Komunikaty PR

Portret współczesnych nomadów: czego szukają w hotelach?

2020-11-10  |  09:50
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Świat szybko się zmienia, podobnie jak preferencje konsumentów. Czego poszukują współcześni nomadzi, odwiedzający hotele? Liczy się design, lokalizacja czy dodatkowe atrakcje? Jak ich preferencje wpływają na rozwój hotelowej architektury? Oto tendencje, które dostrzegają eksperci.

Współcześni nomadzi dokumentują swoje podróże na Instagramie, a odwiedzając hotele szukają czegoś więcej, niż tylko łóżka i dobrej kuchni. Co najbardziej przyciąga millenialsów? Lokalizacja, piękne widoki, dodatkowe atrakcje, a może wyjątkowy design? W jakie miejsca udają się najchętniej?

Okiem eksperta

-Uważam, że obecnie szukamy miejsc, które wyróżniają się z bogatej oferty. Ogromną popularnością cieszą się kameralne hotele urzymane w duchu slow, z lokalną kuchnią, zatopione w krajobrazie i gwarantujące przepiękne widoki. Na przeciwnym biegunie znajdują się koncepty powstające w miastach, z nowoczesnymi miejscami do coworkingu i unikatowym podejściem do projektowania. Przede wszystkim liczy się pomysł - efekt WOW i zaskoczenie gościa. Ważne, aby pobyt był czymś więcej niż przystankiem w podróży, by zapisał się w pamięci jako niepowtarzalne doświadczenie - wyjaśnia architekt Magdalena Federowicz-Boule, prezes pracowni Tremend, specjalizującej się w projektowaniu hoteli.

Zew natury

Noclegi w domkach przypominających historyczne osady, sypialnia z widokiem na las, a nawet... nocleg w bańce. Bliskość natury to pierwotna potrzeba, którą odczuwamy jeszcze silniej mieszkając na co dzień w wielkim mieście. Pokolenie smartfonów tej potrzeby nie straciło i bardzo chętnie korzysta  z pobytów w hotelach, które są zlokalizowane w pobliżu morza, lasu czy zalewu. Duże panoramiczne okna, tarasy widokowe czy outdoorowe baseny, z których można podziwiać piękno przyrody - to z pewnością zachęci nowoczesnych nomadów do odwiedzin.

Poczuj się wyjątkowo...

Indywidualizm i poczucie odrębności są dla millenialsów bardzo istotne. Dlatego obiekty, w których pokoje różnią się designem, dające możliwość wyboru również cieszą się popularnością. Podobnie jest z obsługą czy kuchnią, jeśli gość ma poczucie, że jest traktowany wyjątkowo - z pewnością chętnie wróci do miejsca, gdzie został odpowiednio przyjęty.

Światła wielkiego miasta

Mimo popularności wypoczynku na łonie natury, miejskie hotele wciąż są atrakcyjne. Oferują zwykle bliskość lotniska, centrum czy starówek, ale to już nie wystarcza. Obecnie ich największą siłą jest unikatowy design - starannie dobrane meble, dodatki czy dzieła sztuki, które nadają im charakteru i dobrze prezentują się w relacjach na mediach społecznościowych.

Więcej na: http://tremend.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.