Komunikaty PR

Powiedz “Kocham Cię”

2022-02-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sofiia Baianova
Wyjątkowy Prezent

ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/

Z kim obchodzisz Walentynki? Kampania Powiedz “Kocham Cię” przełamuje stereotypy i zachęca do wyrażania miłości każdemu, kogo się kocha. 14 lutego to święto miłości i idealna data, by powiedzieć bliskiej osobie “kocham Cię”.

 

Zaczynało się od zakazu 

Za pierwowzór współczesnych Walentynek, był pewien zwyczaj popularny w starożytnym Rzymie. Zasłynął on z zabronienia młodym mężczyznom wchodzenia w związki małżeńskie. Motywował to faktem, iż mężczyźni posiadający rodziny, nie chcą wstępować do wojska. Święty Walenty sprzeciwił się zakazowi i potajemnie udzielał ślubów, przez co został wtrącony do więzienia. Tam poznał córkę strażnika, która była niewidoma. Walenty nie tylko uleczył ją ze ślepoty, ale także... udzielił jej ślubu.

Za ten czyn został skazany na śmierć. Na pożegnanie Walenty zostawił list dla córki strażnika, który zaczynały słowa "Od Twojego Walentego". Jest to oczywiście tylko legenda, ale trzeba przyznać, że historia jest niezwykle romantyczna.

 

Wolność w miłości - Powiedz "Kocham Cię” 

Tradycyjnym skojarzeniem z Walentynkami są oczywiście misie, serca, czekoladki i kwiaty,  a także miłość między mężczyzną i kobietą.  Tegoroczna kampania “Powiedz “Kocham Cię” ma na celu szerzenie postawy wolności w miłości, a co za tym idzie - Walentynek dla wszystkich, święta miłości nie tylko w tradycyjnym rozumieniu. 

Pomysłodawcą kampanii jest firma Wyjątkowy Prezent, która od lat dostarcza pomysły na niezwykłe prezenty. Tym razem firma skupia się na promowaniu Walentynek jako Święta Miłości dostępnego dla wszystkich, bez żadnych wyjątków. Uwielbiane przez wielu święto nie musi zamykać się w dwójce osób. Kochamy przecież nie tylko partnerów i partnerki, ale także rodzinę i przyjaciół, a sama miłość wykracza daleko poza sztywne ramy związku mężczyzny z kobietą. 

To piękne uczucie zachodzi również między różnymi osobami, nie zważając na wiek, kolor skóry, płeć czy orientację romantyczno-seksualną. Miłość to magiczne uczucie między matką a dzieckiem, osobami starszymi, dziadkami i wnukami oraz parami jednopłciowymi. Każdy przecież zasługuje na miłość i jej wyrażenia na różne sposoby, także poprzez dawanie dopasowanych prezentów na Walentynki. 

“Postawiliśmy przed sobą wyzwanie - zmieniać podejście do Walentynek w taki sposób, aby każdy i każda mógł i mogła świętować miłość - zarówno w związkach różno-, jak i jednopłciowych, a także wśród osób o różnym pochodzeniu, różnym stopniu sprawności, spokrewnienia i relacji. Jako firma prezentowa chcemy nie tylko zmieniać kulturę dawania prezentów. Chcemy aby okazje prezentowe dotyczyły wszystkich osób. - mówi dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju firmy Wyjątkowy Prezent Michał Kaleta. 

 

Ważna rola partnera 

Partnerem akcji zostało Stowarzyszenie Lambda Warszawa, będące najstarszą (od 1997 r.) w Polsce organizacją działającą na rzecz społeczności LGBTQIAP w Polsce. Taka współpraca ma na celu odpowiedzialną komunikację tematyki wolności w miłości, w ramach kampanii. 

“Miłość nie ma ani orientacji, ani tożsamości płciowej. To, czy i jak kochamy inną osobę, nie ma nic wspólnego z tym, czy jesteśmy osobą cis czy trans; homo, hetero czy bi albo aseksualną. Miłość nie powinna być wartościowana przez pryzmat orientacji osób, które kochają albo są zakochane – dla nas jest to oczywiste, że Walentynki są dla wszystkich osób, które chcą to święto obchodzić” - mówi Miłosz Przepiórkowski, członek zarządu Stowarzyszenia Lambda Warszawa. 


 

Kontakt dla mediów: 

Sofiia Baianova

Specjalista ds. marketingu i PR 

+48 690 396 752 

email & hangouts sofiia.baianova@wyjatkowyprezent.pl 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.