Park Handlowy Matarnia dzieli się dobrem
Personal PR
Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
karolina.matysek|personal-pr.pl| |karolina.matysek|personal-pr.pl
+ 48 880 887 363
personal-pr.pl/
Trudna sytuacja społeczno-ekonomiczna, w której wszyscy znajdujemy się od niemal roku coraz wyraźniej odciska swoje piętno. Działalność instytucji, które na co dzień zajmują się niesieniem pomocy potrzebującym stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Kontynuując działania na rzecz lokalnej społeczności centrum postanowiło wesprzeć nowo powstałą Poradnię Psychologiczno-Psychoterapeutyczną dla dzieci i młodzieży przy gdańskim szpitalu psychiatrycznym oraz przekazać paczki do Banku Żywności w Gdańsku.
Działania prospołeczne od wielu lat są bliskie Parkowi Handlowemu Matarnia. W tym roku, w skłaniającej do namysłu atmosferze Świąt Wielkiej Nocy, centrum przekazało do Banku Żywności w Gdańsku w sumie 77 kg różnorodnych produktów spożywczych, w tym kawę, herbatę, przyprawy, słodycze czy bakalie. Żywność jeszcze przed Świętami trafiła do sklepów charytatywnych i najbardziej potrzebujących rodzin, których budżet został w ten sposób odciążony.
W dobie koronawirusa w szczególnie trudnym położeniu znalazły się również dzieci i młodzież, dlatego Park Handlowy Matarnia po raz kolejny postanowił wesprzeć Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku. W czerwcu 2020 roku do placówki trafiły artykuły RTV i AGD, sprzęt elektroniczny i multimedialny, a także materiały do terapii zajęciowych oraz produkty pierwszej potrzeby. W tym roku poradnia otrzymała laptopy, telefony i drukarkę, które usprawnią działania i kontakt z podopiecznymi.
- Jako Park Handlowy Matarnia pragniemy wspierać lokalną społeczność, której czujemy się częścią. W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa nie pozostajemy bierni i czynnie włączamy się w pomoc najbardziej potrzebującym. Wsparcie Poradni Psychologiczno-Psychoterapeutycznej i Banku Żywności to kolejna inicjatywa centrum, która ma na celu poprawę jakości życia i funkcjonowania podopiecznych gdańskich instytucji – mówi Monika Jaworska, Specjalista ds. współpracy z lokalną społecznością.
To kolejna akcja Parku Handlowego Matarnia na rzecz ochrony zdrowia w dobie koronawirusa. Do tej pory centrum angażowało się w różnorodne projekty pomocowe m.in. społeczną inicjatywę #WzywamyPosiłki, gdzie przekazano produkty spożywcze dla stacji pogotowia ratunkowego. We współpracy z Caritas Polska PH Matarnia podarował paczki żywnościowe dla ubogich i osób starszych. Dodatkowo, w ramach akcji #WspierajmySię centrum doposażyło Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, a wraz z innymi centrami handlowymi z grupy INGKA zorganizowało koncert charytatywny na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, która prowadzi Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Wydarzenie, które odbyło się online, śledziło 160 000 widzów.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.