Piąte urodziny Waterdrop
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_156460350,w_170,h_95,wo_170,ho_95,r_png,_small.png)
Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Rooibos w nietuzinkowej odsłonie, eko-prezent, a może nowa Tesla jako wygrana w konkursie? To tylko niektóre z niespodzianek, którymi marka Waterdrop świętuje swoje piąte urodziny. Marka zaprasza wszystkich do wzniesienia toastu za swoje zdrowie i skorzystanie z wyjątkowych atrakcji, które czekają na jej stronie.
Waterdrop – producent Mikrodrinków i akcesoriów do picia wody świętuje piąte urodziny. Mikrodrinki, czyli małe kostki z owocowych i roślinnych ekstraktów dostępne są w 12 krajach na całym świecie, a już ponad milion osób skorzystało z nich by każdego dnia pić więcej wody. Rozpuszczalnym kostkom nadającym wodzie smak i witaminy bez dodatku cukru towarzyszą designerskie akcesoria wielokrotnego użytku, odzwierciedlające zrównoważone podejście firmy.
Nadszedł czas na wielkie świętowanie
Z okazji swojego 5-lecia Waterdrop® przygotował dla stałych i nowych klientów szereg niespodzianek, które będą stopniowo wprowadzane w ciągu najbliższych 2 tygodni, tak aby każdy mógł znaleźć swój ulubiony produkt w wyjątkowej cenie. W ofercie znajdują się zarówno absolutne nowości, jak i designerskie edycje limitowane, popularne prezenty do kupienia oraz darmowa wysyłka. Po raz pierwszy świętować będziemy z nawet 50% zniżką na stylowe akcesoria. A oprócz wielu nowości i korzystnych ofert, dla wszystkich dostępny będzie również kod promocyjny z 15% rabatem.
W trosce o siebie i o planetę
Waterdrop chce inspirować do prowadzenia zdrowego i odpowiedzialnego trybu życia, by zadbać nie tylko o swoje ciało, ale też o dobrostan środowiska. Dlatego w trakcie kampanii urodzinowej marka będzie dystrybuować specjalne karty z nasionami, dzięki którym każdy będzie mógł zasadzić drzewko w swojej okolicy.
ROYAL ROOIBOS – herbata na dobry początek
W ramach obchodów urodzin Waterdrop przygotował szereg nowości, które poznawać będziemy w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Pierwszą z nich, która trafiła już do sprzedaży jest ROYAL ROOIBOS, czyli nowa odsłona Mikrotea do picia na gorąco. Połączenie rooibosa i miodokrzewu, wzbogacone nutą karmelu zainteresują każdego miłośnika herbaty. Nowemu smakowi Mikrotea towarzyszy kubek termiczny w korespondującym wzorze.
A na deser… nowy samochód!
Na fanów marki, korzystających z Facebooka i Instagrama czeka także urodzinowy konkurs, w którym główną nagrodą jest nowa Tesla 3. Dodatkowo spośród osób biorących udział w losowaniu wybrani zostaną zwycięzcy, którzy otrzymają zestawy produktów Waterdrop o wartości 200 euro. Jak wziąć udział w konkursie? Wszystkie szczegóły można znaleźć na Instagramie marki.
![Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1369330396,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Workation - pracuj i wypoczywaj w Trójmieście
![Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord](/files/_uploaded/glownekonf_21902051,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sulejów – kajakowa stolica Polski bije rekord
![Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?](/files/_uploaded/glownekonf_1435977117,w_270,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Frydrychowo: czy padnie nowy rekord na plon pszenicy ozimej?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.