Pikantny ramen najpopularniejszą potrawą jesieniar
23 września rozpoczyna się kalendarzowa jesień. Z tej okazji Bolt Food przygotował propozycję najlepszych dań do przegryzienia jesienią. Pizze z grzybami, cynamonowe kawy i desery z jabłkami to najpopularniejsze dania jesieniar 2022. Natomiast najczęściej wyszukiwanym, w menu na platformie daniem, ubiegłej jesieni był rozgrzewający, pikantny ramen.
23 września rozpoczyna się kalendarzowa jesień. Oznacza to koniec przyjemnego gorąca, a w zamian przyjdzie plucha, mżący deszcz…i sezon na jesieniary! Według Słownika Języka Polskiego PWN, słowem jesieniara można określić osobę “która kocha jesień, wieczory spędza pod kocem pijąc herbatę/kakao i czytając książki. Ma zapas zapachowych świeczek i swetrów”.
Bolt Food zaobserwował, że istnieją także typowe dania jesieniar - to te, które najchętniej zamawiane są właśnie w chłodne, jesienne wieczory. Do tych najpopularniejszych w ubiegłym roku należały pizze z grzybami, cynamonowe kawy i desery z jabłkami. Jednak to rozgrzewający ramen był najczęściej wyszukiwaną w menu pozycją. Jesienią 2022 tej ciepłej potrawy poszukiwało aż 115 tys. osób!
W tym roku w propozycji menu jesieniary, znajdują się:
-
Dyniowa latte
-
Sałatki z dynią
-
Krem z dyni
-
Krem z grzybów
-
Pizza z kurkami
-
Tarta ze śliwkami
-
Rozgrzewające rameny
-
Podpłomyk z kurkami
-
Bezalkoholowy grzaniec
- Obserwujemy ten trend z zainteresowaniem i dostrzegamy, że rzeczywiście jest grupa konsumentów i konsumentek, które po ich zwyczajach zakupowych możemy zidentyfikować jako jesieniary. To najczęściej osoby zamawiające wieczorną porą ciepłe posiłki, pachnące przyprawami i przygotowane na bazie jesiennych składników. Dlatego w tym roku stworzyliśmy wyselekcjonowaną ofertę produktów, która ma na celu zainspirowanie użytkowników do spędzenia “cozy” wieczorów - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Niezbędnik jesieniary
Czasem do szczęścia wystarczy też ciepła herbata z plasterkiem cytryny i imbiru. Jednak nie zawsze to wystarcza. Bolt Market, platforma do zamawiania zakupów z szybką dostawą, obserwuje, że w okresie jesiennym na popularności zyskują shoty witaminowe oraz superfoods, które mogą wesprzeć budowanie jesiennej odporności.
Promocja dla nowych i stałych użytkowników Bolt Food
Chcąc umilić jesienne wieczory, Bolt Food we współpracy z @ashplumplum przekazuje kod dla nowych użytkowników o wysokości - 40% na kod JESIENIARA. W aplikacji znajdzie się także specjalna kategoria promująca jesienne potrawy, w której użytkownicy znajdą zniżki do -30% na całość zamówienia. Dodatkowo w czasie trwania akcji, będzie obowiązywała tańsza dostawa dla dań zamówionych w tej kategorii.
***
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.