Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie Veganuary z Violife i wygrywaj nagrody

2023-01-24  |  10:20
Biuro prasowe

1 stycznia br. ruszyło wyzwanie Veganuary zachęcające do zmiany nawyków żywieniowych na roślinne. W tym roku Violife – marka 100% roślinnych alternatyw dla serów, kolejny raz wspiera wyzwanie, pokazując, że dieta wege jest łatwa, niezwykle smaczna, a co najważniejsze zdrowa dla nas i planety. Violife prowadzi intensywne działania komunikacyjne i kampanię marketingową 360°, dedykując je osobom, które chcą zacząć nowy rok w wegańskim stylu.

Veganuary to coroczne, globalne wyzwanie organizowane od 2014 roku, które promuje i edukuje na temat weganizmu, zachęcając ludzi do takiego stylu życia w styczniu. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę roślinną. Po zapisaniu się do wyzwania, uczestnicy codziennie otrzymują informacje na temat weganizmu oraz różnego rodzaju wskazówki ułatwiające im realizację postanowienia.

Dumny, 100% roślinny

Violife, kolejny raz, wspiera wyzwanie, zachęcając i pokazując konsumentom, że dieta roślinna jest zdrowa i bardzo smaczna. Marka jest dumna z faktu, że jej produkty są w 100% roślinne, dlatego też uczestnicy wyzwania Veganuary z Violife mogą być dumni z faktu przystąpienia do wyzwania, bo dzięki temu robią coś dobrego dla siebie i dla naszej planety.  W ramach wyzwania przygotowano atrakcje i niespodzianki, w tym przepisy z topowymi produktami, jak Violife Gouda Flavour Slices i Violife Cheddar Flavour Slices. W przepisach nie brakuje lubianych produktów: Violife Greek White i Violife Creamy Oryginal.  Natomiast na Facebooku Violife, biorący udział w wyzwaniu, znajdą kalendarz na cały styczeń ze wskazówkami, które pomogą im przejść krok po kroku przez roślinny miesiąc.

 

Marka od lat zachęca do zmiany stylu życia. W 100% roślinne alternatywy dla serów od Violife to produkty nie tylko dla osób na diecie wegańskiej, ale także dla borykających się z alergiami. Docenią je także miłośnicy kuchni tradycyjnej, spożywający produkty zwierzęce, którzy chcą urozmaicić swój jadłospis i wprowadzić do niego więcej produktów roślinnych – z korzyścią dla zdrowia, kondycji organizmu i dobra planety.

Podejmij wyzwanie Veganuary z Violife, ciesz się wyrazistym smakiem i wygrywaj nagrody!

Aby zachęcić konsumentów do przejścia na dietę roślinną, marka prowadzi szereg działań komunikacyjnych w digitalu, własnych mediach społecznościowych, a także przy półce sklepowej. Do podjęcia wyzwania Veganuary razem z Violife zachęcają również influencerzy, którzy publikują własne przepisy na wegańskie dania.

Z myślą o konsumentach, Violife organizuje loterię konsumencką, która ruszyła 1 stycznia.

Warunkiem uczestnictwa w loterii jest zakup minimum 2 dowolnych produktów Violife, zachowanie paragonu i zgłoszenie go na stronie wyzwanieviolife.pl.

Dołączając do wyzwania Veganuary z Violife i biorąc udział w loterii można wygrać   bardzo atrakcyjne nagrody: 3x 10 000 zł, 30x 1000 zł na zakup sprzętu elektronicznego w RTV EURO AGD oraz 300x 100 zł.

Loteria potrwa do 31 stycznia.

Konsumenci mogą wziąć udział również w zabawie e-zdrapka, w której nie ma konieczności rejestracji paragonu. Wystarczy usunąć zdrapkę na ekranie smartfona, a od razu pojawi się na nim informacja o wygranej. Na konsumentów czeka 1500 nagród pieniężnych.

O wszystkich działaniach, Violife informuje na bieżąco poprzez własne media społecznościowe.

Z Violife, Veganuary może trwać cały rok!

Styczeń to doskonały czas na zmiany i nowe postanowienia. Dlatego Violife zachęca do zmiany stylu życia na bardziej roślinny, dzięki uczestnictwu w wyzwaniu Veganuary. W styczniu rozpoczyna również współpracę z Proveg – międzynarodową organizacją budującą świadomość żywieniową, której misją jest ograniczenie globalnego spożycia produktów odzwierzęcych o 50% do 2040 roku. Tym samym wspiera wszystkich, którzy chcą zmienić swoje nawyki nie tylko w styczniu. ProVeg Veggie Challenge to całoroczne 30-dniowe wyzwanie, do którego można dołączyć w każdej chwili. Uczestnicy będą mieli dostęp do przepisów, również od marki Violife, wskazówek i porad trenerów, a także podsumowań dotyczących tego,  ile dwutlenku węgla, wody, ziemi i zwierząt mogą uratować, jedząc roślinnie.

Top of the Top – produkty, które rozpływają się w ustach

Violife Cheddar Flavour Slices to plastry wegańskiej alternatywy dla sera cheddar. Idealnie się topią na kanapce, na wegańskim burgerze lub na krakersie. 100% roślinny produkt, który nie zawiera alergenów.

Violife Blok Greek White – inspirowana greckimi tradycjami kulinarnymi, 100% roślinna alternatywa dla sera feta. Użyj go do przygotowania sałatki z oliwkami i pomidorkami koktajlowymi albo dodaj do farszu zapiekanych pieczarek Portobello. Będzie pysznie!

-----------------------------------------------------------------------------------------

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO! Biuro prasowe
2024-07-01 | 01:00

Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!

19 załogantów stałych i 6 załogantów wspomagających – w sumie 25 wioślarzy w ciągu ośmiu dni pokonało Wisłę i spłynęło z Krakowa do Gdańska smoczą łodzią. To
Styl życia Polski fotograf u ministra w Ghanie!
2024-06-28 | 10:00

Polski fotograf u ministra w Ghanie!

Polski fotograf u ministra w Ghanie!   Wojciech Zaremba dokumentuje życie w Ghanie. Jego zdjęcia były wielokrotnie prezentowane na wystawach w Polsce. Pasją naszego rodaka
Styl życia Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności
2024-06-27 | 19:10

Trendy wśród pokolenia Silver – 57% seniorów chce korzystać z mikromobilności

Starzenie się społeczeństw jest zjawiskiem globalnym, jednak dzisiejsze pokolenie Silver, znacząco różni się od niegdysiejszych seniorów. Osoby starsze coraz częściej są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Konsument

Nawyki żywieniowe z dzieciństwa przekładają się na ryzyko otyłości w dorosłym życiu. Naukowcy zbadali wpływ podawanych dzieciom napojów

Dbanie o odpowiednią dietę w pierwszych latach dziecka ma duże znaczenie dla ograniczenia ryzyka otyłości w jego dorosłym życiu. Naukowcy ze Szkoły Psychologii Uniwersytetu Swansea badali to na przykładzie napojów spożywanych przez dzieci. Przyglądali się przez ponad dwie dekady 1,4 tys. dorastających dzieci i doszli do wniosków, że spożywanie napojów słodzonych cukrem w pierwszych latach wpływa na tworzenie złych nawyków dietetycznych, a co się z tym wiąże – zwiększa ryzyko otyłości, nawet po wielu latach.