„Praska Ślizgawka” wraca na plac Konesera. Lodowisko czynne już od 1 grudnia
Piruety, beztroska jazda i doskonała zabawa. Na ogólnodostępnym placu Konesera trwa właśnie montaż lodowiska. „Praska Ślizgawka” będzie dostępna od 1 grudnia, a klienci Centrum Praskiego Koneser skorzystają z niej bezpłatnie.
Temperatury z dnia na dzień robią się coraz niższe. Sprzyja to fanom sportów zimowych, którzy cały rok czekają na uruchomienie ślizgawek i stoków. Jazda na łyżwach to dobry pomysł na spędzenie czasu w gronie rodziny lub przyjaciół, podczas przedświątecznych zakupów czy spotkań. To także świetna forma treningu. Właśnie dlatego o miłośnikach zimowych atrakcji nie zapomniało Centrum Praskie Koneser.
Już w ciągu kilku najbliższych dni, bo od 1 grudnia, będą mogli oni skorzystać z lodowiska o powierzchni niemal 400 m2, które stanie na placu Konesera. „Praska Ślizgawka” będzie otwarta w dni powszednie w godzinach 8.45-22.00. Pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, a w weekendy dla osób chcących nauczyć się jazdy na łyżwach w grupie. Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.
Klienci Centrum Praskiego skorzystają z lodowiska i wypożyczalni łyżew bezpłatnie, po okazaniu paragonu z bieżącego dnia na co najmniej 20 złotych. Jednorazowe wejście dla pozostałych osób to koszt jedynie 7 złotych (dzieci do lat 14 pod opieką osoby dorosłej – za darmo w godz. 10.00-14.30). W tej samej cenie będzie również możliwe wypożyczenie łyżew. Dodatkowo, w ofercie dostępne będzie ostrzenie łyżew oraz nauka jazdy z instruktorem.
Praska Ślizgawka będzie nieczynna podczas codziennych, dwóch serwisów technicznych – od 14.30 do 16.00 i od 18.45 do 19.15 oraz podczas niektórych dni świątecznych.
Więcej informacji na temat zimowych atrakcji w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na koneser.eu.
***
Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill, Syreni Śpiew, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Mydlarnia Cztery Szpaki czy Świece Zapachowe Domkove.pl. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji jest miejscem licznych wystaw, targów, różnego rodzaju wydarzeń i pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to również jeden najważniejszych ośrodków na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki, Magic Mind Museum oraz nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart i Zwierzyniec.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.