Podsumowanie akcji „Aktywne wakacje z Amki Snacks”
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Wsparcie rodzinnych spotkań sportowych, biegów, a nawet mistrzostw budowania konstrukcji
z piasku, a do tego konkursy w social mediach i spójna komunikacja – tak w największym skrócie można podsumować akcję „Aktywne wakacje z Amki Snacks” prowadzoną przez Unitop – czołowego producenta sezamków i chałwy w Polsce.
Amki Snacks – zdrowsza słodka przekąska na bazie sezamu towarzyszyła miłośnikom aktywnego wypoczynku w całej Polsce, ale najczęściej mogli raczyć się nią biegacze z Łodzi i okolic. To nie przypadek – właśnie w samym sercu centralnej Polski, w fabryce o ponad stuletniej historii powstają sezamki, batony sezamowe, chałwa i inne słodkości, produkowane przez Unitop sp. z o.o.
Biegiem po… Amki!
Amki Snacks wspierały biegaczy podczas kultowej łódzkiej imprezy – Rossmann Run. W maju zorganizowano minibieg ulicą Piotrkowską dla dzieci, a we wrześniu można było wziąć udział w kolejnej edycji Rossmann Run – Bieg Ulicą Piotrkowską dla dorosłych. W imprezie uczestniczyło 4000 biegaczy z całej Polski – każdy z nich w swoim pakiecie startowym znalazł batony sezamowe Amki Superfoods.
Sezamki Amki Snacks były jednym z partnerów licznych biegów organizowanych przez Dominika Stanka, lokalnego popularyzatora aktywnego trybu życia, działającego w social mediach jako Runoholic. To on organizował minionego lata tak oryginalne biegi jak Pączek Run, gdzie na biegaczy na mecie czekały – a jakże! – pączki, a także Ice Cream Run – z analogicznym upominkiem na finiszu w postaci porcji lodów. W obu tych biegach, w pakietach startowych zawodnicy znaleźli zdrowszą przekąskę – Amki Snacks, które dzięki zawartości sezamu i jego właściwości, pomagały szybciej się zregenerować
i odzyskać siły po zawodach. – Bardzo się cieszę, że marka z tak silnym łódzkim rodowodem włącza się w organizacje biegów dla społeczności lokalnej. Wierzę, że uczestnicy również doceniają, że Amki Snacks powstają raptem kilka kilometrów od miejsc, w których biegamy – informuje Dominik Stanek.
Wśród imprez biegowych wspieranych w wakacje przez markę Amki Snacks znalazły się jeszcze – III Bieg Wzniesień Łódzkich, a także Nocny Bieg Sztafetowy AWF im. J. Kusocińskiego organizowany w czerwcu w Warszawie.
Nie tylko dla biegaczy
Marka wspierała w dużej mierze biegi, ale nie tylko. Przez cały lipiec w 24 nadmorskich miejscowościach odbywały się Plażowe Mistrzostwa Budowniczych – i nie, nie chodziło o budowę apartamentowców czy biurowców, a o… zamki z piasku. Łącznie ponad 1000 osób aktywnie spędzało czas na plaży i to oczywiście w towarzystwie Amki Snacks.
W sierpniu pod patronatem m.in. marki Amki Snacks zorganizowano kolejną łódzką imprezę – Maraton Rolkowy, w którym wzięło udział ok. 500 osób w różnych kategoriach wiekowych.
- Propagowanie zdrowszych wyborów i aktywnego trybu życia jest w DNA naszej marki Amki. Cieszymy się, że co roku coraz więcej osób decyduje się na aktywny wypoczynek – podsumowuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o. - Oprócz wsparcia zawodników i uczestników imprez okołosportowych, mieliśmy zapewnioną promocję marki w mediach. Na wydarzeniach pojawiały się m.in. lokalne media – telewizja, radio i portale, a same imprezy były szeroko promowane w social mediach. Budowanie zasięgów i promocja w kanałach partnerów to dobry sposób na dotarcie do nowych grup konsumentów i wzmacnianie świadomości nt. marki – dodaje Svetlana Vnučko.
Uzupełnieniem działań w ramach akcji „Aktywne wakacje z Amki Snacks” była spójna komunikacja w social mediach Amki Snacks, gdzie marka podpowiadała, jak ciekawie i oczywiście na sportowo spędzać wolny czas.
![‘Eko-Mural’ w mieście Murali Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_2004344700,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
‘Eko-Mural’ w mieście Murali
![Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie](/files/_uploaded/glownekonf_550594975,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków? 43% ma ją zawsze przy sobie
![Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!](/files/_uploaded/glownekonf_1023491776,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/436913832-banasiuk-zonglerka-2,w_274,r_png,_small.png)
Mateusz Banasiuk: Podczas studiów uczyliśmy się żonglerki maczugami i popisów cyrkowych. Te umiejętności przydały mi się w zawodzie aktora
W pracy zawodowej kolejny raz przydały się Mateuszowi Banasiukowi umiejętności zdobyte w szkole aktorskiej. W spektaklu „Wypiór” wystawianym na scenie Teatru IMKA odtwórca roli Łukasza udowodnił, że potrafi perfekcyjnie żonglować, wzbudzając podziw widowni. W rozmowie z agencją Newseria Lifestyle artysta zdradza, że podczas studiów nauczył się jeszcze kilku innych sztuczek cyrkowych.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej
![](/files/1922771799/rolnictwo-transformacja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.
Ochrona środowiska
Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów
![](/files/1922771799/badullovich-protesty-klimat-foto1,w_133,r_png,_small.png)
Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.