Podejmij wyzwanie KFC i zagraj w Kentucky DUO!
Szukasz sposobu na wyjatkowe i kreatywne spędzanie czasu w rodzinnym gronie? A może szukasz czegoś, co urozmaici wspólne chwile z ukochaną osobą lub z paczką przyjaciół? Sieć restauracji KFC przychodzi do Ciebie z gotowym, mistrzowskim rozwiązaniem w iście smakowitym stylu. Już od 28 marca przy zakupie 2 kubełków chrupiącego kurczaka otrzymasz gratis specjalnie stworzoną dla fanów marki grę – Kentucky DUO. Rozsmakuj się złocistymi i chrupiącymi kawałkami kurczaka oraz podejmij wyzwanie KFC i zagraj z najbliższymi o tytuł mistrza KFC Kentucky DUO. Limitowana gra będzie prawdziwą niespodzianką dla wszystkich fanów kultowej marki.
Zabawa w Kentucky DUO to idealna okazja, aby urozmaić każde spotkanie z przyjaciółmi lub ciekawie i rodzinnie spędzić wspaniałe popołudnia. Warto to zrobić w towarzystwie kubełka KFC pełnego kawałków złocistego i chrupiącego kurczaka. Aby zdobyć grę Kentucky DUO, wystarczy kupić dwa kubełki KFC, a to zawsze świetny plan. Po pierwsze dlatego, że kurczaki z KFC są tak pyszne, że zawsze chce się ich więcej i więcej. A po drugie są one wprost stworzone do tego, by celebrować posiłek z rodziną, czy grupą przyjaciół, z którymi po prostu przyjemnie jest się dzielić ich unikalnym smakiem. Promocja rozpoczyna się 28 marca i obejmuje zamówienia na miejscu w restauracji oraz w dostawie. Zdecydowanie warto się spieszyć, bo liczba gier jest ograniczona.
Kentucky DUO to gra towarzyska, która jest świetnym sposobem na spędzanie wspólnego czasu. Jej zasady są bardzo proste. Każdy z graczy dostaje jedną kartę startową, a pozostałe leżą w stosie. Uczestnicy zabawy próbują znaleźć i wskazać ten sam symbol ze stosu na swoich kartach. Gracz, który znajdzie parę, zabiera kartę. Zwycięzcą Kentucky DUO zostaje ta osoba, która uzbiera najwięcej kart. Kentucky DUO jest gwarantem świetnej zabawy zarówno dla grupy przyjaciół, jak i całych rodzin. Idealnie sprawdzi się nawet wśród najmłodszych, którzy zresztą w tego typu rozgrywkach często radzą sobie lepiej od swoich rodziców, czy starszego rodzeństwa. Dodatkowo, dzięki wygodnemu i trwałemu opakowaniu – karty zamknięte są bowiem w eleganckiej puszce z logo marki – gra będzie świetnym pomysłem na spędzanie wiosennych wieczorów oraz nadchodzącących majówek, nie tylko w domu ale także i w plenerze.
A to jeszcze nie koniec wyjątkowych niespodzianek dla fanów wielkich sportowych emocji! Już na początku kwietnia, na profilu KFC na TikToku, Instagramie i Youtube, odbędzie się Turniej Kentucky DUO z udziałem influencerów. Sześć gwiazd Internetu stoczy pełne emocji potyczki o tytuł prawdziwego mistrza KFC Kentucky DUO. W zabawie wezmą udział między innymi Kamila Bliska, Młoda Nikola z Nastu World oraz Bartek Kubicki.
Gra Kentucky DUO będzie dostępna we wszystkich restauracjach KFC w Polsce od 28 marca. Promocja dotyczy kubełków z kurczakiem, nie dotyczy kubełka dla 1 osoby. Oferta ważna jest do wyczerpania zapasów.
***
Na skróty:
KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/
KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/
Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą
Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.
Polityka
Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.
Media
Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.