Komunikaty PR

Popraw jakość swojego snu dzięki kampanii „Dobrze Ci we śnie!” Ingka Centres

2024-10-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Justyna Wrzosek
Questia

ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl

Zmiana czasu na zimowy to doskonała okazja, by przemyśleć swój rytm okołodobowy. W październiku w obiektach handlowych zarządzanych przez Ingka Centres rusza kampania „Dobrze Ci we śnie!” promująca dobry sen jako ważny element dobrostanu człowieka. Według raportu „Life in communities” Ingka Centres 36% respondentów uważa, że ​​ich fizyczne i psychiczne samopoczucie jest dla nich coraz ważniejsze. Odpowiadając na potrzebę poprawienia jakości snu cztery miejsca spotkań-centra handlowe Ingka Centres zapraszają lokalne społeczności i całe rodziny do aktywności, które wprawią uczestników w stan relaksu.  Angażujące inicjatywy w ramach kampanii odbędą się w Porcie Łódź w dniach 21.10.2.11., SKENDE Shopping w Lublinie od 04.11. do 9.11., Wola Parku w Warszawie od 28.10. do 02.11. oraz Alei Bielany we Wrocławiu od 28.10. do 09.11.

 

Sen to konieczność. Bez względu na wiek odgrywa on nieocenioną rolę w życiu ludzi, wpływając na ich zdrowie. Gdy śpimy ciało „resetuje się” i przeprowadza „autokonserwację”. Znaczenie snu dla sprawnego funkcjonowania na co dzień jest niezaprzeczalne. Ingka Centres, poprzez swoją kampanię „Dobrze Ci we śnie!” inspiruje do poprawy samopoczucia odwiedzających i lokalne społeczności poprzez wysypianie się.

W ramach kampanii miejsca spotkań Ingka Centres przygotowały szereg bezpłatnych propozycji.

27 października Port Łódź zaprosi odwiedzających do lokalu Caffe przy ulicy, gdzie zjedzą szwedzkie śniadanie przy stołach zaaranżowanych przez IKEA. Na event obowiązują wcześniejsze zapisy. Warunkiem uczestnictwa jest przyjście w piżamie.

Wola Park w Warszawie zaproponuje gościom m.in. udział w konkursie Sleeping Selfie zachęcając do przyjęcia ciekawej pozy w specjalnie zaaranżowanej krainie snu. Wystarczy wrzucić zdjęcie na swój Instagram lub Facebook i oznaczyć profil @wolapark. Do wygrania jest jedna z 3 kart podarunkowych do centrum o wartości 150 zł!

Aleja Bielany we Wrocławiu zaprosi odwiedzających m.in. na test jakości snu, podczas którego poznają ciekawostki na jego temat oraz otrzymają prezent – opaskę na oczy.

W lubelskim SKENDE Shopping w ramach kampanii można będzie m.in. skorzystać z dekodera snów i wziąć udział w konkursie na łóżkowe selfie.

– Nasze nowe aktywności w ramach kampanii „Dobrze Ci we śnie!” pomogą odwiedzającym i lokalnym społecznościom zrozumieć znaczenie dobrego snu w nocy. Sen jest kluczem do dobrego samopoczucia i ogólnego dobrostanu organizmu. Poprzez nasze zabawne, ale praktyczne aktywności chcemy zjednoczyć ludzi w działaniu na rzecz promocji dobrego snu, wzajemnego wsparcia oraz bardziej zrównoważonego stylu życia dla wszystkich – powiedział Giovanni Princiotta Cariddi, Cluster Manager of Central Europe w Ingka Centres.

We czterech miejscach spotkań Ingka Centres będzie można skorzystać m.in. z dekodera snów, aby poznać ich głębsze znaczenie oraz przestrzeni przeznaczonej do robienia selfie w wyśnionym łóżku. Będzie również możliwość wypróbowania produktów do sypialni IKEA.

 

***

O raporcie Life in Communities:

Badania zostały przeprowadzone w formie ankiet internetowych (CAWI, wspomagany komputerowo wywiad poprzez strony internetowe) wśród respondentów YouGov w Szwecji, Polsce, Hiszpanii i USA oraz w Panelu Partnerskim YouGov w Chinach. Dane zebrano w okresie od 30 października do 19 listopada 2023 roku. We wszystkich krajach wykorzystano kwestionariusze w językach lokalnych.

W Szwecji, Polsce i Hiszpanii przebadano reprezentatywną w skali kraju próbę 1000 osób powyżej 18 roku życia. W USA przebadano 1007 osób dorosłych (w wieku 18+) w rejonie Zatoki San Francisco, a w Chinach 1000 osób dorosłych (w wieku 18+) w Wuxi i Pekinie.

Dodatkowe informacji o raporcie Life in Communities podsumowującym badanie znajdują się na stronie internetowej.

 

***

Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centres ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 2000 marek, które działają w 36 centrach handlowych firmy na 13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 271 milionów odwiedzających. Ingka Centres tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi. Więcej informacji znajduje się na: LinkedIn, Facebook, Twitter, www.ingkacentres.com .

