Komunikaty PR

Premiera szwajcarskiej marki premium Mövenpick w Tallinie

2023-10-04  |  10:23
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Należąca do Accor marka premium o szwajcarskim rodowodzie sięgającym lat 40. XX wieku, debiutuje w krajach bałtyckich, otwierając swój pierwszy hotel w Estonii. Położony w centrum Tallina obiekt oferuje gościom unikalny koncept i zaprasza do zanurzenia się w zmysłowe doznania, oferując wykwintne jedzenie, szwajcarską gościnność i nowoczesny design. Honorując cukiernicze i kulinarne dziedzictwo marki, w nowym hotelu nie zabraknie najlepszej jakości czekolady, dzięki której każda chwila będzie warta zapamiętania.

Dawniej znany jako Hotel L’Embitu i zlokalizowany przy ulicy Lembitu w Tallinie, obiekt słynął ze stylowego designu i doskonałej lokalizacji. W tym roku Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie, ogłosiła dołączenie hotelu do globalnego portfolio Mövenpick, dzięki czemu marka premium dotarła do krajów bałtyckich, oferując nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim. Filozofią, jaka przyświeca Mövenpick jest umożliwianie gościom czerpania przyjemności z drobnych chwil w trakcie podróży. Marka z dynamicznym planem rozwoju planuje dalszą ekspansję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i na całym świecie.

Hotelem zarządza Duco Hotels, firma, która przejęła zarządzanie hotelami L’Embitu Tallinn i L’Ermitage Tallinn od 1 czerwca tego roku. W portfolio firmy znajduje się też ibis Tallinn Center, zarządzany od 2019 roku.

„Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować szwajcarską gościnność w Estonii wraz z pierwszym hotelem wyjątkowej marki premium o światowym poziomie. To dla nas ważny krok, wpisujący się w naszą strategię wyniesienia standardu obsługi w hotelu i jakości usług hotelarskich na estońskim rynku. Nasz hotel przeszedł modernizację, oferując gościom wykwintne dodatki, które bez wątpienia dostarczą im wyjątkowych doświadczeń w trakcie pobytu” – podkreśla Madis Laid, Dyrektor Zarządzający Mövenpick Hotel Tallinn i Duco Hotels.

Podobnie jak każdy hotel marki Mövenpick Hotel Tallinn gwarantuje gościom możliwość delektowania się przyjemnościami życia codziennego – czy to dobrym snem, pysznym jedzeniem czy relaksem. Obiekt oferuje 125 nowoczesnych i pięknie zaprojektowanych pokoi z dużymi i wygodnymi łóżkami. Niektóre z nich posiadają taras lub prywatną saunę. Goście mają dostęp do udogodnień spa, w tym basenu o długości 12 metrów z hydromasażem, basenu japońskiego, basenu z zimną wodą, sauny parowej i fińskiej.

Zgodnie z zaangażowaniem marki w wysoką jakość doświadczeń kulinarnych, goście odwiedzający nowy hotel mogą skosztować wykwintnego menu restauracji ROOF z kuchnią śródziemnomorską czy autorskich dań serwowanych przez Mövenpick. Ponadto, w piwnicy znajduje się tapas bar, oferujący szeroki wybór win przy kominku. Koncept hotelu obejmuje również słodki akcent - codzienne chocolate hours, które odbywają się we wszystkich obiektach marki na całym świecie, co daje ponad 37 000 godzin czekolady rocznie. Czekolada nie tylko reprezentuje dziedzictwo marki, ale także jej szwajcarskie korzenie. W trakcie tej wyjątkowej godziny goście mogą delektować się deserami czekoladowymi i oddać się codziennym przyjemnościom w stylu szwajcarskim.

Mövenpick Hotel Tallinn jest również dobrym wyborem dla podróżujących służbowo, z unikalnym centrum konferencyjno-imprezowym na ostatnim piętrze budynku, oferującym panoramiczny widok na park Lembitu i centrum miasta. Hotel oferuje trzy sale o łącznej pojemności do 220 osób.

Jak każdy obiekt Mövenpick, nowy hotel wdraża szereg przyjaznych dla środowiska rozwiązań w obszarach ESG i zrównoważonego rozwoju w postaci m.in. eliminacji jednorazowych przedmiotów z plastiku w obsłudze gości i dążenia do uzyskania certyfikatu Green Globe.

„Otwarcie Mövenpick Hotel Tallinn to dla nas ważny kamień milowy, ponieważ Estonia jest jednym z naszych głównych i kluczowych rynków w regionie. To pierwszy hotel Mövenpick w krajach bałtyckich, który konsekwentnie realizuje ambitną rozbudowę portfolio marki. Wierzymy, że to otwarcie podniesie doświadczenie gości i standardy obsługi w branży hotelarskiej, przyciągając nowych turystów do tego wspaniałego kraju” – podkreśliła Katarzyna Sławińska Development Executive Poland and Baltic Countries Accor.

Mövenpick Hotel Tallinn znajduje się w centrum Tallina, co sprawia, że jest przeznaczony zarówno dla klientów biznesowych, jak i turystów, oferując łatwy dostęp do transportu publicznego. Centra handlowe i tętniąca życiem dzielnica biznesowa znajdują się zaledwie 5 minut spacerem od hotelu. Historyczne Stare Miasto Tallina jest oddalone o 7 minut pieszo, natomiast Port w Tallinie i Lotnisko są około 10 minut jazdy samochodem.

Tallinn, stolica Estonii, oferuje unikalne połączenie zabytków historycznych i nowoczesnych atrakcji dla turystów. Jedną z głównych atrakcji w Tallinie jest średniowieczne Stare Miasto, wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO, pełne historycznego uroku i charakteru. Miasto nie tylko słynie z bogatej historii i kultury, ale zachwyca naturalnym pięknem okolicy. W bliskiej odległości od Tallina można znaleźć bujny las lub mistyczne bagno. Estonia jest również znana ze swojej innowacyjności – kraj posiada najwięcej startupów w przeliczeniu na jednego mieszkańca w Europie.

O Mövenpick

Mövenpick to wywodząca się ze Szwajcarii marka premium, której portfolio obejmuje obecnie ponad 110 obiektów na świecie – zarówno miejskich hoteli, jak i kurortów zlokalizowanych w topowych destynacjach turystycznych. Marka posiada ambitne plany rozbudowy portfolio w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Hotele Mövenpick powstają obecnie m.in. w Serbii i na Węgrzech, w kolejce są również otwarcia w Polsce i Czechach. Marka jest częścią Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie z ponad 5 400 obiektami w ponad 110 krajach, a także ALL - Accor Live Limitless - lifestylowego programu lojalnościowego zapewniającego dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń dla gości

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.