Komunikaty PR

Port Łódź oraz IKEA przyłączają się do Tygodnia Zrównoważonego Transportu

2024-09-12  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Śniadanie dla rowerzystów

Śniadanie dla rowerzystów to akcja Portu Łódź i IKEA, która ma zwrócić uwagę na zrównoważone środki transportu. Zawsze, kiedy jest taka okazja – wybierajmy rower lub transport komunikacji miejskiej, przespacerujmy się lub zapytajmy sąsiada czy nie jedzie w tym samym kierunku co my.  Tydzień zrównoważonego transportu to dobry moment, żeby zmienić swoje nawyki i spróbować włączyć tryb eko myśląc o transporcie.

 

Śniadanie od Portu Łódź i bon do IKEA 

Od 16 września do 20 września przedstawiciele Portu Łódź będą czekać na rowerzystów na popularnych rowerowych trasach. Na dobry początek dnia Port Łódź rozdawał będzie rowerzystom śniadaniówkę z kanapką i jabłkiem oraz bon do sklepu IKEA. Start 7.30!

 

Poniedziałek, 16.09: Bandurskiego/Jana Pawła II 

Wtorek, 17.09: skrzyżowanie marszałków Piłsudskiego/Rydza

Środa, 18.09: Piłsudskiego/Niciarniana 

Czwartek 19.09: Lutomierska/Zachodnia 

Piątek, 20.09: Pabianicka/Bartoszewskiego 

 

Dodatkowo w sobotę (21 września) Port Łódź będzie czekał na rowerzystów od godziny 10.00 na końcu ścieżki rowerowej przy ulicy Pabianickiej. Natomiast Miś Fabler z ekipą IKEA przejmie krańcówkę przygotowując upominki dla rowerzystów i podróżujących komunikacją miejską.

Port Łódź zaprasza także rowerzystów do wypełnienia ankiety dotyczącej dostosowywania Portu Łódź do potrzeb rowerzystów. Ankietę możemy wypełnić online lub na miejscu na parkingu strzeżonym (tu czekają także gadżety rowerowe).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.