Komunikaty PR

Poznaj sposób na letnie orzeźwienie!

2022-06-17  |  17:00
Biuro prasowe

Herbata to bez wątpienia jeden z najbardziej popularnych napojów, a z jej walorów możemy korzystać o każdej porze roku – nie tylko jesienią czy zimą. Gdy w słoneczne, gorące dni poszukujemy prostych sposobów na orzeźwienie, warto mieć pod ręką … herbatkę na zimno!

Dla wszystkich tych, którzy chcą ugasić pragnienie tu i teraz, a jednocześnie cieszyć się ulubionymi smakami, marka Herbapol przygotowała wyjątkową propozycję – Herbatki na zimno. Są one przede wszystkim niezwykle proste w przygotowaniu – saszetkę wystarczy zalać zimną wodą, by specjalnie przygotowany susz owocowo-ziołowy już po kilku minutach uwolnił swój pyszny smak. Każda torebka herbatki jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, którą można zabrać ze sobą do szkoły, pracy, na siłownię, spacer czy rowerową wycieczkę. To świetna metoda, by ugasić pragnienie w każdym momencie dnia, niezależnie, gdzie jesteśmy. Herbatki na zimno nie zawierają cukru oraz kalorii i doskonale sprawdzą się jako napój dla całej rodziny, gdyż mogą być spożywane również przez dzieci. Są więc świetną alternatywą dla słodkich napojów smakowych czy gazowanych.

Wśród trzech dostępnych wariantów smakowych każdy znajdzie coś dla siebie:

  • Herbatka na zimno Herbapol Malina-Granat to pełnia owocowego orzeźwienia. Słodka malina doskonale komponuje się z soczystym granatem, gwarantując prawdziwą eksplozję smaku.
  • Herbatka na zimno Herbapol Truskawka-Rabarbar to kwintesencja ulubionych letnich smaków. Rabarbar ze swoją charakterystyczną kwaskowością świetnie równoważy słodycz truskawek.
  • Herbatka na zimno Herbapol Mięta-Mango to ciekawe połączenie egzotyki z nutami ziołowymi. Soczyste mango w parze z miętą stanowią niezwykle orzeźwiający duet.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.