Pyszne.pl i Lukas Podolski w jednej drużynie na UEFA EURO 2020™
Legendarny piłkarz polskiego pochodzenia, znany z występów w reprezentacji Niemiec, 1. FC Köln, Arsenal F.C. i Bayern Monachium gości w kampanii Pyszne.pl z okazji EURO 2020. Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z EURO 2020.
W pozostałych krajach Europy Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie współpracować również z innymi piłkarskimi legendami, takimi jak Fernando Torres, Gianluigi Buffon i Virgil van Dijk.
Urodzony na Śląsku Lukas Podolski przez prawie dekadę był jednym z najlepszych niemieckich napastników. Ponadto, został uznany za Najlepszego Młodego Zawodnika na Mistrzostwach Świata w Niemczech w 2006 roku. Podolski grał w 1. FC Koeln, FC Bayern Monachium i FC Arsenal, a obecnie należy do drużyny Antalyaspor. W 2013 zdobył najszybszą bramkę w historii reprezentacji Niemiec - potrzebował na to zaledwie 9 sekund. Z 49 bramkami na koncie jest też trzecim najlepszym strzelcem w historii Niemiec.
Kampania Pyszne.pl w ramach EURO 2020
Nic tak nie cieszy, jak oglądanie meczu przy smakowitym jedzeniu. W Polsce miłość do piłki i jedzenia jest szczególnie silnie zakorzeniona w kulturze. Uwielbiamy dzielić się sportowymi emocjami tak samo, jak kochamy dobrze zjeść.
Dlatego Pyszne.pl, najpopularniejszy serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce, został sponsorem EURO 2020 - niecierpliwie wyczekiwanych rozgrywek, które odbędą się pomiędzy 11 czerwca a 11 lipca tego roku w różnych miastach w Europie, w tym w Sankt Petersburgu i Sewilli, gdzie reprezentacja Polski rozegra mecze fazy grupowej.
Tak wyjątkowe partnerstwo Pyszne.pl z UEFA zobowiązuje, dlatego też w kampanii serwisu, grającej analogiami piłki nożnej i jedzenia, zagościła prawdziwa piłkarska gwiazda - Lukas Podolski. Przygotowania do meczów EURO 2020 idą w parze z realizacją zamówienia i dostawą, której finał wprawia w osłupienie kuriera, zaskoczonego spotkaniem ze sławnym piłkarzem.
Jednak to nie koniec - kolejne ikony piłki nożnej wystąpią w kampanii w całej Europie. W akcji dla wiodącego globalnego serwisu do zamawiania jedzenia online będzie można zobaczyć Fernando Torresa, Gianluigi Buffona i Virgil van Dijka.
“EURO 2020 bez wątpienia będzie najważniejszym wydarzeniem tego lata. Nie ma lepszego uczucia niż oglądanie swojej reprezentacji w starciu z najlepszymi drużynami na świecie. Taką okazję świętuje się w każdym domu, a odpowiednie jedzenie pod ręką odgrywa tu istotną rolę. Dlatego cieszę się ze współpracy z Pyszne.pl, zapraszając całe rodziny do wspólnej radości z meczów podczas jedzenia ulubionych potraw - dzięki temu to doświadczenie stanie się niezapomniane!” - mówi Lukas Podolski.
“Udział gwiazdy tego formatu w kampanii sponsorskiej Pyszne.pl jest niesamowicie ekscytujący. Wiemy, że nasi klienci będą rozemocjonowani i w całości pochłonięci wydarzeniami turnieju, a dostarczenie im jedzenia, na które mają ochotę jest częścią tego doświadczenia” - opowiada Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.
Link do video z udziałem Lukasa Podolskiego: https://www.youtube.com/watch?v=_SnBv1OTDW4
Pyszne.pl jest nie tylko sponsorem EURO 2020, ale także partnerem 11 innych rozgrywek UEFA, w tym Ligi Mistrzów, Ligi Europy oraz wszystkich turniejów kobiecych. Serwis jest idealnym rozwiązaniem dla kibiców, którzy będą zamawiać jedzenie podczas oglądania swoich ulubionych piłkarzy w największych klubowych i narodowych zmaganiach na świecie.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić
Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.
Ochrona środowiska
Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.
Podróże
Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.