Komunikaty PR

Pierwsza Kozlovna w Warszawie już otwarta!

2020-08-05  |  11:00
Biuro prasowe

W ostatni dzień lipca w warszawskim Śródmieściu odbyło się oficjalne otwarcie pierwszej w mieście Kozlovnej. Wyjątkowe miejsce, w którym można napić się Kozla serwowanego na kilka sposobów, późnym popołudniem przyjęło pierwszych gości spragnionych czeskiego klimatu. Wydarzenie uświetnił tancerz Jan Kliment oraz Maciej Chołdrych, ceniony piwoznawca.


Česká Kozlovna, to unikalny lokal na mapie Warszawy. Restauracja mieszcząca się przy ulicy Pięknej 11, jest pierwszą Kozlovną w stolicy, w której wszyscy Polacy mogą spędzać wolny czas celebrując picie piwa i odkrywając czeskie, piwne rytuały. Na miejscu można skosztować typowych dań dla kuchni naszych sąsiadów, ale także najczęściej wybieranego przez nich lagera, serwowanego na różne sposoby. Na miejscu dostępny jest Kozel Ležák, czyli jasny lager oraz Kozel Černy - lekkie, ciemne piwo warzone na bazie palonego słodu. Odwiedzający mogą go spróbować w wersji z cynamonem i miodem, ale także w wariancie znanym jako piwo Řezané, które powstaje z połączenia jasnego i ciemnego lagera.

W oficjalnym otwarciu nowej Kozlovnej, wzięły udział osoby, które wiedzą jak czeski klimat przenieść do Warszawy. W roli prowadzącego wydarzenie wystąpił znany tancerz czeskiego pochodzenia Jan Kliment, który na każdym kroku dbał o dobry humor gości, gwarantując im radosne wspomnienia z wieczoru, m.in. dzięki przeprowadzeniu wśród warszawiaków czeskiego quizu z nagrodami. O to, aby przybliżyć gościom kulturę południowych sąsiadów zadbał piwny ekspert, Maciej Chołdrych, który opowiedział zebranym również o walorach sensorycznych piwa oraz zdradził jak w pełni delektować się jego smakiem. Nie ulega wątpliwości, że sztuką jest wydobyć pełen smak Kozla poprzez jego nalewanie - wiedzą to tapsterzy marki pracujący w lokalu, którzy na co dzień odpowiadają za perfekcyjne serwowanie czeskiego piwa. O jego istocie wypowiedział się tapster Sławomir Fridel, ambasador marki Kozel, który dodatkowo zaprezentował gościom Českiej Kozlovnej, w jaki sposób odpowiednio to robić. Punktem kulminacyjnym wieczoru było ochrzczenie kranu. Załoga baru, wspólnie z przedstawicielami Kompanii Piwowarskiej, właścicielami lokalu oraz gośćmi, uroczyście polała go piwem Kozel, aby tradycji stało się zadość.

Česká Kozlovna jest czynna w godzinach 12:00 - 22:00 od poniedziałku do czwartku oraz w niedzielę. W weekend obowiązują wydłużone godziny otwarcia – od 12:00 do 00:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.