Komunikaty PR

Pomóż polarnym niedźwiedziom

2020-11-16  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.09 MB )

Kto pomoże polarnym miśkom, jeśli nie the White Bear Coffee? Kawiarnia wprowadziła właśnie do oferty nowość - kawowy deser Polarna Mocha. Każda sprzedana porcja wzbogaci fundusz Polar Bear Foundation, największej światowej organizacji walczącej o przetrwanie białych niedźwiedzi.

Ich perspektywy bowiem nie są wesołe. Teraz na wolności żyje zaledwie około 25 tys. polarnych niedźwiedzi. Naukowcy z Nature Climate Change prognozują, że do roku 2100 zostaną zdziesiątkowane. Nieliczna populacja uchowa się tylko na Wyspach Królowej Elżbiety, kanadyjskim archipelagu. Zagrożeniem dla tych sympatycznych ssaków, bohaterów wielu bajek dla dzieci jest oczywiście globalne ocieplenie. Powoduje ono, że ich tereny łowieckie i okres polowań kurczy się wraz z topnieniem lodowej pokrywy Arktyki. Miski cierpią głód, bo nie mają jak zdobyć pożywienia. Wiele z nich nie jest w stanie przeżyć długiej arktycznej zimy.
- Mamy w logo i w nazwie białe miśki, to zobowiązuje. Mimo, że teraz świat walczy przede wszystkim z wirusem, a nie z ociepleniem, wbrew pozorom te sprawy wiążą się, ponieważ są także wynikiem naszego niefrasobliwego taktowania natury - mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka kawiarni the White Bear Coffee. - Chcemy zwrócić na to uwagę i po prostu nie być obojętnymi.

Bariści, z których słynie sieć białostockich kawiarni, wykreowali specjalny deser - Polarną Mochę. To aromatyczna kawa z rzemieślniczej kawiarni the White Bear Coffee Roasters ze słodkimi dodatkami - bitą śmietaną, czekoladą, karmelem i innymi niespodziankami. Doskonała na zimowe wieczory. Od weekendu dostępna jest w sprzedaży, oczywiście na razie tylko na wynos.
- Zapewniam, że jest tak słodka i aksamitna jak wydają się być białe misie - żartuje Marcin Zalewski, ekspert w dziedzinie baristyki i współwłaściciel sieci, a serio dodaje: - To naprawdę wyśmienity kawowy deser, który powinien zadowolić miłośników słodkich naparów. Wiemy też, że nasi klienci to ludzie wrażliwi społecznie. Jeśli wpadną do nas po kawę, to wielu z nich na pewno wybierze właśnie Polarną Mochę, by przy okazji wesprzeć fajną akcję. Dla klienta, dla nas i oby dla miśków to sytuacja win-win.
Z każdego sprzedanego kubka 2 złote zostaną przekazane na wsparcie Polar Bear Foundation https://polarbearsinternational.org/, organizacji od lat opiekującej się polarnymi niedźwiedziami. To grupa zapalonych naukowców i ekologów, którzy prowadzą badania nad fauną Arktyki - przede wszystkim zaś zamieszkujących ją miśków. Organizują wyprawy ratownicze i edukują młodzież (i nie tylko!) na wszystkich kontynentach, że od pokrywy lodu na biegunie północnym zależny nie tylko życie białych niedźwiedzi, ale w rezultacie też nasze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.