Pyszna nowość od marki Wawel – MINIczekolada Danusia w kokosowej odsłonie
Romantyczne początki ikony smaku
Na początku ubiegłego wieku, Adam Piasecki - niekwestionowany w tamtych czasach mistrz czekolady i zarazem osoba, od której swoją historię zaczęła marka Wawel - zakochał się w jednej ze swoich pracownic. Danusia, bo tak sympatia Adama miała na imię, była nie tylko piękną, ale także inteligentną i czarującą kobietą, która bez reszty skradła serce właściciela fabryki. Na dowód swej miłości ten słynny Mistrz Czekolady stworzył wyjątkową czekoladkę, której smak miał dorównać niezwykłej urodzie jego ukochanej. Tak powstała dzisiejsza ikona subtelnego smaku - Danusia klasyczna.
Aksamitnie gładkie nadzienie orzechowo-czekoladowe oraz rozpływająca się w ustach czekoladka, pakowana w eleganckie granatowe opakowanie ze szlachetnymi zdobieniami z wizerunkiem wspomnianej Danusi - od której wywodzi się nazwa produktu - szybko zyskała uznanie wśród ówczesnych konsumentów. Niezwykła historia i przede wszystkim wysoka jakość czekolady oraz pyszne nadzienie sprawiło, że Danusia klasyczna została w portfolio marki Wawel do dziś.
Klasyka w nowej odsłonie!
W styczniu br. Danusia klasyczna z Wawelu została rozszerzona o nowy wariant smakowy: Danusię Kokosową. To harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem. Subtelne oryginalne błękitno-granatowe opakowanie sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród innych słodkich przyjemności.
Cienka forma tej MINIczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.
Słodkie chwile
Danusia Kokosowa idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej, którą lubisz pić w przerwie od pracy, czy do słodkiej chwili przyjemności, którą spokojnie delektujesz się w ciągu dnia.
Delikatnie cienka forma czekoladki idealnie mieści się do eleganckiej torebki, dzięki czemu możesz cieszyć się delikatnym kokosowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie.
Romantyczna historia sprzed 100 lat dała początek kultowej już Danusi klasycznej i kokosowej, których smakiem możemy rozkoszować się do dziś.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.