Przepis na świąteczny klimat w kawiarniach Costa Coffee

Za oknami coraz chłodniej, a to oznacza tylko jedno. Zima już tuż, tuż, a wraz z nią idą święta! Nastrój się pozytywnie na ten wyjątkowy czas i poczuj niepowtarzalny świąteczny klimat dzięki Costa Coffee. Odkryj przepyszne kawowe nowości ze Świątecznej Kampanii i daj się uwieść magii świątecznych smaków, które zaskoczą każdego smakosza.
Rozsmakuj się w Świętach
Świąteczny czas zawsze przywodzi na myśl niezapomniany aromat korzennych wypieków i przygotowywanych wspólnie domowych słodkości. Bogactwa smaków i zapachów, dzięki którym poczujesz świąteczną atmosferę i wprowadzisz się w wyjątkowy nastrój możesz doświadczyć już teraz w kawiarniach Costa Coffee. Spróbuj nowych kaw ze Świątecznej Kampanii i rozsmakuj się w świętach. Wszystkie propozycje czekają na Ciebie na wynos w iście świątecznych, oryginalnych kubeczkach z zimowym motywem!
Z Costa Coffee poczujesz prawdziwą magię Świąt!
Na wielbicieli karmelowej słodyczy w każdej formie, czeka Toffe Nut Latte - z pysznym syropem o smaku karmelowo-orzechowym i okraszona rozpływającą się w ustach delikatną posypką z karmelowymi kosteczkami i słodkim karmelowym sosem. Latte Piernikowa Light z puszystą mleczna pianką, złocistą posypką i pysznym piernikowym ludzikiem to propozycja dla wszystkich tęskniących za czarem świątecznych wypieków i dekoracji. Do tego bezcukrowy syrop oraz chude mleko czynią z niej słodką przyjemność dla wszystkich, również tych dbających o linię. Z kolei dla szukających niebanalnych smakowych inspiracji do okrycia jest Ciasteczkowa Latte, kusząca delikatną słodyczą z intrygująca korzenną nutą. Wytrawny aromat egzotycznych przypraw w połączeniu z karmelizowanym herbatnikiem na bitej śmietanie zachwyci nawet największych deserowych koneserów i olśni wyrazistym charakterem, napełniając atmosferę świąteczną aurą. Kto mógłby się im oprzeć?
Czar świątecznych słodkości
Przygotuj się na zimowo-świąteczny czas, odkryj pyszne nowości w ofercie zimowej Costa Coffee i znajdź swój sposób na świąteczny klimat. Dodatkowo, w aplikacji Uber Eats możesz zamówić Latte Piernikową Light w dowolne miejsce i cieszyć się jej wyjątkowym aromatem sam lub z bliskimi. Magia Świąt jest już tylko na wyciągniecie ręki!

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić
Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.
Farmacja
E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.
Inwestycje
Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.