Komunikaty PR

Premiera szwajcarskiej marki premium Mövenpick w Tallinie

2023-10-04  |  10:23
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Należąca do Accor marka premium o szwajcarskim rodowodzie sięgającym lat 40. XX wieku, debiutuje w krajach bałtyckich, otwierając swój pierwszy hotel w Estonii. Położony w centrum Tallina obiekt oferuje gościom unikalny koncept i zaprasza do zanurzenia się w zmysłowe doznania, oferując wykwintne jedzenie, szwajcarską gościnność i nowoczesny design. Honorując cukiernicze i kulinarne dziedzictwo marki, w nowym hotelu nie zabraknie najlepszej jakości czekolady, dzięki której każda chwila będzie warta zapamiętania.

Dawniej znany jako Hotel L’Embitu i zlokalizowany przy ulicy Lembitu w Tallinie, obiekt słynął ze stylowego designu i doskonałej lokalizacji. W tym roku Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, ogłosiła dołączenie hotelu do globalnego portfolio Mövenpick, dzięki czemu marka premium dotarła do krajów bałtyckich, oferując nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim. Filozofią, jaka przyświeca Mövenpick jest umożliwianie gościom czerpania przyjemności z drobnych chwil w trakcie podróży. Marka z dynamicznym planem rozwoju planuje dalszą ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i na całym świecie.

Hotelem zarządza Duco Hotels, firma, która przejęła zarządzanie hotelami L’Embitu Tallinn i L’Ermitage Tallinn od 1 czerwca tego roku. W portfolio firmy znajduje się też ibis Tallinn Center, zarządzany od 2019 roku.

„Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować szwajcarską gościnność w Estonii wraz z pierwszym hotelem wyjątkowej marki premium o światowym poziomie. To dla nas ważny krok, wpisujący się w naszą strategię wyniesienia standardu obsługi w hotelu i jakości usług hotelarskich na estońskim rynku. Nasz hotel przeszedł modernizację, oferując gościom wykwintne dodatki, które bez wątpienia dostarczą im wyjątkowych doświadczeń w trakcie pobytu” – podkreśla Madis Laid, Dyrektor Zarządzający Mövenpick Hotel Tallinn i Duco Hotels.

Podobnie jak każdy hotel marki Mövenpick Hotel Tallinn gwarantuje gościom możliwość delektowania się przyjemnościami życia codziennego – czy to dobrym snem, pysznym jedzeniem czy relaksem. Obiekt oferuje 125 nowoczesnych i pięknie zaprojektowanych pokoi z dużymi i wygodnymi łóżkami. Niektóre z nich posiadają taras lub prywatną saunę. Goście mają dostęp do udogodnień spa, w tym basenu o długości 12 metrów z hydromasażem, basenu japońskiego, basenu z zimną wodą, sauny parowej i fińskiej.

Zgodnie z zaangażowaniem marki w wysoką jakość doświadczeń kulinarnych, goście odwiedzający nowy hotel mogą skosztować wykwintnego menu restauracji ROOF z kuchnią śródziemnomorską czy autorskich dań serwowanych przez Mövenpick. Ponadto, w piwnicy znajduje się tapas bar, oferujący szeroki wybór win przy kominku. Koncept hotelu obejmuje również słodki akcent - codzienne chocolate hours, które odbywają się we wszystkich obiektach marki na całym świecie, co daje ponad 37 000 godzin czekolady rocznie. Czekolada nie tylko reprezentuje dziedzictwo marki, ale także jej szwajcarskie korzenie. W trakcie tej wyjątkowej godziny goście mogą delektować się deserami czekoladowymi i oddać się codziennym przyjemnościom w stylu szwajcarskim.

Mövenpick Hotel Tallinn jest również dobrym wyborem dla podróżujących służbowo, z unikalnym centrum konferencyjno-imprezowym na ostatnim piętrze budynku, oferującym panoramiczny widok na park Lembitu i centrum miasta. Hotel oferuje trzy sale o łącznej pojemności do 220 osób.

Jak każdy obiekt Mövenpick, nowy hotel wdraża szereg przyjaznych dla środowiska rozwiązań w obszarach ESG i zrównoważonego rozwoju w postaci m.in. eliminacji jednorazowych przedmiotów z plastiku w obsłudze gości i dążenia do uzyskania certyfikatu Green Globe.

„Otwarcie Mövenpick Hotel Tallinn to dla nas ważny kamień milowy, ponieważ Estonia jest jednym z naszych głównych i kluczowych rynków w regionie. To pierwszy hotel Mövenpick w krajach bałtyckich, który konsekwentnie realizuje ambitną rozbudowę portfolio marki. Wierzymy, że to otwarcie podniesie doświadczenie gości i standardy obsługi w branży hotelarskiej, przyciągając nowych turystów do tego wspaniałego kraju” – podkreśliła Katarzyna Sławińska Development Executive Poland and Baltic Countries Accor.

Mövenpick Hotel Tallinn znajduje się w centrum Tallina, co sprawia, że jest przeznaczony zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów, oferując łatwy dostęp do transportu publicznego. Centra handlowe i tętniąca życiem dzielnica biznesowa znajdują się zaledwie 5 minut spacerem od hotelu. Historyczne Stare Miasto Tallina jest oddalone o 7 minut pieszo, natomiast Port w Tallinie i Lotnisko są około 10 minut jazdy samochodem.

Tallinn, stolica Estonii, oferuje unikalne połączenie zabytków historycznych i nowoczesnych atrakcji dla turystów. Jedną z głównych atrakcji w Tallinie jest średniowieczne Stare Miasto, wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, pełne historycznego uroku i charakteru. Miasto nie tylko słynie z bogatej historii i kultury, ale zachwyca naturalnym pięknem okolicy. W bliskiej odległości od Tallina można znaleźć bujny las lub mistyczne bagno. Estonia jest również znana ze swojej innowacyjności – kraj posiada najwięcej startupów w przeliczeniu na jednego mieszkańca w Europie.

O Mövenpick

Mövenpick to wywodząca się ze Szwajcarii marka premium, której portfolio obejmuje obecnie ponad 110 obiektów na świecie – zarówno miejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w topowych destynacjach turystycznych. Marka posiada ambitne plany rozbudowy portfolio w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Hotele Mövenpick powstają obecnie m.in. w Serbii i na Węgrzech, w kolejce są również otwarcia w Polsce i Czechach. Marka jest częścią Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie z ponad 5 400 obiektami w ponad 110 krajach, a także ALL - Accor Live Limitless - lifestylowego programu lojalnościowego zapewniającego dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń dla gości

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.