Komunikaty PR

Prosto z morza w słusznej sprawie

2022-09-27  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.

Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Do pobrania IP_pdf ( 0.19 MB )

Czy wiesz, że pijąc wodę, możesz przyczynić się obrony dzikiej przyrody oceanu? Z nową limitowaną edycją Waterdrop jest to możliwe! 10% z każdej sprzedanej szklanej butelki wspiera operację Czyste Fale, która jest realizowana w ramach kampanii międzynarodowej organizacji Sea Shepherd i występuje przeciwko zanieczyszczaniu oceanu plastikiem.

Wiadomość w butelce

Dorosły człowiek w 60% składa się z wody, u dzieci ten procent jest nawet wyższy, ponieważ wynosi 65-75%. Woda to życie, nasza gwarancja przetrwania. Czy zdajemy sobie sprawę z tego jak bardzo jest obecnie zanieczyszczona? W naszych oceanach pływa ponad 150 milionów ton plastiku. Szacuje się, że do 2050 roku może go być więcej niż ryb. Przykładów nie trzeba szukać na Pacyfiku. Szacuje się, że ok. 5% rocznej światowej produkcji plastiku, trafia do Bałtyku. Należy pamiętać, że problem ten nie dotyczny tylko zwierząt żyjących w zanieczyszczonych wodach, lecz  także każdego z nas. Tak zwany mikroplastik zjadamy wraz z pożywieniem, wdychamy z powietrzem, wnika do gleby, jest już nawet w arktycznym lodzie. Uwolnione z plastiku związki mogą zwiększać ryzyko zachorowania na raka i katalizować wystapienie innych chorób. Międzynarodowa organizacja non-profit Sea Shepherd mówi plastikowi i zanieczyszczeniu dzikiej przyrody morskiej stanowcze nie! Jej członkowie poświęcają czas na walkę o ochronę zagrożonych gatunków zwierząt i ich siedlisk morskich. Akcje Sea Shepherd bronią wieloryby, delfiny, foki, rekiny, pingwiny, żółwie i ptaki wodne przed kłusownictwem, połowami i niewolą.

Będąc świadomym konsumentem możemy aktywnie walczyć z zanieczyszczeniem. Wystarczy, że zminimalizujemy zużycie jednorazowych opakowań, np. butelek po napojach, tacek, sztućców, rurek, środków higienicznych. Nie wiąże się to z żadnymi wyrzeczeniami, a jedynie ze świadomym wyborem. Chrońmy oceany, używając szklanych butelek wielokrotnego użytku, papierowych i drewnianych zamienników, stosujmy się do zalecen recyklingu. Nasza zakupowa determinacja w dłuższym okresie czasu może zdziałać wiele dobrego.

Szklana butelka Sea Shepherd

Waterdrop Sea Shepherd to przede wszystkim unikalna butelka w oszronionym kolorze morskiej toni. Została wykonana z wytrzymałego szkła borokrzemowego. Wyróżnia ją wysoka jakość i szczelna zakrętka wykonana ze stali nierdzewnej. Nie ma tu więc miejsca na gram plastiku. Kształt butelki zaprojektowano tak, aby idealnie leżała w dłoni, nawet przy pojemności 600 ml.

Rozpocznij swoją przygodę z odpowiednim nawodnieniem i znajdź jedną z 20 wiadomości w butelce Sea Shepherd z ukrytą nagrodą. Limitowana edycja już dostępna na stronie Waterdrop.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Planet Partners sp.z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.