Przez warsztaty do serca. Walentynki online dla par w Cook Story by Samsung
Tegoroczne Walentynki będą inne niż wszystkie, dlatego warto znaleźć oryginalny sposób na zaskoczenie drugiej połówki. Wspólne gotowanie online pod okiem doskonałych szefów kuchni może przynieść sporo satysfakcji i zagwarantować dobrą zabawę w walentynkowy wieczór. Cook Story by Samsung przygotowało wyjątkową ofertę warsztatów dla par.
Nie bez powodu mówi się, że pyszne jedzenie to klucz do serca ukochanej osoby. Gdy jemy coś, co bardzo nam smakuje, nasz organizm wytwarza endorfiny, czyli hormony szczęścia. Na błogi nastrój najlepiej wpływa czekolada, papryczka chili, wanilia, czy wino. Z kolei owoce morza uznawane są za popularne afrodyzjaki. A stąd już o krok do podbicia serca wybranki lub wybranka lub ponownego rozbudzenia uczuć. Nie ma lepszego dnia niż Walentynki na to, by wspólnie spróbować sił w kuchni, gotując potrawy wywołujące szczęście, które zagwarantują doskonały nastrój na cały wieczór.
Zaintryguj smakiem
14 lutego br. w Cook Story by Samsung uczestnicy warsztatów online, które poprowadzą Asia Banad i Bartosz Snecz Dębski, poznają tajniki przyrządzania aromatycznego, tajskiego risotto z krewetkami. Na deser zaplanowany jest sernik z białą czekoladą, bezą i marakują. Warsztaty dostępne są w dwóch wariantach – z dostawą produktów do domu i bez.
Więcej informacji o warsztatach znajdziecie się pod linkiem: https://cookstory.samsung.pl/warsztaty
O prowadzących:
Asia Banad - Cukierniczka z powołania, a dietetyk kliniczny z wykształcenia. Na co dzień kreuje niebanalne torty, ciasta, ciastka i desery jako POSYPANE. Zafascynowana gastrofizyką i w szczególności francuskim cukiernictwem. Prowadzi warsztaty z pieczenia, szkolenia dla firm oraz warsztaty dotyczące zdrowej żywności i diet.
Bartosz Snecz Dębski - kucharz i miłośnik street-foodu. Uwielbia azjatyckie smaki i czerpie inspiracje z całego świata. Pracował w znanych restauracjach zarówno w Łodzi, jak i w Warszawie. Współtworzył menu wielu modnych miejsc, takich jak Pizza Boyz, dogidog, Mañana Tex-Mex Bar. Jest autorem bloga kulinarnego „Snecz gotuje”. Twórca autorskiego konceptu kulinarnego i cateringowego „SPOKO SZAMA”. Częsty gość programów telewizyjnych, m.in. „Fajna Polska” w TVP Polonia, twórca programu „Słodki&Słony”. Redaktor prowadzący audycje kulinarne „Snecznego!” w Newonce Radio. Trener kulinarny w wielu znanych studiach kulinarnych. Silnie propaguje fuzję kuchni azjatyckiej z europejską. Na co dzień prowadzi warsztaty kulinarne, zaraża pozytywną energią i inspiruje.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.