Pikantny ramen najpopularniejszą potrawą jesieniar
23 września rozpoczyna się kalendarzowa jesień. Z tej okazji Bolt Food przygotował propozycję najlepszych dań do przegryzienia jesienią. Pizze z grzybami, cynamonowe kawy i desery z jabłkami to najpopularniejsze dania jesieniar 2022. Natomiast najczęściej wyszukiwanym, w menu na platformie daniem, ubiegłej jesieni był rozgrzewający, pikantny ramen.
23 września rozpoczyna się kalendarzowa jesień. Oznacza to koniec przyjemnego gorąca, a w zamian przyjdzie plucha, mżący deszcz…i sezon na jesieniary! Według Słownika Języka Polskiego PWN, słowem jesieniara można określić osobę “która kocha jesień, wieczory spędza pod kocem pijąc herbatę/kakao i czytając książki. Ma zapas zapachowych świeczek i swetrów”.
Bolt Food zaobserwował, że istnieją także typowe dania jesieniar - to te, które najchętniej zamawiane są właśnie w chłodne, jesienne wieczory. Do tych najpopularniejszych w ubiegłym roku należały pizze z grzybami, cynamonowe kawy i desery z jabłkami. Jednak to rozgrzewający ramen był najczęściej wyszukiwaną w menu pozycją. Jesienią 2022 tej ciepłej potrawy poszukiwało aż 115 tys. osób!
W tym roku w propozycji menu jesieniary, znajdują się:
-
Dyniowa latte
-
Sałatki z dynią
-
Krem z dyni
-
Krem z grzybów
-
Pizza z kurkami
-
Tarta ze śliwkami
-
Rozgrzewające rameny
-
Podpłomyk z kurkami
-
Bezalkoholowy grzaniec
- Obserwujemy ten trend z zainteresowaniem i dostrzegamy, że rzeczywiście jest grupa konsumentów i konsumentek, które po ich zwyczajach zakupowych możemy zidentyfikować jako jesieniary. To najczęściej osoby zamawiające wieczorną porą ciepłe posiłki, pachnące przyprawami i przygotowane na bazie jesiennych składników. Dlatego w tym roku stworzyliśmy wyselekcjonowaną ofertę produktów, która ma na celu zainspirowanie użytkowników do spędzenia “cozy” wieczorów - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Niezbędnik jesieniary
Czasem do szczęścia wystarczy też ciepła herbata z plasterkiem cytryny i imbiru. Jednak nie zawsze to wystarcza. Bolt Market, platforma do zamawiania zakupów z szybką dostawą, obserwuje, że w okresie jesiennym na popularności zyskują shoty witaminowe oraz superfoods, które mogą wesprzeć budowanie jesiennej odporności.
Promocja dla nowych i stałych użytkowników Bolt Food
Chcąc umilić jesienne wieczory, Bolt Food we współpracy z @ashplumplum przekazuje kod dla nowych użytkowników o wysokości - 40% na kod JESIENIARA. W aplikacji znajdzie się także specjalna kategoria promująca jesienne potrawy, w której użytkownicy znajdą zniżki do -30% na całość zamówienia. Dodatkowo w czasie trwania akcji, będzie obowiązywała tańsza dostawa dla dań zamówionych w tej kategorii.
***
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.