POSTANOWIENIA, MARZENIA, CELE – STWÓRZ SWOJĄ „BUCKET LIST”!
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
„Działaj, jest później niż myślisz!” – to hasło pojawiło się w social mediach przy okazji trudnych doświadczeń ostatnich lat. Każdy z nas ma marzenia i cele. Każdy chciałby coś zmienić. Niewielu jednak wie jak i od czego zacząć. Okazuje się, że realizację marzeń można zaplanować i konsekwentnie realizować. Na początek warto stworzyć własną „Bucket list” – czyli listę rzeczy, które chcemy koniecznie wykonać w naszym życiu.
„Bucket list” to idealne narzędzie, od którego trzeba zacząć. Fryderyk Karzełek poleca pochylenie się nad własnymi marzeniami i zapisanie ich na specjalnej liście.
- W teorii „Bucket list” powinno zawierać nasze cele, które chcemy osiągnąć przed śmiercią. Dla jednych są to miejsca na świecie do odwiedzenia, dla innych filmy, książki czy języki obce, które chcą koniecznie poznać lub wiele ekstremalnych sportów do nauczenia się. Ja polecam jednak nie czekać z ich realizacją, aż w końcu będziemy mieli przysłowiowy czas. To my sami musimy zdecydować, czego chcemy w życiu zaznać i od razu brać się do roboty. Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia. Ja sam mam ich na liście 55 i chcę je zrealizować w ciągu 555 dni! – mówi Fryderyk Karzełek, mentor, szkoleniowiec, autor książek.
Wyznacz cel i planuj
Kiedy mamy już listę nadchodzi czas na zaplanowanie tego, jak krok po kroku doprowadzić do realizacji każdego punktu.
- To na co warto zwrócić uwagę, to precyzyjne określenie marzeń i celów i odróżnienie ich od zwykłego życzenia. Nie piszemy, „chcę schudnąć”, ale „będę jeść 5 zdrowych posiłków dziennie i zrobię 3 treningi w tygodniu”. Nie piszemy „chcę się nauczyć hiszpańskiego” ale „dwa razy w tygodniu wezmę udział w lekcjach języka”. Chodzi właśnie o konkretny plan do zrealizowania. – tłumaczy Fryderyk Karzełek.
Skok ze spadochronem jest na liście marzeń wielu osób, jednak wcale nie śpieszymy się z jego realizacją, może trochę ze strachu lub niewiedzy od czego zacząć.
- Skok ze spadochronem jest jednym z moich 55 marzeń i z wielka radością mogę ogłosić, że już 24 maja w Jastarni na Helu, odbędzie się wyjątkowe dla mnie wydarzenie, bo spełnię właśnie ten cel z pomocą najbardziej doświadczonego polskiego instruktora skoków tandemowych na świecie – Roberta Erdowskiego. Robert skakał na wszystkich kontynentach świata, a na co dzień mieszka w Chinach, dlatego tym bardziej cieszę się, że to właśnie on pomoże mi odhaczyć kolejny punkt na mojej „Bucket list”! Chcę pokazać moim klubowiczom i wszystkim Polakom, że marzenia możemy spełniać bez względu na wiek i nic nie powinno nas ograniczać, jeśli szczerze czegoś pragniemy! – dodaje Fryderyk Karzełek.
W tym roku Fryderyk Karzełek ma jeszcze inne, ambitne cele. Planuje już czwartą wędrówkę do Santiago, by przez 2 tygodnie, pieszo pokonywać swoje trudności. Zaś na przełomie października i listopada odbędzie podróż na Saharę, aby każdego dnia przez tydzień, konno przemierzyć pustynię i spełnić kolejne marzenia ze swojej Bucket List!
Fryderyk Karzełek: ekspert, mentor i doświadczony szkoleniowiec z dziedziny rozwoju osobistego. Pomysłodawca i założyciel firmy Heksagon Group oraz twórca koncepcji sprzedaży naturalnej. Od 2018 roku prowadzi Klub 555 – codziennie o godzinie 5:55 spotyka się na żywo z tysiącami osób, aby wspierać ich w budowaniu dobrych nawyków i wzmacnianiu samodyscypliny. Jest autorem wielu książek, takich jak: „Problemy są dobre”, „Sprzedaż naturalna” czy „Obudź się!”, która stanowi autobiograficzny poradnik z zakresu finansów i rozwoju osobistego. Jest również autorem Heksagonu Szczęścia – koncepcji, która zakłada, że źródłem szczęścia i satysfakcji w życiu jest zachowanie równowagi w sześciu najważniejszych obszarach życia. Jako doświadczony przedsiębiorca, prowadzi liczne szkolenia, zarówno z zakresu rozwoju osobistego, biznesu, jak i sprzedaży.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.