Komunikaty PR

Port Łódź oraz IKEA przyłączają się do Tygodnia Zrównoważonego Transportu

2024-09-12  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Śniadanie dla rowerzystów

Śniadanie dla rowerzystów to akcja Portu Łódź i IKEA, która ma zwrócić uwagę na zrównoważone środki transportu. Zawsze, kiedy jest taka okazja – wybierajmy rower lub transport komunikacji miejskiej, przespacerujmy się lub zapytajmy sąsiada czy nie jedzie w tym samym kierunku co my.  Tydzień zrównoważonego transportu to dobry moment, żeby zmienić swoje nawyki i spróbować włączyć tryb eko myśląc o transporcie.

 

Śniadanie od Portu Łódź i bon do IKEA 

Od 16 września do 20 września przedstawiciele Portu Łódź będą czekać na rowerzystów na popularnych rowerowych trasach. Na dobry początek dnia Port Łódź rozdawał będzie rowerzystom śniadaniówkę z kanapką i jabłkiem oraz bon do sklepu IKEA. Start 7.30!

 

Poniedziałek, 16.09: Bandurskiego/Jana Pawła II 

Wtorek, 17.09: skrzyżowanie marszałków Piłsudskiego/Rydza

Środa, 18.09: Piłsudskiego/Niciarniana 

Czwartek 19.09: Lutomierska/Zachodnia 

Piątek, 20.09: Pabianicka/Bartoszewskiego 

 

Dodatkowo w sobotę (21 września) Port Łódź będzie czekał na rowerzystów od godziny 10.00 na końcu ścieżki rowerowej przy ulicy Pabianickiej. Natomiast Miś Fabler z ekipą IKEA przejmie krańcówkę przygotowując upominki dla rowerzystów i podróżujących komunikacją miejską.

Port Łódź zaprasza także rowerzystów do wypełnienia ankiety dotyczącej dostosowywania Portu Łódź do potrzeb rowerzystów. Ankietę możemy wypełnić online lub na miejscu na parkingu strzeżonym (tu czekają także gadżety rowerowe).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Polityka

Niemal 2 mln Polaków jest zagrożonych skrajnym ubóstwem. Są duże trudności w mierzeniu skali tego zjawiska

W 2024 roku w Polsce nastąpiło zmniejszenie zasięgu zagrożenia ubóstwem skrajnym o 1,4 pp. – z 6,6 proc. rok wcześniej do 5,2 proc. Jest to jednak mniejszy spadek niż wzrost odnotowany pomiędzy 2022 a 2023 rokiem – wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego. W 2024 roku zwiększył się jednak zasięg zagrożenia ubóstwem relatywnym (do 13,3 proc.) i zmniejszył ubóstwem ustawowym – do poziomu 2,6 proc. Miliony Polaków wciąż nie realizują potrzeb na podstawowym poziomie, co może powodować konsekwencje polityczne i społeczne. Eksperci apelują o wprowadzenie obiektywnych miar ubóstwa, co ma pomóc w jego zwalczaniu.

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia

Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.