Komunikaty PR

Przemek Pro i Zuza Tonicka w wakacyjnej kampanii Coca-Cola i Kubota!

2022-07-14  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR

ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl

Na wakacje marki Coca-Cola i Kubota przygotowały wspólną loterię dla wszystkich fanów dobrej muzyki i zabawy. Twarzą kampanii „Poczuj rytm lata” zostali Przemek Pro, Zuza TonickaAleksandra Gąsior i Natalia Sierzputowska. W akcji można wygrać m.in. legendarne klapki Kubota z limitowanej edycji Kubota x Coca-Cola Zero Cukru , a także tank topy, buckety, ręczniki i torby.

Firmy Coca-Cola i Kubota rozpoczęły współpracę w ramach nowej, wakacyjnej akcji, w której Klienci będą mogli wygrać kultowe klapki Kubota z limitowanej kolekcji, tank topy, buckety, ręcznik, torbę i wiele innych nagród.

- Dlaczego zdecydowaliśmy się na tę współpracę? Marki Coca-Cola Zero i Kubota mają ze sobą wiele wspólnego, a przede wszystkim obie są uwielbiane przez młodych ludzi. Coca-Cola Zero smakuje zbyt dobrze, by wyrazić to słowami, dlatego też dzięki tej akcji fani Coca-Cola Zero będą mogli to pokazać, nosząc nagrody z logo marki. W tej kampanii łączymy miłość do letniego orzeźwienia, muzyki i dobrego stylu. Kultowe klapki Kubota sygnowane logo Coca-Cola Zero Cukru staną się najmodniejszym gadżetem tego lata – mówi Klaudia Pac, Brand Manager Coca-Cola.

- W Kubocie wiemy, że nie ma czterech żywiołów, tylko jak mawiał polski artysta Władysław Hasior, pięć – piątym jest ludzka zdolność fantazjowania. W Kubocie nie boimy się fantazjować, zrobiliśmy to w odniesieniu do współpracy z tak ikoniczną marką jak Coca-Cola i… udało się! Jesteśmy naprawdę bardzo szczęśliwi i dumni, w jaką stronę zmierza Kubota. Dziękujemy zespołowi Coca-Coli, a w szczególności Klaudii Pac, że napędzają takie marki jak nasza, na wskroś polskie, subwertywne i transparentneAlina Sztoch, prezeska, CMO i współwłaścicielka Kuboty.

Do udziału w kampanii firmy zaprosiły influencerów - Przemek Pro, Zuza TonickaAleksandra Gąsior i Natalia Sierzputowska, którzy wzięli udział w sesji zdjęciowej z limitowanymi produktami, oraz wspólnym video na Tik Toku. Każda z osób wesprze  również kampanię poprzez publikację unboxingu w swoim kanale Instagram!

Promocja dostępna jest w aplikacji Coca-Cola, którą można pobrać w App Store i Google Play. Wystarczy kupić Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru w puszce 330 ml lub butelce 500 ml, 850 ml lub 1 l i wpisać kod spod zakrętki lub zawleczki promocyjnego produktu w aplikacji. Informacja o nagrodzie pojawia się w aplikacji od razu po wygranej w zakładce „Profil”.

Loteria potrwa do 31 sierpnia 2022 r. do 23:59. Więcej informacji w aplikacji CokeApp:

http://www.cokeurl.com/apppl

 

KONTAKT DLA MEDIÓW:

Paulina Trzaskowska                                                                          Magdalena Pawłowska

Poland Communication Manager                                                     Junior Account Manager

Coca-Cola Poland Services                                                                  24/7Communication

ptrzaskowska@coca-cola.com                                                           magdalena.pawlowska@247.com.pl

+48 698 550 442                                                                                   +48 500 134 371

 

INFORMACJE DODATKOWE:

O FIRMACH SYSTEMU COCA-COLA:

System firm Coca-Cola w Polsce składa się z dwóch spółek: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. Z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. W 2022r. marka obchodzi 50-lecie swojej obecności na polskim rynku. Wśród marek obecnie dostępnych w kraju figurują: napoje gazowane Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Kropla Delice, napoje energetyzujące Burn, Monster Energy i Predator oraz herbaty mrożone Fuzetea. Od lutego 2020 r. w ofercie dystrybucyjnej Coca-Cola HBC Polska znajdują się także wyroby alkoholowe: wódka Potocki, wódki Nemiroff Original, Nemiroff Delicat, Nemiroff Citron, Nemiroff Pear, Nemiroff De Luxe, Nemiroff De Luxe Honey Pepper, Nemiroff De Luxe Rested in Barell, Nemiroff De Luxe Bold Orange, Nemiroff De Luxe Burn Pear, Nemiroff De Luxe Wild Cranberry oraz produkty Campari: Cinzano Prosseco, Cinzano Asti, Cinzano Pinot Chardonay, Cinzano Pro Sprits, Cinzano Dry Edition, Cinzano Rose Sweet, Cinzano Vermuth Rosso, Cinzano Vermuth Bianco i Cinzano Vermuth Extra Dry, gin Bulldog, gin Bickens, tequila Espolon Reposado oraz Blanco oraz likiery Frangelico i Grand Manier Cord.

 

Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych. Zatrudniają łącznie ponad 2 000 osób. Od 2012 r. firmy zainwestowały w Polsce 728 mln zł. 92% produktów Coca-Cola dostępnych na polskim rynku produkowanych jest w polskich fabrykach, zaś 74% każdej złotówki wydanej na napoje Coca-Cola w Polsce zostaje w kraju.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Public Relations KEY PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.