Postaw na Stół Pepsi – połącz pasję kulinarną z wyjątkowym smakiem Pepsi

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji w Warszawie, Łodzi i Katowicach, którzy tworząc wyjątkową kuchnię stanowią inspirację dla innych. Dodatkowo swoje wsparcie zapowiedzieli influencerzy, którzy już wcześniej zasiadali przy Stole Pepsi.
Marka Pepsi jest silnie osadzona w kontekście rozrywki i przyjemnych doznań, stale zachęcając, aby w pełni angażować się w to, co uwielbiamy robić. Hasło #FORTHELOVEOFIT, gdzie w tym wypadku „IT” jest jednoznaczne z „FOOD”, zachęca do wspólnego spędzania czasu i zabawy w odkrywanie mniej lub bardziej odważnych smaków. „Postaw na Stół Pepsi” to kontynuacja idei Stołu Pepsi z 2019 roku – wirtualnego miejsca, w którym spotyka się grupa znajomych przy pysznym jedzeniu i Pepsi. W kampanii letniej 2019 Pepsi pokazywała prawdziwe „zajawki” przedstawicieli generacji Z, a obecnie marka prezentuje „foodowe” opowieści szefów kuchni i właścicieli restauracji.
–Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po odważniejsze smaki wywodzące się z odległych kuchni oraz mają potrzebę wspólnego celebrowania posiłków ze znajomymi, dlatego coraz chętniej odwiedzają ciekawe miejsca na stale rozwijającej się kulinarnej mapie miast. „Postaw na Stół Pepsi” to akcja, która zachęca, aby, bez względu na wybór miejsca i dania, na stole pojawiła się Pepsi, bo to najlepsze towarzystwo do jedzenia – powiedziała Lena Ozimska, Assistant Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” marka podjęła współpracę z wyjątkowymi ludźmi, którzy z zaangażowaniem tworzą niezwykłe dania. Seria 6 filmów pokazuje, jak ich zamiłowanie do różnych kuchni wpływa na podejmowanie odważnych decyzji, zarówno w życiu, jak i w kontekście tworzenia dań, które trafią na Stół Pepsi. Pierwszy z filmów (link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Vj-WicNl7bA) opowiada o Marcinie Pałaszu, właścicielu lokalu „Pałaszowanie”, który na kultowym w Warszawie „Zbawiksie” serwuje najstarszy polski fast-food – zapiekanki. Kolejne filmy będą sukcesywnie udostępniane na kanale Pepsi Polska na YouTubie (link tutaj: https://www.youtube.com/user/orzezwiajswiat), a wśród prezentowanych kuchni i dań znajdą się m. in. shish, tajskie curry, ramen, czyli jedno z najpopularniejszych ostatnio dań wśród młodych ludzi, a także prawdziwie mięsne przysmaki. Akcję „Postaw na Stół Pepsi” będą także wspierać influencerzy z ekipy Pepsi.
– Podczas poszukiwań bohaterów naszych opowieści poznaliśmy wielu fantastycznych ludzi, pełnych pasji, którzy robią to, co naprawdę kochają. Za każdym lokalem kryje się wyjątkowa historia oraz przysmaki z różnych zakątków świata – zachęcamy do ich poznania – podsumowała Lena Ozimska.
Silne wsparcie marketingowe
Oprócz wspomnianych 6 filmów promocyjnych z udziałem kulinarnych ekspertów, które będzie można zobaczyć na kanale własnym marki Pepsi w serwisie YouTube (link tutaj: https://www.youtube.com/user/orzezwiajswiat), kampania „Postaw na Stół Pepsi” będzie wspierana różnorodnymi formatami promocyjnymi, które pojawiać się będą w TV i digitalu. Wśród nich są spoty reklamowe o długości 15” i 30” (link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Pvu6hFxE43g), bumpery (krótkie formy wideo) na kanałach VOD, displaye, a także liczne formaty w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
Działania w digitalu, w tym filmy wideo, zostały opracowane przez agencję Artegence i wyprodukowane przez dom produkcyjny OTOFILM, a spot TV przygotowała agencja BBDO. Za zakup mediów OMD Media Direction. Wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony https://www.facebook.com/PEPSIpl/.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.