Komunikaty PR

Park Handlowy Matarnia dzieli się dobrem

2021-04-16  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Matysek
Personal PR

Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/

Trudna sytuacja społeczno-ekonomiczna, w której wszyscy znajdujemy się od niemal roku coraz wyraźniej odciska swoje piętno. Działalność instytucji, które na co dzień zajmują się niesieniem pomocy potrzebującym stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Kontynuując działania na rzecz lokalnej społeczności centrum postanowiło wesprzeć nowo powstałą Poradnię Psychologiczno-Psychoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży przy gdańskim szpitalu psychiatrycznym oraz przekazać paczki do Banku Żywności w Gdańsku.

Działania prospołeczne od wielu lat są bliskie Parkowi Handlowemu Matarnia. W tym roku, w skłaniającej do namysłu atmosferze Świąt Wielkiej Nocy, centrum przekazało do Banku Żywności w Gdańsku w sumie 77 kg różnorodnych produktów spożywczych, w tym kawę, herbatę, przyprawy, słodycze czy bakalie. Żywność jeszcze przed Świętami trafiła do sklepów charytatywnych i najbardziej potrzebujących rodzin, których budżet został w  ten sposób odciążony.

W dobie koronawirusa w szczególnie trudnym położeniu znalazły się również dzieci i młodzież, dlatego Park Handlowy Matarnia po raz kolejny postanowił wesprzeć Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku. W czerwcu 2020 roku do placówki trafiły artykuły RTV i AGD, sprzęt elektroniczny i multimedialny, a  także materiały do terapii zajęciowych oraz produkty pierwszej potrzeby. W tym roku poradnia otrzymała laptopy, telefony i drukarkę, które usprawnią działania i kontakt z podopiecznymi.

- Jako Park Handlowy Matarnia pragniemy wspierać lokalną społeczność, której czujemy się częścią. W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa nie pozostajemy bierni i czynnie włączamy się w pomoc najbardziej potrzebującym. Wsparcie Poradni Psychologiczno-Psychoterapeutycznej i Banku Żywności to kolejna inicjatywa centrum, która ma na celu poprawę jakości życia i funkcjonowania podopiecznych gdańskich instytucji – mówi Monika Jaworska, Specjalista ds. współpracy z lokalną społecznością.

To kolejna akcja Parku Handlowego Matarnia na rzecz ochrony zdrowia w dobie koronawirusa. Do tej pory centrum angażowało się w różnorodne projekty pomocowe m.in. społeczną inicjatywę #WzywamyPosiłki, gdzie przekazano produkty spożywcze dla stacji pogotowia ratunkowego. We współpracy z Caritas Polska PH Matarnia podarował paczki żywnościowe dla ubogich i osób starszych. Dodatkowo, w ramach akcji #WspierajmySię centrum doposażyło Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, a wraz z innymi centrami handlowymi z grupy INGKA zorganizowało koncert charytatywny na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wydarzenie, które odbyło się online, śledziło 160 000 widzów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.