Powiedz “Kocham Cię”
Wyjątkowy Prezent
ul. Edwarda Jelinka 27
01-646 Warszawa
sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl| |sofiia.baianova|wyjatkowyprezent.pl
690396752
https://www.wyjatkowyprezent.pl/
Z kim obchodzisz Walentynki? Kampania Powiedz “Kocham Cię” przełamuje stereotypy i zachęca do wyrażania miłości każdemu, kogo się kocha. 14 lutego to święto miłości i idealna data, by powiedzieć bliskiej osobie “kocham Cię”.
Zaczynało się od zakazu
Za pierwowzór współczesnych Walentynek, był pewien zwyczaj popularny w starożytnym Rzymie. Zasłynął on z zabronienia młodym mężczyznom wchodzenia w związki małżeńskie. Motywował to faktem, iż mężczyźni posiadający rodziny, nie chcą wstępować do wojska. Święty Walenty sprzeciwił się zakazowi i potajemnie udzielał ślubów, przez co został wtrącony do więzienia. Tam poznał córkę strażnika, która była niewidoma. Walenty nie tylko uleczył ją ze ślepoty, ale także... udzielił jej ślubu.
Za ten czyn został skazany na śmierć. Na pożegnanie Walenty zostawił list dla córki strażnika, który zaczynały słowa "Od Twojego Walentego". Jest to oczywiście tylko legenda, ale trzeba przyznać, że historia jest niezwykle romantyczna.
Wolność w miłości - Powiedz "Kocham Cię”
Tradycyjnym skojarzeniem z Walentynkami są oczywiście misie, serca, czekoladki i kwiaty, a także miłość między mężczyzną i kobietą. Tegoroczna kampania “Powiedz “Kocham Cię” ma na celu szerzenie postawy wolności w miłości, a co za tym idzie - Walentynek dla wszystkich, święta miłości nie tylko w tradycyjnym rozumieniu.
Pomysłodawcą kampanii jest firma Wyjątkowy Prezent, która od lat dostarcza pomysły na niezwykłe prezenty. Tym razem firma skupia się na promowaniu Walentynek jako Święta Miłości dostępnego dla wszystkich, bez żadnych wyjątków. Uwielbiane przez wielu święto nie musi zamykać się w dwójce osób. Kochamy przecież nie tylko partnerów i partnerki, ale także rodzinę i przyjaciół, a sama miłość wykracza daleko poza sztywne ramy związku mężczyzny z kobietą.
To piękne uczucie zachodzi również między różnymi osobami, nie zważając na wiek, kolor skóry, płeć czy orientację romantyczno-seksualną. Miłość to magiczne uczucie między matką a dzieckiem, osobami starszymi, dziadkami i wnukami oraz parami jednopłciowymi. Każdy przecież zasługuje na miłość i jej wyrażenia na różne sposoby, także poprzez dawanie dopasowanych prezentów na Walentynki.
“Postawiliśmy przed sobą wyzwanie - zmieniać podejście do Walentynek w taki sposób, aby każdy i każda mógł i mogła świętować miłość - zarówno w związkach różno-, jak i jednopłciowych, a także wśród osób o różnym pochodzeniu, różnym stopniu sprawności, spokrewnienia i relacji. Jako firma prezentowa chcemy nie tylko zmieniać kulturę dawania prezentów. Chcemy aby okazje prezentowe dotyczyły wszystkich osób. ” - mówi dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju firmy Wyjątkowy Prezent Michał Kaleta.
Ważna rola partnera
Partnerem akcji zostało Stowarzyszenie Lambda Warszawa, będące najstarszą (od 1997 r.) w Polsce organizacją działającą na rzecz społeczności LGBTQIAP w Polsce. Taka współpraca ma na celu odpowiedzialną komunikację tematyki wolności w miłości, w ramach kampanii.
“Miłość nie ma ani orientacji, ani tożsamości płciowej. To, czy i jak kochamy inną osobę, nie ma nic wspólnego z tym, czy jesteśmy osobą cis czy trans; homo, hetero czy bi albo aseksualną. Miłość nie powinna być wartościowana przez pryzmat orientacji osób, które kochają albo są zakochane – dla nas jest to oczywiste, że Walentynki są dla wszystkich osób, które chcą to święto obchodzić” - mówi Miłosz Przepiórkowski, członek zarządu Stowarzyszenia Lambda Warszawa.
Kontakt dla mediów:
Sofiia Baianova
Specjalista ds. marketingu i PR
+48 690 396 752
email & hangouts sofiia.baianova@wyjatkowyprezent.pl

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.
Ochrona środowiska
Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.
Muzyka
Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.