Komunikaty PR

Przygotuj zdrowe soki dla całej rodziny z nową ofertą Lidl Polska!

2022-10-21  |  01:00

W sezonie jesiennym warto zadbać o odpowiedni poziom składników odżywczych w organizmie. Doskonałym źródłem witamin są soki z surowych owoców i warzyw. Do ich przygotowywania idealnie nadaje się wolnoobrotowa wyciskarka marki Silvercrest, dostępna od czwartku, 20 października, w sklepach Lidl Polska w promocyjnej cenie – niższej aż o 50 złotych! Oferta obowiązuje przez 3 dni lub do wyczerpania zapasów.

Świeżo wyciskane soki to niezwykle cenne źródło substancji odżywczych: witamin, antyoksydantów i minerałów. Ich przygotowanie zajmuje niewiele czasu. Do przyrządzenia pysznego soku z owoców i warzyw niezbędny jest jednak odpowiedni sprzęt. Od czwartku 20 października w sklepach Lidl Polska będzie można kupić wyciskarkę wolnoobrotową marki Silvercrest o mocy 300 W. Tylko do soboty zapłacimy za nią o 50 zł mniej, czyli 279  zł/ 1 zestaw (zamiast 329 zł)! W przeciwieństwie do tradycyjnych sokowirówek, wyciskarka Silvercrest jest wolnoobrotowa (60 obr./min), dzięki czemu sok utrzymuje niską temperaturę i zachowuje wszystkie składniki odżywcze. Urządzenie rozdrabnia nawet twarde warzywa, takie jak kapusta, buraki oraz marchewka. W razie potrzeby wyciskarkę można rozebrać na części i wyczyścić. Zamykana wylewka sprawia, że nalewany do szklanek sok nie kapie na boki. Jeśli mechanizm rozdrabniający mimo wszystko się zatnie, warto uruchomić wsteczny bieg.

Zestaw zawiera: wyciskarkę objętą 3-letnią gwarancją, osobne pojemniki na sok i miąższ, popychacz oraz szczoteczkę do czyszczenia szczelin. Co ważne, wszystkie akcesoria (z  wyjątkiem szczoteczki) można myć w zmywarce.

Wyciskarka wolnoobrotowa marki Silvercrest będzie oferowana w sklepach Lidl Polska w  promocyjnej cenie 279 zł od czwartku, 20 października, do soboty 22 października (lub do wyczerpania zapasów).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.