Komunikaty PR

Pikantny ramen najpopularniejszą potrawą jesieniar

2023-09-22  |  12:00
Biuro prasowe

23 września rozpoczyna się kalendarzowa jesień. Z tej okazji Bolt Food przygotował propozycję najlepszych dań do przegryzienia jesienią. Pizze z grzybami, cynamonowe kawy i desery z jabłkami to najpopularniejsze dania jesieniar 2022. Natomiast najczęściej wyszukiwanym, w menu na platformie daniem, ubiegłej jesieni był rozgrzewający, pikantny ramen. 

23 września rozpoczyna się kalendarzowa jesień. Oznacza to koniec przyjemnego gorąca, a w zamian przyjdzie plucha, mżący deszcz…i sezon na jesieniary! Według Słownika Języka Polskiego PWN, słowem jesieniara można określić osobęktóra kocha jesień, wieczory spędza pod kocem pijąc herbatę/kakao i czytając książki. Ma zapas zapachowych świeczek i swetrów

Bolt Food zaobserwował, że istnieją także typowe dania jesieniar - to te, które najchętniej zamawiane są właśnie w chłodne, jesienne wieczory. Do tych najpopularniejszych w ubiegłym roku należały pizze z grzybami, cynamonowe kawy i desery z jabłkami. Jednak to rozgrzewający ramen był najczęściej wyszukiwaną w menu pozycją. Jesienią 2022 tej ciepłej potrawy poszukiwało aż 115 tys. osób!

W tym roku w propozycji menu jesieniary, znajdują się: 

  • Dyniowa  latte

  • Sałatki z dynią

  • Krem z dyni 

  • Krem z grzybów 

  • Pizza z kurkami 

  • Tarta ze śliwkami 

  • Rozgrzewające rameny

  • Podpłomyk z kurkami 

  • Bezalkoholowy grzaniec 

- Obserwujemy ten trend z zainteresowaniem i dostrzegamy, że rzeczywiście jest grupa konsumentów i konsumentek, które po ich zwyczajach zakupowych możemy zidentyfikować jako jesieniary. To najczęściej osoby zamawiające wieczorną porą ciepłe posiłki, pachnące przyprawami i przygotowane na bazie jesiennych składników. Dlatego w tym roku stworzyliśmy wyselekcjonowaną ofertę produktów, która ma na celu zainspirowanie użytkowników do spędzenia “cozy” wieczorów - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce. 

Niezbędnik jesieniary

Czasem do szczęścia wystarczy też ciepła herbata z plasterkiem cytryny i imbiru. Jednak nie zawsze to wystarcza. Bolt Market, platforma do zamawiania zakupów z szybką dostawą, obserwuje, że w okresie jesiennym na popularności zyskują shoty witaminowe oraz superfoods, które mogą wesprzeć budowanie jesiennej odporności. 

Promocja dla nowych i stałych użytkowników Bolt Food

Chcąc umilić jesienne wieczory, Bolt Food we współpracy z @ashplumplum przekazuje kod dla nowych użytkowników o wysokości - 40% na kod JESIENIARA. W aplikacji znajdzie się także specjalna kategoria promująca jesienne potrawy, w której użytkownicy znajdą zniżki do -30% na całość zamówienia. Dodatkowo w czasie trwania akcji, będzie obowiązywała tańsza dostawa dla dań zamówionych w tej kategorii. 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.