Przez warsztaty do serca. Walentynki online dla par w Cook Story by Samsung
Tegoroczne Walentynki będą inne niż wszystkie, dlatego warto znaleźć oryginalny sposób na zaskoczenie drugiej połówki. Wspólne gotowanie online pod okiem doskonałych szefów kuchni może przynieść sporo satysfakcji i zagwarantować dobrą zabawę w walentynkowy wieczór. Cook Story by Samsung przygotowało wyjątkową ofertę warsztatów dla par.
Nie bez powodu mówi się, że pyszne jedzenie to klucz do serca ukochanej osoby. Gdy jemy coś, co bardzo nam smakuje, nasz organizm wytwarza endorfiny, czyli hormony szczęścia. Na błogi nastrój najlepiej wpływa czekolada, papryczka chili, wanilia, czy wino. Z kolei owoce morza uznawane są za popularne afrodyzjaki. A stąd już o krok do podbicia serca wybranki lub wybranka lub ponownego rozbudzenia uczuć. Nie ma lepszego dnia niż Walentynki na to, by wspólnie spróbować sił w kuchni, gotując potrawy wywołujące szczęście, które zagwarantują doskonały nastrój na cały wieczór.
Zaintryguj smakiem
14 lutego br. w Cook Story by Samsung uczestnicy warsztatów online, które poprowadzą Asia Banad i Bartosz Snecz Dębski, poznają tajniki przyrządzania aromatycznego, tajskiego risotto z krewetkami. Na deser zaplanowany jest sernik z białą czekoladą, bezą i marakują. Warsztaty dostępne są w dwóch wariantach – z dostawą produktów do domu i bez.
Więcej informacji o warsztatach znajdziecie się pod linkiem: https://cookstory.samsung.pl/warsztaty
O prowadzących:
Asia Banad - Cukierniczka z powołania, a dietetyk kliniczny z wykształcenia. Na co dzień kreuje niebanalne torty, ciasta, ciastka i desery jako POSYPANE. Zafascynowana gastrofizyką i w szczególności francuskim cukiernictwem. Prowadzi warsztaty z pieczenia, szkolenia dla firm oraz warsztaty dotyczące zdrowej żywności i diet.
Bartosz Snecz Dębski - kucharz i miłośnik street-foodu. Uwielbia azjatyckie smaki i czerpie inspiracje z całego świata. Pracował w znanych restauracjach zarówno w Łodzi, jak i w Warszawie. Współtworzył menu wielu modnych miejsc, takich jak Pizza Boyz, dogidog, Mañana Tex-Mex Bar. Jest autorem bloga kulinarnego „Snecz gotuje”. Twórca autorskiego konceptu kulinarnego i cateringowego „SPOKO SZAMA”. Częsty gość programów telewizyjnych, m.in. „Fajna Polska” w TVP Polonia, twórca programu „Słodki&Słony”. Redaktor prowadzący audycje kulinarne „Snecznego!” w Newonce Radio. Trener kulinarny w wielu znanych studiach kulinarnych. Silnie propaguje fuzję kuchni azjatyckiej z europejską. Na co dzień prowadzi warsztaty kulinarne, zaraża pozytywną energią i inspiruje.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.