Komunikaty PR

Poczuj magię świąt z Westfield Arkadia

2023-12-05  |  15:00
Biuro prasowe

Od początku grudnia na klientów centrum handlowego Westfield Arkadia czekają dodatkowe, świąteczne atrakcje – naturalne lodowisko, pakowanie prezentów i spotkanie z Mikołajem. 

– W Westfield Arkadia chcemy wpisywać się w potrzeby klientów o każdej porze roku. Grudzień to bez wątpienia wyjątkowy okres w roku, kiedy wszyscy dajemy się ponieść magicznej świątecznej atmosferze. By ułatwić, a jednocześnie umilić przygotowania do świąt, przygotowaliśmy atrakcje dla osób w różnym wieku – spotkanie z Mikołajem dla dzieci, możliwość pakowania prezentów dla osób, które kupują upominki dla swoich bliskich w Westfield Arkadia, oraz lodowisko dla wszystkich klientów – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia. 

Lodowisko naturalne 

Od 1 grudnia przed Westfield Arkadia działa naturalne lodowisko. W ten sposób centrum handlowe zachęca do aktywnego spędzenia czasu wszystkich klientów – dzieci, nastolatków i dorosłych. Lodowisko będzie otwarte do 29 lutego 2024 roku w godzinach otwarcia centrum handlowego. W okresie ferii zimowych organizowane będą liczne atrakcje! Cennik lodowiska jest dostępny na stronie internetowej: https://www.westfield.com/poland/arkadia 

Sephora, jako partner lodowiska Westfield Arkadia zaprasza na ślizgawkę! 

Pakowanie prezentów i spotkanie z Mikołajem w Westfield Arkadia 

W dniach od 11 do 23 grudnia w Westfield Arkadia funkcjonować będzie stoisko pakowania prezentów. Wszyscy klienci, którzy okażą paragon potwierdzający dokonanie zakupów o wartości minimum 100 zł, będą mogli skorzystać z usługi darmowego zapakowania prezentu dla bliskiej osoby. Członkowie Westfield Club będą mieli możliwość zapakowania drugiego prezentu. 

Co więcej, w specjalnie zbudowanym na tę okoliczność domku w weekend 15-17 grudnia odbędzie się spotkanie z Mikołajem. W tych dniach każde dziecko będzie mogło zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z Mikołajem i poprosić go o wymarzony prezent, który pragnie znaleźć pod choinką. Poczuj magię świąt w Westfield Arkadia! 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Media

Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne

Już dziś wieczorem w Operze Leśnej w Sopocie startuje Polsat Hit Festiwal. Maciej Rock, jeden z prowadzących to wydarzenie, podkreśla, że w przygotowanie takiego projektu angażują się setki osób, którym powierzone są określone zadania. By w stu procentach zrealizować założony scenariusz, trzeba włożyć wiele wysiłku, bo przy tak prestiżowej imprezie nie ma miejsca na przypadek. Prezenter nie urywa, że mimo wieloletniego doświadczenia zawodowego, przed wyjściem na scenę towarzyszy mu stres.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.