Komunikaty PR

Pierwsza gwiazdka z Oranżadą Hellena

2021-12-16  |  01:00
Biuro prasowe

Święta Bożego Narodzenia w polskich domach to zawsze ciepła atmosfera, przystrojona choinka, pięknie nakryty stół i tradycyjne potrawy, na które czeka się przez cały rok. Na rodzinnych spotkaniach w tym okresie nie może też zabraknąć orzeźwiających napojów, których oryginalny, dobrze znany smak od lat łączy pokolenia – jak Oranżada Hellena w familijnych butelkach 0,85 l i 1,25 l.

Według badań przeprowadzanych co 2 lata przez CBOS, na pytanie „Czym dla Pani/Pana jest Boże Narodzenie” Polacy coraz częściej odpowiadają, że to święta rodzinne (ponad 56% ankietowanych).* Poza spotkaniem z najbliższymi najważniejsze jest dla nich również pielęgnowanie zwyczajów tj. składanie życzeń, dzielenie się opłatkiem, wspólne jedzenie wigilijnej kolacji czy obdarowywanie prezentami. Z szacunku dla tradycji wybierają także określone produkty i potrawy, które trafiają wtedy na talerze – mają one podkreślić jego wyjątkowość, ale zarazem swojskość tak mile widzianą w tym właśnie okresie. Polacy bowiem nie oczekują na świątecznym stole niespodzianek – chcą zastać na nim to, co dobrze znane i lubiane. Dlatego właśnie kultowa Oranżada Hellena, która od lat króluje na polskich stołach, idealnie pasuje także na Boże Narodzenie.

Kultowa Oranżada Hellena o charakterystycznym, landrynkowym smaku nie zawiera sztucznych słodzików. Dostępna jest w trzech odsłonach: czerwonym, białym i żółtym. Każdy z nich skutecznie orzeźwia
i gasi pragnienie podczas wszystkich rodzinnych spotkań, łącząc przy stole pokolenia: dzięki nim najmłodsi mogą się cieszyć niezapomnianymi słodkimi chwilami, a dorośli – przypomnieć sobie smak beztroskiego dzieciństwa. Autentycznie najlepszy polski napój dostępny jest także w wersji bez cukru – dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze zachował swój wybitny oryginalny smak. Oranżada Hellena Zero Cukru to świetna propozycja dla diabetyków i dbających o linię.

Każdy wariant Oranżady Hellena jest pełen musujących bąbelków, uwielbianych zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Familijne butelki 0,85 l i 1,25 l gwarantują, że napoju wystarczy dla wszystkich. Nawet nieoczekiwanych gości, dla których w wigilijny wieczór 91%* ankietowanych przez CBOS Polaków zostawia dodatkowe miejsce przy stole…

* Dane pochodzą z badania CBOS z 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.