Poznaj sposób na letnie orzeźwienie!
Herbata to bez wątpienia jeden z najbardziej popularnych napojów, a z jej walorów możemy korzystać o każdej porze roku – nie tylko jesienią czy zimą. Gdy w słoneczne, gorące dni poszukujemy prostych sposobów na orzeźwienie, warto mieć pod ręką … herbatkę na zimno!
Dla wszystkich tych, którzy chcą ugasić pragnienie tu i teraz, a jednocześnie cieszyć się ulubionymi smakami, marka Herbapol przygotowała wyjątkową propozycję – Herbatki na zimno. Są one przede wszystkim niezwykle proste w przygotowaniu – saszetkę wystarczy zalać zimną wodą, by specjalnie przygotowany susz owocowo-ziołowy już po kilku minutach uwolnił swój pyszny smak. Każda torebka herbatki jest zapakowana w pojedynczą kopertkę, którą można zabrać ze sobą do szkoły, pracy, na siłownię, spacer czy rowerową wycieczkę. To świetna metoda, by ugasić pragnienie w każdym momencie dnia, niezależnie, gdzie jesteśmy. Herbatki na zimno nie zawierają cukru oraz kalorii i doskonale sprawdzą się jako napój dla całej rodziny, gdyż mogą być spożywane również przez dzieci. Są więc świetną alternatywą dla słodkich napojów smakowych czy gazowanych.
Wśród trzech dostępnych wariantów smakowych każdy znajdzie coś dla siebie:
- Herbatka na zimno Herbapol Malina-Granat to pełnia owocowego orzeźwienia. Słodka malina doskonale komponuje się z soczystym granatem, gwarantując prawdziwą eksplozję smaku.
- Herbatka na zimno Herbapol Truskawka-Rabarbar to kwintesencja ulubionych letnich smaków. Rabarbar ze swoją charakterystyczną kwaskowością świetnie równoważy słodycz truskawek.
- Herbatka na zimno Herbapol Mięta-Mango to ciekawe połączenie egzotyki z nutami ziołowymi. Soczyste mango w parze z miętą stanowią niezwykle orzeźwiający duet.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.