Komunikaty PR

Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

2021-12-16  |  01:00
Biuro prasowe

Święta Bożego Narodzenia w polskich domach to zawsze ciepła atmosfera, przystrojona choinka, pięknie nakryty stół i tradycyjne potrawy, na które czeka się przez cały rok. Na rodzinnych spotkaniach w tym okresie nie może też zabraknąć orzeźwiających napojów, których oryginalny, dobrze znany smak od lat łączy pokolenia – jak Oranżada Hellena w familijnych butelkach 0,85 l i 1,25 l.

Według badań przeprowadzanych co 2 lata przez CBOS, na pytanie „Czym dla Pani/Pana jest Boże Narodzenie” Polacy coraz częściej odpowiadają, że to święta rodzinne (ponad 56% ankietowanych).* Poza spotkaniem z najbliższymi najważniejsze jest dla nich również pielęgnowanie zwyczajów tj. składanie życzeń, dzielenie się opłatkiem, wspólne jedzenie wigilijnej kolacji czy obdarowywanie prezentami. Z szacunku dla tradycji wybierają także określone produkty i potrawy, które trafiają wtedy na talerze – mają one podkreślić jego wyjątkowość, ale zarazem swojskość tak mile widzianą w tym właśnie okresie. Polacy bowiem nie oczekują na świątecznym stole niespodzianek – chcą zastać na nim to, co dobrze znane i lubiane. Dlatego właśnie kultowa Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach, idealnie pasuje także na Boże Narodzenie.

Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech odsłonach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich skutecznie orzeźwia
i gasi pragnienie podczas wszystkich rodzinnych spotkań, łącząc przy stole pokolenia: dzięki nim najmłodsi mogą się cieszyć niezapomnianymi słodkimi chwilami, a dorośli – przypomnieć sobie smak beztroskiego dzieciństwa. Autentycznie najlepszy polski napój dostępny jest także w wersji bez cukru – dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze zachował swój wybitny oryginalny smak. Oranżada Hellena Zero Cukru to świetna propozycja dla diabetyków i dbających o linię.

Każdy wariant Oranżady Hellena jest pełen musujących bąbelków, uwielbianych zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Familijne butelki 0,85 l i 1,25 l gwarantują, że napoju wystarczy dla wszystkich. Nawet nieoczekiwanych gości, dla których w wigilijny wieczór 91%* ankietowanych przez CBOS Polaków zostawia dodatkowe miejsce przy stole…

* Dane pochodzą z badania CBOS z 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.