Komunikaty PR

Przyjemnościowe nagrody do wygrania w Loterii Przyjemności marki Solidarność

2021-10-07  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Solidarność wystartowała z ogólnopolską Loterią Przyjemności, w której do wygrania jest ponad tysiąc przyjemnych nagród! Kupując praliny Śliwka Nałęczowska, Złoty Orzech i Złota Wiśnia, można zdobyć vouchery na podróże marzeń i do sklepu islodycze.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 28 listopada br.

Praliny Solidarność to źródło prawdziwej, zmysłowej przyjemności. Aby jeszcze bardziej rozpieścić swoich konsumentów, marka przygotowała kolejną jesienną aktywację, która ruszyła 1 października. Na zwycięzców Loterii Przyjemności czeka: 5 voucherów do biura podróży o wartości 20 000 zł na podróż marzeń oraz 1 000 voucherów o wartości 100 zł na islodycze.pl.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić konfekcjonowany produkt Solidarności, wejść na stronę www.sliwkanaleczowska.pl/loteria, zarejestrować zakup i zachować jego zakupu. Każde prawidłowe zgłoszenie to dwie szanse na wygraną. Natychmiast można wygrać o voucher na islodycze.pl. Natomiast podróże marzeń będą losowane 2 grudnia spośród wszystkich poprawnych zgłoszeń.

W akcji biorą udział trzy linie pralin: Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia i Złoty Orzech marki Solidarność. Asortyment promocyjny obejmuje wszystkie produkty konfekcjonowane. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać od 1 października do 28 listopada.

Loteria Przyjemności jest komunikacja na opakowaniach produktów promocyjnych i promowana w digitalu, w tym w social mediach. Ponadto w trakcie trwania akcji marka Solidarność marka stawia na większą widoczność w sklepach. Do wzięcia udziału w promocji i zakupów zachęcają specjalne ekspozycje w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego (palety, standy, krawaty, ekspozytory przypółkowe, owijki paletowe i listwy przypółkowe). 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć