„Praska Ślizgawka” wraca na plac Konesera. Lodowisko czynne już od 1 grudnia
Piruety, beztroska jazda i doskonała zabawa. Na ogólnodostępnym placu Konesera trwa właśnie montaż lodowiska. „Praska Ślizgawka” będzie dostępna od 1 grudnia, a klienci Centrum Praskiego Koneser skorzystają z niej bezpłatnie.
Temperatury z dnia na dzień robią się coraz niższe. Sprzyja to fanom sportów zimowych, którzy cały rok czekają na uruchomienie ślizgawek i stoków. Jazda na łyżwach to dobry pomysł na spędzenie czasu w gronie rodziny lub przyjaciół, podczas przedświątecznych zakupów czy spotkań. To także świetna forma treningu. Właśnie dlatego o miłośnikach zimowych atrakcji nie zapomniało Centrum Praskie Koneser.
Już w ciągu kilku najbliższych dni, bo od 1 grudnia, będą mogli oni skorzystać z lodowiska o powierzchni niemal 400 m2, które stanie na placu Konesera. „Praska Ślizgawka” będzie otwarta w dni powszednie w godzinach 8.45-22.00. Pierwsze wejście w ciągu dnia od poniedziałku do piątku przeznaczone jest dla grup szkolnych, a w weekendy dla osób chcących nauczyć się jazdy na łyżwach w grupie. Jedna sesja trwa 75 minut, a po każdej z nich planowana jest 15-minutowa przerwa.
Klienci Centrum Praskiego skorzystają z lodowiska i wypożyczalni łyżew bezpłatnie, po okazaniu paragonu z bieżącego dnia na co najmniej 20 złotych. Jednorazowe wejście dla pozostałych osób to koszt jedynie 7 złotych (dzieci do lat 14 pod opieką osoby dorosłej – za darmo w godz. 10.00-14.30). W tej samej cenie będzie również możliwe wypożyczenie łyżew. Dodatkowo, w ofercie dostępne będzie ostrzenie łyżew oraz nauka jazdy z instruktorem.
Praska Ślizgawka będzie nieczynna podczas codziennych, dwóch serwisów technicznych – od 14.30 do 16.00 i od 18.45 do 19.15 oraz podczas niektórych dni świątecznych.
Więcej informacji na temat zimowych atrakcji w Centrum Praskim Koneser można znaleźć na koneser.eu.
***
Centrum Praskie Koneser to najczęściej nagradzana inwestycja mixed-use w Polsce i serce odradzającej się warszawskiej Pragi. Usytuowane na terenie XIX-wiecznej fabryki wódki, przywróciło do życia zabytkowe budynki i stworzyło nowy punkt na stołecznej mapie rozrywkowej, gastronomicznej, muzealnej, kulturalnej i zakupowej. Tu można znaleźć wiele restauracji i barów z kuchnią z całego świata: AZIA, Bombaj Masala, Ferment Praski, frankie’s, ORZO, Koneser Grill, Syreni Śpiew, a także unikatowe sklepy i polskie marki, tworzone przez rodzimych producentów, takie jak Mydlarnia Cztery Szpaki czy Świece Zapachowe Domkove.pl. Ogólnodostępny plac Konesera, stanowiący rdzeń inwestycji jest miejscem licznych wystaw, targów, różnego rodzaju wydarzeń i pokazów artystycznych. Centrum Praskie Koneser to również jeden najważniejszych ośrodków na kulturalnej mapie Polski, w którym znajduje się Muzeum Polskiej Wódki, Magic Mind Museum oraz nietuzinkowe galerie: Art Sułek Space, Dom ze Sztuką, ToTuart i Zwierzyniec.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.