Komunikaty PR

Piąte urodziny Waterdrop

2022-02-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania info_pras ( 0.01 MB )

Rooibos w nietuzinkowej odsłonie, eko-prezent, a może nowa Tesla jako wygrana w konkursie? To tylko niektóre z niespodzianek, którymi marka Waterdrop świętuje swoje piąte urodziny. Marka zaprasza wszystkich do wzniesienia toastu za swoje zdrowie i skorzystanie z wyjątkowych atrakcji, które czekają na jej stronie. 

Waterdrop – producent Mikrodrinków i akcesoriów do picia wody świętuje piąte urodziny. Mikrodrinki, czyli małe kostki z owocowych i roślinnych ekstraktów dostępne są w 12 krajach na całym świecie, a już ponad milion osób skorzystało z nich by każdego dnia pić więcej wody. Rozpuszczalnym kostkom nadającym wodzie smak i witaminy bez dodatku cukru towarzyszą designerskie akcesoria wielokrotnego użytku, odzwierciedlające zrównoważone podejście firmy.

Nadszedł czas na wielkie świętowanie

Z okazji swojego 5-lecia Waterdrop® przygotował dla stałych i nowych klientów szereg niespodzianek, które będą stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych 2 tygodni, tak aby każdy mógł znaleźć swój ulubiony produkt w wyjątkowej cenie. W ofercie znajdują się zarówno absolutne nowości, jak i designerskie edycje limitowane, popularne prezenty do kupienia oraz darmowa wysyłka. Po raz pierwszy świętować będziemy z nawet 50% zniżką na stylowe akcesoria. A oprócz wielu nowości i korzystnych ofert, dla wszystkich dostępny będzie również kod promocyjny z 15% rabatem.

W trosce o siebie i o planetę

Waterdrop chce inspirować do prowadzenia zdrowego i odpowiedzialnego trybu życia, by zadbać nie tylko o swoje ciało, ale też o dobrostan środowiska. Dlatego w trakcie kampanii urodzinowej marka będzie dystrybuować specjalne karty z nasionami, dzięki którym każdy będzie mógł zasadzić drzewko w swojej okolicy.

ROYAL ROOIBOS – herbata na dobry początek

W ramach obchodów urodzin Waterdrop przygotował szereg nowości, które poznawać będziemy w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Pierwszą z nich, która trafiła już do sprzedaży jest ROYAL ROOIBOS, czyli nowa odsłona Mikrotea do picia na gorąco. Połączenie rooibosa i miodokrzewu, wzbogacone nutą karmelu zainteresują każdego miłośnika herbaty. Nowemu smakowi Mikrotea towarzyszy kubek termiczny w korespondującym wzorze.

A na deser… nowy samochód!

Na fanów marki, korzystających z Facebooka i Instagrama czeka także urodzinowy konkurs, w którym główną nagrodą jest nowa Tesla 3. Dodatkowo spośród osób biorących udział w losowaniu wybrani zostaną zwycięzcy, którzy otrzymają zestawy produktów Waterdrop o wartości 200 euro. Jak wziąć udział w konkursie? Wszystkie szczegóły można znaleźć na Instagramie marki.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.