Komunikaty PR

Poczuj włoski smak lata z marką Stock Prosecco

2021-08-20  |  10:30
Biuro prasowe

Marzą Wam się wakacje w prawdziwie włoskim stylu? Właśnie wystartował konkurs konsumencki marki Stock Prosecco Treviso, z atrakcyjnymi nagrodami. Dodatkowo, w najważniejszych punktach na mapie Polski powstało 13 dedykowanych stref Prosecco&Friends. To działania w ramach wielokanałowej aktywacji marki wspierającej branżę HoReCa i sprzedaż w sklepach.

Stock Prosecco na piknik

W ramach letniej aktywacji, firma Stock Polska realizuje szereg działań w kanałach on trade i off trade, które pozwolą wprowadzić konsumentów do włoskiego świata Stock Prosecco. W związku z tym, powstał dedykowany marce serwis www.prosecconapiknik.pl, gdzie można znaleźć inspiracje i autorskie przepisy na letnie koktajle. Pod koniec czerwca wystartował również konkurs digitalowy, który potrwa całe wakacje – do 16 września. Mogą w nim wziąć udział wszyscy, klienci stref Prosecco&Friends oraz konsumenci kupujący Stock Prosecco Treviso lub Stock Prosecco D.O.C. Rosé w sklepach. Akcja obejmuje zarówno standardowe pojemności – 750 ml jak i formaty to-go 200ml. Działania prowadzone są wielokanałowo i obejmują branżę HoReCa, promocję w sklepach, na lotniskach oraz w social mediach.

A Ty gdzie zabrałaś/eś swoje Prosecco?

Zasady konkursu są proste – po zakupie dowolnego wariantu Stock Prosecco w sklepie lub w strefie gastronomicznej, zadaniem uczestników jest wysłanie najbardziej kreatywnego zdjęcia lub krótkiej historii z odpowiedzią na pytanie: „Gdzie zabrałaś/zabrałeś swoje Prosecco?”. Konkurs składa się z sześciu etapów – w każdym z nich jury wybierze po 5 najlepszych zgłoszeń nadesłanych przez klientów stref oraz sklepów. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, które pozwolą im się poczuć wyjątkowy klimat lata we Włoszech – rowery miejskie Plumbike oraz kosze piknikowe. Za sam udział w zmaganiach konkursowych została przewidziana nagroda gwarantowana – cocktailbook z przepisami na drinki.

Strefy Prosecco&Friends

Stock Polska przygotowało również specjalne strefy Prosecco&Friends w pobliżu lokali gastronomicznych. To nie tylko doskonała propozycja na spędzenie letnich wieczorów, ale również wsparcie dla kanału HoReCa po lockdown’ach. Aranżacja stref jest inspirowana naturą i krajobrazem Włoch, dzięki czemu poszczególne elementy tworzą wyjątkową atmosferę i będą doskonałym wyborem dla wszystkich wielbicieli lekkich i orzeźwiających trunków. Przestrzeń Prosecco&Friends została zaplanowana tak, by sprostać różnym oczekiwaniom – m.in. znalazła się tam strefa chill-out z leżakami, czy huśtawka z neonem, która sprzyja wspólnej zabawie i robieniu zdjęć. W całej Polsce powstało aż 13 stref Prosecco&Friends – w Warszawie – w Ogrodach Wisła oraz w Ten Barze w Wilanowie, ale również w Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Zakopanem, na Mazurach i w Toruniu. Odwiedzając strefy, konsumenci mogą nie tylko się zrelaksować w gronie znajomych i miło spędzić czas, ale również spróbować nowego wariantu smakowego – Stock Prosecco D.O.C. Rosé, które wyróżnia się harmonijnym smakiem i łączy świeżość owoców z nutą kwiatowych aromatów. Dostępne są również małe formaty Stock Prosecco – o pojemności 200 ml, które idealnie sprawdzają się w okresie plenerowym. Dodatkowo, dla konsumentów będą przewidziane aktywacje związane z trasą Cocktail Trucka Stock Prosecco.

***

O Stock Polska

Jesteśmy jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Nasze flagowe marki, takie jak Żołądkowa Gorzka od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach i są doceniane nie tylko przez polskich konsumentów, ale również nagradzane w licznych prestiżowych, międzynarodowych konkursach. Nasza firma stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi

Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.

Ochrona środowiska

Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.