Komunikaty PR

Przywitaj wiosnę z eko Marzanną

2023-03-20  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Iza Sałamacha
Operacja Rzeka Sztab Główny

ul. Zamkowa 1
21-505 Janów Podlaski
iza|operacjarzeka.pl| |iza|operacjarzeka.pl
+40609900492
www.operacjarzeka.pl

Już za chwilę przywitamy kalendarzową wiosnę. Tradycyjne topienie Marzanny 21 marca to jeden z najbardziej znanych polskich zwyczajów - jak jednak kultywować go w sposób odpowiedni dla środowiska naturalnego i uniknąć przy tym tworzenia niepotrzebnych śmieci? W Operacji Czysta Rzeka eksperci od ekologicznych rozwiązań pokazują, jak przygotować przyjazną dla środowiska biodegradowalną eko-Marzannę.

Operacja Czysta Rzeka zwraca uwagę na ekologiczny charakter marzanny. Faktyczna eko-Marzanna to taka, która jest przyjazna środowisku, wykonana z naturalnych materiałów, które ulegną biodegradacji w odróżnieniu od eko-marzanny, wykonanej ze śmieci. 

"Decydując się na tę drugą nadajemy odpadom drugie życie w postaci kukły - eksponatu, np. na wystawę szkolną, jednak w nie powinnismy jej palić ani wrzucać do wody, czyli zgodnie ze zwyczajem topić. Śmieci wciąż pozostają śmieciami nawet w artystycznej formie i stanowią zagrożenie dla zwierząt i wody. Palenie plastikowych odpadów też nie jest ani zdrowe ani przyjazne środowisku. Dlatego warto zastanowić się nad tym, jak zadbać o tradycję, pozostając w zgodzie z naturą" - mówi Izabela Sałamacha, rzeczniczka Operacji Czysta Rzeka. 

Jak więc przygotować ekologiczą marzannę wg przepisu Operacji Czysta Rzeka?

Wystarczy kilka naturalnych elementów roślinnych takich jak: sitowie, trzcina

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Operacja Rzeka Sztab Główny
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.

Media

Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.