Komunikaty PR

Podejmij wyzwanie KFC i zagraj w Kentucky DUO!

2023-03-28  |  16:00
Biuro prasowe

Szukasz sposobu na wyjatkowe i kreatywne spędzanie czasu w rodzinnym gronie? A może szukasz czegoś, co urozmaici wspólne chwile z ukochaną osobą lub z paczką przyjaciół? Sieć restauracji KFC przychodzi do Ciebie z gotowym, mistrzowskim rozwiązaniem w iście smakowitym stylu. Już od 28 marca przy zakupie 2 kubełków chrupiącego kurczaka otrzymasz gratis specjalnie stworzoną dla fanów marki grę – Kentucky DUO. Rozsmakuj się złocistymi i chrupiącymi kawałkami kurczaka oraz podejmij wyzwanie KFC i zagraj z najbliższymi o tytuł mistrza KFC Kentucky DUO. Limitowana gra będzie prawdziwą niespodzianką dla wszystkich fanów kultowej marki.

Zabawa w Kentucky DUO to idealna okazja, aby urozmaić każde spotkanie z przyjaciółmi lub ciekawie i rodzinnie spędzić wspaniałe popołudnia. Warto to zrobić w towarzystwie kubełka KFC pełnego kawałków złocistego i chrupiącego kurczaka. Aby zdobyć grę Kentucky DUO, wystarczy kupić dwa kubełki KFC, a to zawsze świetny plan. Po pierwsze dlatego, że kurczaki z KFC są tak pyszne, że zawsze chce się ich więcej i więcej. A po drugie są one wprost stworzone do tego, by celebrować posiłek z rodziną, czy grupą przyjaciół, z którymi po prostu przyjemnie jest się dzielić ich unikalnym smakiem. Promocja rozpoczyna się 28 marca i obejmuje zamówienia na miejscu w restauracji oraz w dostawie. Zdecydowanie warto się spieszyć, bo liczba gier jest ograniczona.

Kentucky DUO to gra towarzyska, która jest świetnym sposobem na spędzanie wspólnego czasu. Jej zasady są bardzo proste. Każdy z graczy dostaje jedną kartę startową, a pozostałe leżą w stosie. Uczestnicy zabawy próbują znaleźć i wskazać ten sam symbol ze stosu na swoich kartach. Gracz, który znajdzie parę, zabiera kartę. Zwycięzcą Kentucky DUO zostaje ta osoba, która uzbiera najwięcej kart. Kentucky DUO jest gwarantem świetnej zabawy zarówno dla grupy przyjaciół, jak i całych rodzin. Idealnie sprawdzi się nawet wśród najmłodszych, którzy zresztą w tego typu rozgrywkach często radzą sobie lepiej od swoich rodziców, czy starszego rodzeństwa. Dodatkowo, dzięki wygodnemu i trwałemu opakowaniu – karty zamknięte są bowiem w eleganckiej puszce z logo marki – gra będzie świetnym pomysłem na spędzanie wiosennych wieczorów oraz nadchodzącących majówek, nie tylko w domu ale także i w plenerze.

A to jeszcze nie koniec wyjątkowych niespodzianek dla fanów wielkich sportowych emocji! Już na początku kwietnia, na profilu KFC na TikToku, Instagramie i Youtube, odbędzie się Turniej Kentucky DUO z udziałem influencerów. Sześć gwiazd Internetu stoczy pełne emocji potyczki o tytuł prawdziwego mistrza KFC Kentucky DUO. W zabawie wezmą udział między innymi Kamila Bliska, Młoda Nikola z Nastu World oraz Bartek Kubicki.

Gra Kentucky DUO będzie dostępna we wszystkich restauracjach KFC w Polsce od 28 marca. Promocja dotyczy kubełków z kurczakiem, nie dotyczy kubełka dla 1 osoby. Oferta ważna jest do wyczerpania zapasów.

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.