Komunikaty PR

Polacy najchętniej piją latte i kupują mielony mix arabiki z robustą

2023-09-29  |  11:00

W Światowy Dzień Kawy Bolt postanowił sprawdzić jakie zwyczaje w konsumpcji kawy mają użytkownicy platform Bolt Food oraz Bolt Market. Okazuje się, że najpopularniejszym typem zamawianej gotowej kawy jest latte, a jeśli chodzi o wybór typu to wśród użytkowników Bolt Market zdecydowanie przeważają kawy, będące miksem arabiki i robusty. 

Z okazji Światowego Dnia Kawy, Bolt Food – platforma do zamawiania jedzenia z restauracji oraz  Bolt Market, czyli platforma do zamawiania zakupów spożywczych z szybką dostawą, postanowiły sprawdzić, jakie są zwyczaje ich użytkowników, jeśli chodzi o konsumpcję i zakup kawy. 

Użytkownicy Bolt Food kawę zamawiają rano i często wybierają do niej śniadania na słono. Z obserwacji firmy wynika, że największą popularnością cieszył się zestaw z kanapką, tartą lub croissantem a do tego kawa. A jeśli kawa, to najczęściej wybierana była kawa latte. Na drugim i trzecim miejscu uplasowały się kawa cappuccino i americana. 

- Kawa jest popularnym elementem w zamówieniach na Bolt Food - tylko w ostatnim roku, znalazła się w zamówieniach na naszej platformie blisko 300 tys. razy! Samą kawę nasi użytkownicy wyszukiwali aż 13 tys. razy. Te dane tylko potwierdzają zainteresowanie ofertą porannego posiłku na naszej platformie i dlatego cieszy nas, że dołączyły do nas tak świetne marki jak Costa Coffee, Green Caffè Nero czy Starbucks. Będziemy oczywiście dalej rozwijać i ulepszać tę ofertę, aby zaspokoić największych smakoszy - komentuje Agnieszka Cebulska, Country Manager Bolt w Polsce. 

Mielona czy w ziarnach, arabika czy robusta? 

Okazuje się, że wśród użytkowników Bolt Marketu wygrywa wysublimowany pragmatyzm, ponieważ najlepiej na platformie sprzedaje się kawa mielona. Za nią kolejną najpopularniejszą jest biurowa rozpuszczalna a dopiero potem ziarnista. Najmniejszą popularnością w ofercie cieszą się kapsułki kawy. 

Użytkownicy Bolt Markt zwykle uzupełniają swoje zapasy średnio raz w tygodniu, a najczęściej wybieranym typem jest  100% Arabika. Jednak równie dużą popularnością cieszy się miks Arabiki i Robusty. 

- Użytkownicy Bolt Marketu to nie tylko osoby prywatne, ale też mikroprzedsiębiorstwa, które zaopatrują się u nas m.in właśnie w kawę. Dlatego regularnie staramy się poszerzać naszą ofertę o różne typy i marki, aby najlepiej odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby i zadowolić gusta Z naszych obserwacji wynika również, że na popularności zyskują również chłodzone napoje kawowe. To dopiero rosnący trend, który z zainteresowaniem będziemy obserwować - dodaje Agnieszka Cymbała, Country Manager Bolt Market w Polsce. 

Promocja dla użytkowników 

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, na użytkowników Bolt Market czeka darmowa dostawa z kodem KAWA. W aplikacji można znaleźć też zniżkę 25% na produkty Costa Coffee, do których kupujący otrzyma torbę gratis. 

 

***

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

 

Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

 

Więcej informacji: www.bolt.eu 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.