Komunikaty PR

Przygotuj zdrowe soki dla całej rodziny z nową ofertą Lidl Polska!

2022-10-21  |  01:00

W sezonie jesiennym warto zadbać o odpowiedni poziom składników odżywczych w organizmie. Doskonałym źródłem witamin są soki z surowych owoców i warzyw. Do ich przygotowywania idealnie nadaje się wolnoobrotowa wyciskarka marki Silvercrest, dostępna od czwartku, 20 października, w sklepach Lidl Polska w promocyjnej cenie – niższej aż o 50 złotych! Oferta obowiązuje przez 3 dni lub do wyczerpania zapasów.

Świeżo wyciskane soki to niezwykle cenne źródło substancji odżywczych: witamin, antyoksydantów i minerałów. Ich przygotowanie zajmuje niewiele czasu. Do przyrządzenia pysznego soku z owoców i warzyw niezbędny jest jednak odpowiedni sprzęt. Od czwartku 20 października w sklepach Lidl Polska będzie można kupić wyciskarkę wolnoobrotową marki Silvercrest o mocy 300 W. Tylko do soboty zapłacimy za nią o 50 zł mniej, czyli 279  zł/ 1 zestaw (zamiast 329 zł)! W przeciwieństwie do tradycyjnych sokowirówek, wyciskarka Silvercrest jest wolnoobrotowa (60 obr./min), dzięki czemu sok utrzymuje niską temperaturę i zachowuje wszystkie składniki odżywcze. Urządzenie rozdrabnia nawet twarde warzywa, takie jak kapusta, buraki oraz marchewka. W razie potrzeby wyciskarkę można rozebrać na części i wyczyścić. Zamykana wylewka sprawia, że nalewany do szklanek sok nie kapie na boki. Jeśli mechanizm rozdrabniający mimo wszystko się zatnie, warto uruchomić wsteczny bieg.

Zestaw zawiera: wyciskarkę objętą 3-letnią gwarancją, osobne pojemniki na sok i miąższ, popychacz oraz szczoteczkę do czyszczenia szczelin. Co ważne, wszystkie akcesoria (z  wyjątkiem szczoteczki) można myć w zmywarce.

Wyciskarka wolnoobrotowa marki Silvercrest będzie oferowana w sklepach Lidl Polska w  promocyjnej cenie 279 zł od czwartku, 20 października, do soboty 22 października (lub do wyczerpania zapasów).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nie śmieć w majówkę! - apel Operacji Czysta Rzeka Biuro prasowe
2024-05-01 | 11:40

Nie śmieć w majówkę! - apel Operacji Czysta Rzeka

Majówkę chętnie spędzamy na łonie natury. Zadbajmy o to, aby podczas rekreacji na piknikach, spacerach, wycieczkach rowerowych czy kajakowych nie pozostawić po sobie śladów w
Styl życia Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle
2024-04-29 | 15:59

Majówkowy piknik w Elektrowni Powiśle

Przed nami niemal tydzień błogiego lenistwa nad Wisłą. Z pomysłem na spędzenie majówki w mieście przychodzi Elektrownia Powiśle. Piknik pod gołym niebem z wiosennym menu, otwarcie
Styl życia Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart
2024-04-29 | 11:15

Cook Story w nowej odsłonie – teraz jeszcze bardziej smart

25 kwietnia br. ponownie swoje przestrzenie otworzyło Cook Story by Samsung, unikatowy punkt na kulinarnej mapie Warszawy. W Cook Story można wziąć udział w warsztatach kulinarnych, jak

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.