zaoszczędzić na paliwie i opłatach za parkowanie.