Według raportu „Life in communities” Ingka Centres 36% respondentów uważa, że ​​ich fizyczne i psychiczne samopoczucie jest dla nich coraz ważniejsze. Odpowiadając na potrzebę poprawienia jakości snu cztery miejsca spotkań-centra handlowe Ingka Centres zapraszają lokalne społeczności i całe rodziny do aktywności, które wprawią uczestników w stan relaksu.  Angażujące inicjatywy w ramach kampanii odbędą się w Porcie Łódź w dniach 21.10.–2.11., SKENDE Shopping w Lublinie od 04.11. do 9.11., Wola Parku w Warszawie od 28.10. do 02.11. oraz Alei Bielany we Wrocławiu od 28.10. do 09.11.

 

Sen to konieczność. Bez względu na wiek odgrywa on nieocenioną rolę w życiu ludzi, wpływając na ich zdrowie. Gdy śpimy ciało „resetuje się” i przeprowadza „autokonserwację”. Znaczenie snu dla sprawnego funkcjonowania na co dzień jest niezaprzeczalne. Ingka Centres, poprzez swoją kampanię „Dobrze Ci we śnie!” inspiruje do poprawy samopoczucia odwiedzających i lokalne społeczności poprzez wysypianie się.

W ramach kampanii miejsca spotkań Ingka Centres przygotowały szereg bezpłatnych propozycji.

27 października Port Łódź zaprosi odwiedzających do lokalu Caffe przy ulicy, gdzie zjedzą szwedzkie śniadanie przy stołach zaaranżowanych przez IKEA. Na event obowiązują wcześniejsze zapisy. Warunkiem uczestnictwa jest przyjście w piżamie.

Wola Park w Warszawie zaproponuje gościom m.in. udział w konkursie Sleeping Selfie zachęcając do przyjęcia ciekawej pozy w specjalnie zaaranżowanej krainie snu. Wystarczy wrzucić zdjęcie na swój Instagram lub Facebook i oznaczyć profil @wolapark. Do wygrania jest jedna z 3 kart podarunkowych do centrum o wartości 150 zł!

Aleja Bielany we Wrocławiu zaprosi odwiedzających m.in. na test jakości snu, podczas którego poznają ciekawostki na jego temat oraz otrzymają prezent – opaskę na oczy.

W lubelskim SKENDE Shopping w ramach kampanii można będzie m.in. skorzystać z dekodera snów i wziąć udział w konkursie na łóżkowe selfie.

– Nasze nowe aktywności w ramach kampanii „Dobrze Ci we śnie!” pomogą odwiedzającym i lokalnym społecznościom zrozumieć znaczenie dobrego snu w nocy. Sen jest kluczem do dobrego samopoczucia i ogólnego dobrostanu organizmu. Poprzez nasze zabawne, ale praktyczne aktywności chcemy zjednoczyć ludzi w działaniu na rzecz promocji dobrego snu, wzajemnego wsparcia oraz bardziej zrównoważonego stylu życia dla wszystkich – powiedział Giovanni Princiotta Cariddi, Cluster Manager of Central Europe w Ingka Centres.

We czterech miejscach spotkań Ingka Centres będzie można skorzystać m.in. z dekodera snów, aby poznać ich głębsze znaczenie oraz przestrzeni przeznaczonej do robienia selfie w wyśnionym łóżku. Będzie również możliwość wypróbowania produktów do sypialni IKEA.

 

***

O raporcie Life in Communities:

Badania zostały przeprowadzone w formie ankiet internetowych (CAWI, wspomagany komputerowo wywiad poprzez strony internetowe) wśród respondentów YouGov w Szwecji, Polsce, Hiszpanii i USA oraz w Panelu Partnerskim YouGov w Chinach. Dane zebrano w okresie od 30 października do 19 listopada 2023 roku. We wszystkich krajach wykorzystano kwestionariusze w językach lokalnych.

W Szwecji, Polsce i Hiszpanii przebadano reprezentatywną w skali kraju próbę 1000 osób powyżej 18 roku życia. W USA przebadano 1007 osób dorosłych (w wieku 18+) w rejonie Zatoki San Francisco, a w Chinach 1000 osób dorosłych (w wieku 18+) w Wuxi i Pekinie.

Dodatkowe informacji o raporcie Life in Communities podsumowującym badanie znajdują się na stronie internetowej.

 

***

Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centres ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 2000 marek, które działają w 36 centrach handlowych firmy na 13 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań pod szyldem IKEA firma gości i obsługuje ponad 271 milionów odwiedzających. Ingka Centres tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi. Więcej informacji znajduje się na: LinkedIn, Facebook, Twitter, www.ingkacentres.com .

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Questia
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień? Biuro prasowe
2024-12-31 | 14:15

SYLWESTER LAST MINUTE. Jak zaplanować sylwestrowy wypad w jeden dzień?

Większość z nas ma już określone plany na sylwestra, ale niektórzy, zastanawiają się dopiero w ostatniej chwili, jak spędzić ostatnią noc w roku. Wyjazd last minute w tym
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-12-30 | 09:00

MP3 | Stres Polaków. 75% zmaga się z napięciem każdego tygodnia

Stres dotyka niemal każdego z nas. Aż 95% osób aktywnych zawodowo odczuwa napięcie w pracy. Taki sam odsetek Polaków twierdzi, że stresujące jest ich życie prywatne. Niemalże identyczna jest też częstotliwość stresu
Styl życia Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025
2024-12-27 | 10:20

Nowy Rok w harmonii z naturą – ekologiczne postanowienia na 2025

Każdego roku mierzymy się z coraz większymi zagrożeniami związanymi z degradacją środowiska. Zmiany klimatyczne, zanieczyszczenie powietrza, wód i gleby oraz nadmierne zużycie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.