Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej już po raz czwarty!
Praskie Dni Seniora w Galerii Wileńskiej odbędą się już 4 października. W trakcie wydarzenia, którego partnerem strategicznym jest Fundacja A.R.T., na seniorów czekają różnorodne aktywności i atrakcje, takie jak treningi pamięci, gra terenowa czy występ DJ Wiki, a wspólny dzień zakończy wielka potańcówka przy akompaniamencie zespołu „Cała Praga Śpiewa”. To doskonała okazja do spędzenia czasu w miłym towarzystwie i zadbania o zdrowie, a także dobre samopoczucie. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.
— Chciałabym serdecznie zaprosić wszystkich seniorów na tegoroczne Praskie Dni Seniora, organizowane przez Galerię Wileńską we współpracy z Fundacją A.R.T. To dla nas niezwykle ważne wydarzenie, które pozwala na budowanie silnych relacji z lokalną społecznością. Przygotowaliśmy różnorodne atrakcje, które nie tylko zachęcają do ruchu i dbania o zdrowie, ale także sprzyjają nawiązywaniu nowych znajomości. Cieszę się, że będziemy mogli razem spędzić ten dzień i mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie wśród przygotowanych atrakcji. Gorąco zachęcam do udziału w wydarzeniu i gwarantuję, że będzie to niezapomniany czas — mówi Marta Chojnacka, dyrektor Galerii Wileńskiej.
Dni Seniora zawitają do Galerii Wileńskiej już po raz czwarty. Wydarzenie w ubiegłych latach spotkało się z pozytywnym odbiorem przez warszawskich seniorów, którzy chętnie korzystali z oferowanych atrakcji. O niezapomnianą atmosferę zadba Conrado Moreno, a całość swoim energetycznym występem uświetni DJ Wika – najstarsza DJ-ka w Polsce.
Na seniorów czekają także: trening pamięci, który pozwoli na wzmocnienie i pobudzenie umysłu, tańce animacyjne oraz treningi stawów, by zadbać o sprawność fizyczną. W ramach Praskich Dni Seniora zorganizowana zostanie również gra terenowa "Aktywny Senior", podczas której podzieleni na grupy uczestnicy, będą rozwiązywać zadania na sześciu stacjach zorganizowanych w przestrzeni centrum. Wydarzenie zakończy potańcówka w rytm muzyki zespołu „Cała Praga Śpiewa”.
Partnerem strategicznym Praskich Dni Seniora jest Fundacja A.R.T. Partnerami wydarzenia zostali: A. Blikle, Butik Cyrkularny, Carrefour, Czas na Herbatę, Dealz, Fielmann, Homla, Lodziarnia Grycan, Magia d’Italia oraz T-Mobile.
Praskie Dni Seniora zostały objęte patronatem honorowym Gabrieli Szustek, burmistrz dzielnicy Praga-Północ miasta stołecznego Warszawy.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.