Pyszna nowość od marki Wawel – MINIczekolada Danusia w kokosowej odsłonie
Romantyczne początki ikony smaku
Na początku ubiegłego wieku, Adam Piasecki - niekwestionowany w tamtych czasach mistrz czekolady i zarazem osoba, od której swoją historię zaczęła marka Wawel - zakochał się w jednej ze swoich pracownic. Danusia, bo tak sympatia Adama miała na imię, była nie tylko piękną, ale także inteligentną i czarującą kobietą, która bez reszty skradła serce właściciela fabryki. Na dowód swej miłości ten słynny Mistrz Czekolady stworzył wyjątkową czekoladkę, której smak miał dorównać niezwykłej urodzie jego ukochanej. Tak powstała dzisiejsza ikona subtelnego smaku - Danusia klasyczna.
Aksamitnie gładkie nadzienie orzechowo-czekoladowe oraz rozpływająca się w ustach czekoladka, pakowana w eleganckie granatowe opakowanie ze szlachetnymi zdobieniami z wizerunkiem wspomnianej Danusi - od której wywodzi się nazwa produktu - szybko zyskała uznanie wśród ówczesnych konsumentów. Niezwykła historia i przede wszystkim wysoka jakość czekolady oraz pyszne nadzienie sprawiło, że Danusia klasyczna została w portfolio marki Wawel do dziś.
Klasyka w nowej odsłonie!
W styczniu br. Danusia klasyczna z Wawelu została rozszerzona o nowy wariant smakowy: Danusię Kokosową. To harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem. Subtelne oryginalne błękitno-granatowe opakowanie sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród innych słodkich przyjemności.
Cienka forma tej MINIczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.
Słodkie chwile
Danusia Kokosowa idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej, którą lubisz pić w przerwie od pracy, czy do słodkiej chwili przyjemności, którą spokojnie delektujesz się w ciągu dnia.
Delikatnie cienka forma czekoladki idealnie mieści się do eleganckiej torebki, dzięki czemu możesz cieszyć się delikatnym kokosowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie.
Romantyczna historia sprzed 100 lat dała początek kultowej już Danusi klasycznej i kokosowej, których smakiem możemy rozkoszować się do dziś.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.