Pyszna nowość od marki Wawel – MINIczekolada Danusia w kokosowej odsłonie
Romantyczne początki ikony smaku
Na początku ubiegłego wieku, Adam Piasecki - niekwestionowany w tamtych czasach mistrz czekolady i zarazem osoba, od której swoją historię zaczęła marka Wawel - zakochał się w jednej ze swoich pracownic. Danusia, bo tak sympatia Adama miała na imię, była nie tylko piękną, ale także inteligentną i czarującą kobietą, która bez reszty skradła serce właściciela fabryki. Na dowód swej miłości ten słynny Mistrz Czekolady stworzył wyjątkową czekoladkę, której smak miał dorównać niezwykłej urodzie jego ukochanej. Tak powstała dzisiejsza ikona subtelnego smaku - Danusia klasyczna.
Aksamitnie gładkie nadzienie orzechowo-czekoladowe oraz rozpływająca się w ustach czekoladka, pakowana w eleganckie granatowe opakowanie ze szlachetnymi zdobieniami z wizerunkiem wspomnianej Danusi - od której wywodzi się nazwa produktu - szybko zyskała uznanie wśród ówczesnych konsumentów. Niezwykła historia i przede wszystkim wysoka jakość czekolady oraz pyszne nadzienie sprawiło, że Danusia klasyczna została w portfolio marki Wawel do dziś.
Klasyka w nowej odsłonie!
W styczniu br. Danusia klasyczna z Wawelu została rozszerzona o nowy wariant smakowy: Danusię Kokosową. To harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem. Subtelne oryginalne błękitno-granatowe opakowanie sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród innych słodkich przyjemności.
Cienka forma tej MINIczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.
Słodkie chwile
Danusia Kokosowa idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej, którą lubisz pić w przerwie od pracy, czy do słodkiej chwili przyjemności, którą spokojnie delektujesz się w ciągu dnia.
Delikatnie cienka forma czekoladki idealnie mieści się do eleganckiej torebki, dzięki czemu możesz cieszyć się delikatnym kokosowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie.
Romantyczna historia sprzed 100 lat dała początek kultowej już Danusi klasycznej i kokosowej, których smakiem możemy rozkoszować się do dziś.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.