Piąte urodziny Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Rooibos w nietuzinkowej odsłonie, eko-prezent, a może nowa Tesla jako wygrana w konkursie? To tylko niektóre z niespodzianek, którymi marka Waterdrop świętuje swoje piąte urodziny. Marka zaprasza wszystkich do wzniesienia toastu za swoje zdrowie i skorzystanie z wyjątkowych atrakcji, które czekają na jej stronie.
Waterdrop – producent Mikrodrinków i akcesoriów do picia wody świętuje piąte urodziny. Mikrodrinki, czyli małe kostki z owocowych i roślinnych ekstraktów dostępne są w 12 krajach na całym świecie, a już ponad milion osób skorzystało z nich by każdego dnia pić więcej wody. Rozpuszczalnym kostkom nadającym wodzie smak i witaminy bez dodatku cukru towarzyszą designerskie akcesoria wielokrotnego użytku, odzwierciedlające zrównoważone podejście firmy.
Nadszedł czas na wielkie świętowanie
Z okazji swojego 5-lecia Waterdrop® przygotował dla stałych i nowych klientów szereg niespodzianek, które będą stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych 2 tygodni, tak aby każdy mógł znaleźć swój ulubiony produkt w wyjątkowej cenie. W ofercie znajdują się zarówno absolutne nowości, jak i designerskie edycje limitowane, popularne prezenty do kupienia oraz darmowa wysyłka. Po raz pierwszy świętować będziemy z nawet 50% zniżką na stylowe akcesoria. A oprócz wielu nowości i korzystnych ofert, dla wszystkich dostępny będzie również kod promocyjny z 15% rabatem.
W trosce o siebie i o planetę
Waterdrop chce inspirować do prowadzenia zdrowego i odpowiedzialnego trybu życia, by zadbać nie tylko o swoje ciało, ale też o dobrostan środowiska. Dlatego w trakcie kampanii urodzinowej marka będzie dystrybuować specjalne karty z nasionami, dzięki którym każdy będzie mógł zasadzić drzewko w swojej okolicy.
ROYAL ROOIBOS – herbata na dobry początek
W ramach obchodów urodzin Waterdrop przygotował szereg nowości, które poznawać będziemy w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Pierwszą z nich, która trafiła już do sprzedaży jest ROYAL ROOIBOS, czyli nowa odsłona Mikrotea do picia na gorąco. Połączenie rooibosa i miodokrzewu, wzbogacone nutą karmelu zainteresują każdego miłośnika herbaty. Nowemu smakowi Mikrotea towarzyszy kubek termiczny w korespondującym wzorze.
A na deser… nowy samochód!
Na fanów marki, korzystających z Facebooka i Instagrama czeka także urodzinowy konkurs, w którym główną nagrodą jest nowa Tesla 3. Dodatkowo spośród osób biorących udział w losowaniu wybrani zostaną zwycięzcy, którzy otrzymają zestawy produktów Waterdrop o wartości 200 euro. Jak wziąć udział w konkursie? Wszystkie szczegóły można znaleźć na Instagramie marki.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.