Komunikaty PR

Primark wprowadza kolekcję ubrań dla osób z niepełnosprawnościami

2024-07-24  |  11:48
Biuro prasowe

Primark nawiązał współpracę z Victorią Jenkins, wielokrotnie nagradzaną projektantką mody adaptacyjnej i rzeczniczką praw osób z niepełnosprawnościami. W ramach partnerstwa rozszerzona zostanie oferta ubrań dla osób m.in. z przewlekłymi schorzeniami, potrzebami związanymi z wiekiem oraz pacjentów pooperacyjnych.

Victoria Jenkins ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży modowej. W 2016 roku założyła swoją markę Unhidden, której misją jest normalizacja uniwersalnego projektowania, inspirowana jej osobistą historią z niepełnosprawnością. Pierwsza kolekcja Unhidden weszła na rynek w 2020 roku i tym samym stała się pierwszą marką adaptacyjną, która została członkiem British Fashion Council i zaprezentowała się na London Fashion Week.

W 2023 roku Victoria Jenkins została wyróżniona przez brytyjski Vogue, znajdując się na liście Vogue 25, a także uznana za jedną z najbardziej wpływowych osób z niepełnosprawnościami na liście The Shaw Trust Disability Power 100.

„Jesteśmy niezmiernie dumni z możliwości współpracy z Victorią, która od lat jest orędowniczką mody integracyjnej i uniwersalnego projektowania w całej branży. Victoria, podobnie jak my, jest zaangażowana w tworzenie mody dostępnej dla każdego. Z niecierpliwością czekamy na możliwość uczenia się od niej oraz na owocną współpracę” – powiedziała Ann Marie Cregan, Dyrektor ds. handlu w Primark.

Victoria Jenkins dodała: „Jestem zachwycona współpracą z Primark, która wpisuje się w moją misję wprowadzenia przystępnej cenowo mody adaptacyjnej do szerokiej sprzedaży. To, że Primark dostrzega potrzeby osób z niepełnosprawnościami i przewlekłymi chorobami oraz podejmuje konkretne działania w tej kwestii, może znacząco poprawić życie milionów ludzi. Z radością i ekscytacją czekam na możliwość wspólnego działania z marką, aby zrealizować tę wizję”.

Odzież adaptacyjna została zaprojektowana z myślą o spełnianiu różnorodnych potrzeb związanych z wygodą i dostępnością dla osób z niepełnosprawnościami, przewlekłymi schorzeniami, potrzebami związanymi z wiekiem oraz pacjentów pooperacyjnych. Umożliwia to zastosowanie specjalnych zapięć, wycięć oraz modyfikacji konstrukcyjnych. Victoria, współpracując z Primark, podzieli się swoją bogatą wiedzą w tej dziedzinie, a więcej szczegółów na temat partnerstwa zostanie ujawnionych jeszcze w tym roku.

W styczniu Primark ogłosił ambitne plany, które mają na celu uczynienie mody adaptacyjnej bardziej przystępną cenowo i łatwiej dostępną. Firma zobowiązała się do stworzenia miejsc pracy i sklepów dostępnych dla wszystkich, aby lepiej odpowiadać na potrzeby swoich pracowników i klientów z niepełnosprawnościami. W ostatnich latach Primark poszerzył swoją ofertę o specjalistyczne produkty, takie jak bielizna pooperacyjna, menopauzalna, menstruacyjna oraz stroje kąpielowe, utrzymując jednocześnie przystępne ceny, z których jest znany.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.

Edukacja

Miliony młodych biorą udział w międzynarodowej wymianie akademickiej. Celem jest udział w niej 23 proc. studentów z UE

Mobilność edukacyjna jest jednym z istotnych punktów w agendzie instytucji UE. W ubiegłym roku Rada UE wydała w tym obszarze zalecenia „Europa w ruchu”, w którym wskazała nowy cel na 2030 rok. Chodzi o to, by odsetek absolwentów w UE, którzy skorzystali z zagranicznej mobilności edukacyjnej, wynosił co najmniej 23 proc. Jak podkreślają przedstawiciele Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej, mobilność edukacyjna to korzyści zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej oraz samej instytucji naukowej czy uczelni.

Motoryzacja

Kajra: Samochody mogą służyć nam latami. Mamy ze Sławomirem trzydziestoletniego golfa III, który wygląda, jakby wczoraj zszedł z linii produkcyjnej

Piosenkarka wyznaje zasadę, że jeżeli coś się zepsuło, to trzeba próbować to naprawić, a nie od razu wyrzucać do kosza, generując kolejne śmieci. Dlatego też nie kupuje coraz nowszych modeli telefonów tylko po to, by móc pochwalić się modnym gadżetem. Wraz z mężem mają natomiast słabość do kultowych wręcz modeli samochodów i o ten, który jest w ich garażu, dbają jak o prawdziwą perełkę.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć