Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie Veganuary z Violife i wygrywaj nagrody

2023-01-24  |  10:20
Biuro prasowe

1 stycznia br. ruszyło wyzwanie Veganuary zachęcające do zmiany nawyków żywieniowych na roślinne. W tym roku Violife – marka 100% roślinnych alternatyw dla serów, kolejny raz wspiera wyzwanie, pokazując, że dieta wege jest łatwa, niezwykle smaczna, a co najważniejsze zdrowa dla nas i planety. Violife prowadzi intensywne działania komunikacyjne i kampanię marketingową 360°, dedykując je osobom, które chcą zacząć nowy rok w wegańskim stylu.

Veganuary to coroczne, globalne wyzwanie organizowane od 2014 roku, które promuje i edukuje na temat weganizmu, zachęcając ludzi do takiego stylu życia w styczniu. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do przejścia na dietę roślinną. Po zapisaniu się do wyzwania, uczestnicy codziennie otrzymują informacje na temat weganizmu oraz różnego rodzaju wskazówki ułatwiające im realizację postanowienia.

Dumny, 100% roślinny

Violife, kolejny raz, wspiera wyzwanie, zachęcając i pokazując konsumentom, że dieta roślinna jest zdrowa i bardzo smaczna. Marka jest dumna z faktu, że jej produkty są w 100% roślinne, dlatego też uczestnicy wyzwania Veganuary z Violife mogą być dumni z faktu przystąpienia do wyzwania, bo dzięki temu robią coś dobrego dla siebie i dla naszej planety.  W ramach wyzwania przygotowano atrakcje i niespodzianki, w tym przepisy z topowymi produktami, jak Violife Gouda Flavour Slices i Violife Cheddar Flavour Slices. W przepisach nie brakuje lubianych produktów: Violife Greek White i Violife Creamy Oryginal.  Natomiast na Facebooku Violife, biorący udział w wyzwaniu, znajdą kalendarz na cały styczeń ze wskazówkami, które pomogą im przejść krok po kroku przez roślinny miesiąc.

 

Marka od lat zachęca do zmiany stylu życia. W 100% roślinne alternatywy dla serów od Violife to produkty nie tylko dla osób na diecie wegańskiej, ale także dla borykających się z alergiami. Docenią je także miłośnicy kuchni tradycyjnej, spożywający produkty zwierzęce, którzy chcą urozmaicić swój jadłospis i wprowadzić do niego więcej produktów roślinnych – z korzyścią dla zdrowia, kondycji organizmu i dobra planety.

Podejmij wyzwanie Veganuary z Violife, ciesz się wyrazistym smakiem i wygrywaj nagrody!

Aby zachęcić konsumentów do przejścia na dietę roślinną, marka prowadzi szereg działań komunikacyjnych w digitalu, własnych mediach społecznościowych, a także przy półce sklepowej. Do podjęcia wyzwania Veganuary razem z Violife zachęcają również influencerzy, którzy publikują własne przepisy na wegańskie dania.

Z myślą o konsumentach, Violife organizuje loterię konsumencką, która ruszyła 1 stycznia.

Warunkiem uczestnictwa w loterii jest zakup minimum 2 dowolnych produktów Violife, zachowanie paragonu i zgłoszenie go na stronie wyzwanieviolife.pl.

Dołączając do wyzwania Veganuary z Violife i biorąc udział w loterii można wygrać   bardzo atrakcyjne nagrody: 3x 10 000 zł, 30x 1000 zł na zakup sprzętu elektronicznego w RTV EURO AGD oraz 300x 100 zł.

Loteria potrwa do 31 stycznia.

Konsumenci mogą wziąć udział również w zabawie e-zdrapka, w której nie ma konieczności rejestracji paragonu. Wystarczy usunąć zdrapkę na ekranie smartfona, a od razu pojawi się na nim informacja o wygranej. Na konsumentów czeka 1500 nagród pieniężnych.

O wszystkich działaniach, Violife informuje na bieżąco poprzez własne media społecznościowe.

Z Violife, Veganuary może trwać cały rok!

Styczeń to doskonały czas na zmiany i nowe postanowienia. Dlatego Violife zachęca do zmiany stylu życia na bardziej roślinny, dzięki uczestnictwu w wyzwaniu Veganuary. W styczniu rozpoczyna również współpracę z Proveg – międzynarodową organizacją budującą świadomość żywieniową, której misją jest ograniczenie globalnego spożycia produktów odzwierzęcych o 50% do 2040 roku. Tym samym wspiera wszystkich, którzy chcą zmienić swoje nawyki nie tylko w styczniu. ProVeg Veggie Challenge to całoroczne 30-dniowe wyzwanie, do którego można dołączyć w każdej chwili. Uczestnicy będą mieli dostęp do przepisów, również od marki Violife, wskazówek i porad trenerów, a także podsumowań dotyczących tego,  ile dwutlenku węgla, wody, ziemi i zwierząt mogą uratować, jedząc roślinnie.

Top of the Top – produkty, które rozpływają się w ustach

Violife Cheddar Flavour Slices to plastry wegańskiej alternatywy dla sera cheddar. Idealnie się topią na kanapce, na wegańskim burgerze lub na krakersie. 100% roślinny produkt, który nie zawiera alergenów.

Violife Blok Greek White – inspirowana greckimi tradycjami kulinarnymi, 100% roślinna alternatywa dla sera feta. Użyj go do przygotowania sałatki z oliwkami i pomidorkami koktajlowymi albo dodaj do farszu zapiekanych pieczarek Portobello. Będzie pysznie!

-----------------------------------------------------------------------------------------

O Violife:

Marka Violife powstała w 1990 r. w Grecji. Jej nazwa pochodzi od greckiego słowa „vios” oznaczającego życie i dobrobyt. To ulubiona marka wegan, wegetarian i fleksitarian na całym świecie. Równocześnie jej produkty są polecane wszystkim wielbicielom pysznego jedzenia, którzy swoją dietę chcą uzupełnić o produkty pochodzenia roślinnego. Produkty Violife są wolne m.in. od laktozy, glutenu, orzechów, soi i konserwantów, dzięki czemu są odpowiednie także dla osób, u których występują alergie i nietolerancje pokarmowe. W asortymencie marki znajdziemy wiele różnorodnych wegańskich produktów, które będą smakować wyśmienicie na surowo, a także grillowane czy zapiekane.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.