Piąte urodziny Waterdrop

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Rooibos w nietuzinkowej odsłonie, eko-prezent, a może nowa Tesla jako wygrana w konkursie? To tylko niektóre z niespodzianek, którymi marka Waterdrop świętuje swoje piąte urodziny. Marka zaprasza wszystkich do wzniesienia toastu za swoje zdrowie i skorzystanie z wyjątkowych atrakcji, które czekają na jej stronie.
Waterdrop – producent Mikrodrinków i akcesoriów do picia wody świętuje piąte urodziny. Mikrodrinki, czyli małe kostki z owocowych i roślinnych ekstraktów dostępne są w 12 krajach na całym świecie, a już ponad milion osób skorzystało z nich by każdego dnia pić więcej wody. Rozpuszczalnym kostkom nadającym wodzie smak i witaminy bez dodatku cukru towarzyszą designerskie akcesoria wielokrotnego użytku, odzwierciedlające zrównoważone podejście firmy.
Nadszedł czas na wielkie świętowanie
Z okazji swojego 5-lecia Waterdrop® przygotował dla stałych i nowych klientów szereg niespodzianek, które będą stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych 2 tygodni, tak aby każdy mógł znaleźć swój ulubiony produkt w wyjątkowej cenie. W ofercie znajdują się zarówno absolutne nowości, jak i designerskie edycje limitowane, popularne prezenty do kupienia oraz darmowa wysyłka. Po raz pierwszy świętować będziemy z nawet 50% zniżką na stylowe akcesoria. A oprócz wielu nowości i korzystnych ofert, dla wszystkich dostępny będzie również kod promocyjny z 15% rabatem.
W trosce o siebie i o planetę
Waterdrop chce inspirować do prowadzenia zdrowego i odpowiedzialnego trybu życia, by zadbać nie tylko o swoje ciało, ale też o dobrostan środowiska. Dlatego w trakcie kampanii urodzinowej marka będzie dystrybuować specjalne karty z nasionami, dzięki którym każdy będzie mógł zasadzić drzewko w swojej okolicy.
ROYAL ROOIBOS – herbata na dobry początek
W ramach obchodów urodzin Waterdrop przygotował szereg nowości, które poznawać będziemy w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Pierwszą z nich, która trafiła już do sprzedaży jest ROYAL ROOIBOS, czyli nowa odsłona Mikrotea do picia na gorąco. Połączenie rooibosa i miodokrzewu, wzbogacone nutą karmelu zainteresują każdego miłośnika herbaty. Nowemu smakowi Mikrotea towarzyszy kubek termiczny w korespondującym wzorze.
A na deser… nowy samochód!
Na fanów marki, korzystających z Facebooka i Instagrama czeka także urodzinowy konkurs, w którym główną nagrodą jest nowa Tesla 3. Dodatkowo spośród osób biorących udział w losowaniu wybrani zostaną zwycięzcy, którzy otrzymają zestawy produktów Waterdrop o wartości 200 euro. Jak wziąć udział w konkursie? Wszystkie szczegóły można znaleźć na Instagramie marki.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.