Komunikaty PR

„Praska Ślizgawka” wraca na plac Konesera. Lodowisko czynne już od 1 grudnia

2021-11-26  |  13:20
Biuro prasowe

Piruety, beztroska jazda i doskonała zabawa. Na ogólnodostępnym placu Konesera trwa właśnie montaż lodowiska. „Praska Ślizgawka” będzie dostępna od 1 grudnia, a klienci Centrum Praskiego Koneser skorzystają z niej bezpłatnie.

Temperatury z dnia na dzień robią się coraz niższe. Sprzyja to fanom sportów zimowych, którzy cały rok czekają na uruchomienie ślizgawek i stoków. Jazda na łyżwach to dobry pomysł na spędzenie czasu w gronie rodziny lub przyjaciół, podczas przedświątecznych zakupów czy spotkań. To także świetna forma treningu. Właśnie dlatego o miłośnikach zimowych atrakcji nie zapomniało Centrum Praskie Koneser.

Już w ciągu kilku najbliższych dni, bo od 1 grudnia, będą mogli oni skorzystać z lodowiska o powierzchni niemal 400 m2, które stanie na placu Konesera. „Praska Ślizgawka” będzie otwarta w dni powszednie w godzinach 8.45-22.00. Pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, a w weekendy dla osób chcących nauczyć się jazdy na łyżwach w grupie. Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.

Klienci Centrum Praskiego skorzystają z lodowiska i wypożyczalni łyżew bezpłatnie, po okazaniu paragonu z bieżącego dnia na co najmniej 20 złotych. Jednorazowe wejście dla pozostałych osób to koszt jedynie 7 złotych (dzieci do lat 14 pod opieką osoby dorosłej – za darmo w godz. 10.00-14.30). W tej samej cenie będzie również możliwe wypożyczenie łyżew. Dodatkowo, w ofercie dostępne będzie ostrzenie łyżew oraz nauka jazdy z instruktorem.  

Praska Ślizgawka będzie nieczynna podczas codziennych, dwóch serwisów technicznych – od 14.30 do 16.00 i od 18.45 do 19.15 oraz podczas niektórych dni świątecznych.

Więcej informacji na temat zimowych atrakcji w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na koneser.eu.

***

Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill, Syreni Śpiew, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Mydlarnia Cztery Szpaki czy Świece Zapachowe Domkove.pl. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji jest miejscem licznych wystaw, targów, różnego rodzaju wydarzeń i pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to również jeden najważniejszych ośrodków na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki, Magic Mind Museum oraz nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart i Zwierzyniec.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.