Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

Święta Bożego Narodzenia w polskich domach to zawsze ciepła atmosfera, przystrojona choinka, pięknie nakryty stół i tradycyjne potrawy, na które czeka się przez cały rok. Na rodzinnych spotkaniach w tym okresie nie może też zabraknąć orzeźwiających napojów, których oryginalny, dobrze znany smak od lat łączy pokolenia – jak Oranżada Hellena w familijnych butelkach 0,85 l i 1,25 l.
Według badań przeprowadzanych co 2 lata przez CBOS, na pytanie „Czym dla Pani/Pana jest Boże Narodzenie” Polacy coraz częściej odpowiadają, że to święta rodzinne (ponad 56% ankietowanych).* Poza spotkaniem z najbliższymi najważniejsze jest dla nich również pielęgnowanie zwyczajów tj. składanie życzeń, dzielenie się opłatkiem, wspólne jedzenie wigilijnej kolacji czy obdarowywanie prezentami. Z szacunku dla tradycji wybierają także określone produkty i potrawy, które trafiają wtedy na talerze – mają one podkreślić jego wyjątkowość, ale zarazem swojskość tak mile widzianą w tym właśnie okresie. Polacy bowiem nie oczekują na świątecznym stole niespodzianek – chcą zastać na nim to, co dobrze znane i lubiane. Dlatego właśnie kultowa Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach, idealnie pasuje także na Boże Narodzenie.
Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech odsłonach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich skutecznie orzeźwia
i gasi pragnienie podczas wszystkich rodzinnych spotkań, łącząc przy stole pokolenia: dzięki nim najmłodsi mogą się cieszyć niezapomnianymi słodkimi chwilami, a dorośli – przypomnieć sobie smak beztroskiego dzieciństwa. Autentycznie najlepszy polski napój dostępny jest także w wersji bez cukru – dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze zachował swój wybitny oryginalny smak. Oranżada Hellena Zero Cukru to świetna propozycja dla diabetyków i dbających o linię.
Każdy wariant Oranżady Hellena jest pełen musujących bąbelków, uwielbianych zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Familijne butelki 0,85 l i 1,25 l gwarantują, że napoju wystarczy dla wszystkich. Nawet nieoczekiwanych gości, dla których w wigilijny wieczór 91%* ankietowanych przez CBOS Polaków zostawia dodatkowe miejsce przy stole…
* Dane pochodzą z badania CBOS z 2019 r.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.