Port Łódź wspiera lokalną społeczność

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Każda okazja jest dobra by pomagać. Port Łódź w ramach prowadzonych akcji marketingowych łączy promocję oferty swoich najemców ze wsparciem dla najbardziej potrzebujących. Czas pandemii dobitnie pokazał, że wzajemna życzliwość i chęć pomocy są kluczowe by przetrwać ten niezwykle trudny dla wszystkich okres. Port Łódź od początku działalności wspiera swoich sąsiadów. Nie inaczej było i tym razem, gdy wiosenna kampania modowych kolekcji najemców stała się jednocześnie punktem wyjścia do tego by wspomóc potrzebujących. Instalacja - która powstała w Centrum na potrzeby akcji marketingowej - zbudowana z szaf IKEA i wypełniona ubraniami od najemców, została przekazana do łódzkiego Funduszu Ochrony Macierzyństwa.
Fundusz obejmuje opieką głównie kobiety w ciąży oraz młode matki, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. Często są to kobiety pozbawione dachu nad głową, które zaznały przemocy ze strony partnera i nie posiadają jakichkolwiek środków do życia umożliwiających utrzymanie siebie i dziecka. Organizacja zapewnia podopiecznym nie tylko wsparcie prawne i psychologiczne, ale także żywność i ubrania dla nich i dzieci. Raz w tygodniu Panie mogą korzystać z magazynu FOM, gdzie otrzymują odzież i obuwie. Port Łódź przekazał Funduszowi na potrzeby organizacji tego pomieszczenia trzy szafy, wypełnione dodatkowo ubraniami zakupionymi od swoich najemców. Szafy pozwoliły uporządkować przestrzeń magazynu FOM. Wcześniej rzeczy przekazywane dla podopiecznych Funduszu nie miały niestety swojego miejsca. Od teraz wszystkie ubrania, które trafią do magazynu zostaną estetycznie poukładane w szafach, tworząc tym samym bardziej przyjazną atmosferę tego miejsca.
- Priorytetem dla nas jest umiejętne łączenie biznesu z troską o lokalną społeczność i jej potrzeby. Kiedy decydowaliśmy się na marcową akcję marketingową, od początku wiedzieliśmy, że zarówno szafy, jak i ich zawartość chcemy przekazać potrzebującym. Dowiedzieliśmy się o specjalnym magazynie Funduszu Ochrony Macierzyństwa i stwierdziliśmy, że to idealne miejsce by to właśnie tam trafiły szafy i ubrania po zakończonej kampanii. Wspólnie ze sklepem IKEA Łódź dołożyliśmy tym samym swoją cegiełkę do prowadzonej przez FOM inicjatywy – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
- Przekazane przez nas szafy pozwolą na stałe lepiej zaaranżować przestrzeń magazynu. Mamy nadzieję, że nowe ubrania, ale też i samo uporządkowanie garderoby, pozwoli paniom poczuć się bardziej komfortowo i wpłynie pozytywnie na postrzeganie siebie. Współpraca z FOM z pewnością nie zakończy się na tej jednej cegiełce, już rozmawiamy o kolejnych możliwych formach wsparcia – dodaje Jagoda Olesiak.
Za każdą z podopiecznych Funduszu kryje się historia. Mniejsza bądź większa tragedia związana z doznaniem przemocy, bezdomnością czy uzależnieniami. Organizacja pomaga kobietom stawić czoła problemom, jest dla nich oparciem i najczęściej także pierwszym punktem zaczepienia.
- Nasz Fundusz to jedno z dzieł Centrum Służby Rodzinie, które nieprzerwanie działa od ponad 33 lat. Przez ten czas objęliśmy wsparciem około 6 tysięcy kobiet i rodzin z regionu łódzkiego. Pomoc udzielana naszym podopiecznym pozwala im poczuć, że nie są pozostawione same sobie. Daje im siłę by walczyć i zrzucić ciężar często traumatycznych doświadczeń życiowych. Bardzo istotne jest tu holistyczne podejście do każdej z pań, co wyraża się m.in. w umacnianiu ich poczucia godności i samoakceptacji - mówi Aneta Szustak, Z-ca dyrektora CSR ds. pomocowych, Przewodnicząca FOM.
Port Łódź jako największe centrum handlowe w regionie aktywnie uczestniczy w życiu Łodzi i jej mieszkańców oraz wspiera lokalną społeczność. Jest nie tylko miejscem zakupów i spędzania wolnego czasu, ale także ośrodkiem, który łączy ludzi i reaguje na ich potrzeby. Od początku swojej działalności Centrum realizuje oraz wspiera wszystkie inicjatywy związane ze zdrowiem, ochroną środowiska, a także aktywizuje lokalną społeczność. Więcej na temat działań podjętych przez Port Łódź przeczytać można na stronie Portu Łódź, wchodząc w zakładkę "Zrównoważony Rozwój".

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Dorota Gardias: Przykre jest to, że wybory prezydenckie budzą tak negatywne emocje. Jest dużo złości, żalu i różnych zagrywek, które kompletnie nie są moje
Prezenterka pogody uważa, że trzeba się już wyciszyć po ostatnich wyborach prezydenckich i próbować jakoś zaakceptować obecną sytuację, bo wszelkie emocje niczego już nie zmienią. Pozostaje tylko wierzyć, że zwycięzca stanie na wysokości zadania i nie tylko nie zawiedzie tych, którzy mu zaufali, ale także przekona do siebie pozostały elektorat. Dorota Gardias chciałaby także, aby jego żona była głosem kobiet i zawsze – nawet w najtrudniejszych sprawach – stawała po ich stronie.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Farmacja
Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.