Komunikaty PR

Podsumowanie akcji „Aktywne wakacje z Amki Snacks”

2021-10-11  |  11:12
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Wsparcie rodzinnych spotkań sportowych, biegów, a nawet mistrzostw budowania konstrukcji
z piasku, a do tego konkursy w social mediach i spójna komunikacja – tak w największym skrócie można podsumować akcję „Aktywne wakacje z Amki Snacks” prowadzoną przez Unitop – czołowego producenta sezamków i chałwy w Polsce.

Amki Snacks – zdrowsza słodka przekąska na bazie sezamu towarzyszyła miłośnikom aktywnego wypoczynku w całej Polsce, ale najczęściej mogli raczyć się nią biegacze z Łodzi i okolic. To nie przypadek – właśnie w samym sercu centralnej Polski, w fabryce o ponad stuletniej historii powstają sezamki, batony sezamowe, chałwa i inne słodkości, produkowane przez Unitop sp. z o.o. 

Biegiem po… Amki!

Amki Snacks wspierały biegaczy podczas kultowej łódzkiej imprezy – Rossmann Run. W maju zorganizowano minibieg ulicą Piotrkowską dla dzieci, a we wrześniu można było wziąć udział w kolejnej edycji Rossmann Run – Bieg Ulicą Piotrkowską dla dorosłych. W imprezie uczestniczyło 4000 biegaczy z całej Polski – każdy z nich w swoim pakiecie startowym znalazł batony sezamowe Amki Superfoods.

Sezamki Amki Snacks były jednym z partnerów licznych biegów organizowanych przez Dominika Stanka, lokalnego popularyzatora aktywnego trybu życia, działającego w social mediach jako Runoholic. To on organizował minionego lata tak oryginalne biegi jak Pączek Run, gdzie na biegaczy na mecie czekały – a jakże! – pączki, a także Ice Cream Run – z analogicznym upominkiem na finiszu w postaci porcji lodów. W obu tych biegach, w pakietach startowych zawodnicy znaleźli zdrowszą przekąskę – Amki Snacks, które dzięki zawartości sezamu i jego właściwości, pomagały szybciej się zregenerować
i odzyskać siły po zawodach. – Bardzo się cieszę, że marka z tak silnym łódzkim rodowodem włącza się w organizacje biegów dla społeczności lokalnej. Wierzę, że uczestnicy również doceniają, że Amki Snacks powstają raptem kilka kilometrów od miejsc, w których biegamy – informuje Dominik Stanek.

Wśród imprez biegowych wspieranych w wakacje przez markę Amki Snacks znalazły się jeszcze – III Bieg Wzniesień Łódzkich, a także Nocny Bieg Sztafetowy AWF im. J. Kusocińskiego organizowany w czerwcu w Warszawie.

Nie tylko dla biegaczy

Marka wspierała w dużej mierze biegi, ale nie tylko. Przez cały lipiec w 24 nadmorskich miejscowościach odbywały się Plażowe Mistrzostwa Budowniczych – i nie, nie chodziło o budowę apartamentowców czy biurowców, a o… zamki z piasku. Łącznie ponad 1000 osób aktywnie spędzało czas na plaży i to oczywiście w towarzystwie Amki Snacks.

W sierpniu pod patronatem m.in. marki Amki Snacks zorganizowano kolejną łódzką imprezę – Maraton Rolkowy, w którym wzięło udział ok. 500 osób w różnych kategoriach wiekowych.

- Propagowanie zdrowszych wyborów i aktywnego trybu życia jest w DNA naszej marki Amki. Cieszymy się, że co roku coraz więcej osób decyduje się na aktywny wypoczynek – podsumowuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. - Oprócz wsparcia zawodników i uczestników imprez okołosportowych, mieliśmy zapewnioną promocję marki w mediach. Na wydarzeniach pojawiały się m.in. lokalne media – telewizja, radio i portale, a same imprezy były szeroko promowane w social mediach. Budowanie zasięgów i promocja w kanałach partnerów to dobry sposób na dotarcie do nowych grup konsumentów i wzmacnianie świadomości nt. marki – dodaje Svetlana Vnučko.

Uzupełnieniem działań w ramach akcji „Aktywne wakacje z Amki Snacks” była spójna komunikacja w social mediach Amki Snacks, gdzie marka podpowiadała, jak ciekawie i oczywiście na sportowo spędzać wolny czas.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.