Komunikaty PR

"Mmm... Maczfit" - nowa platforma komunikacji marki

2024-09-11  |  13:00

Maczfit, lider rynku diet pudełkowych w Polsce, wystartował z nową kampanią, która podkreśla wyjątkowy smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna "Mmm... Maczfit" ma na celu nie tylko zachęcić do zdrowego odżywiania, ale także podkreślić przyjemność, jaką można, a nawet powinno się, czerpać z codziennych posiłków.

Maczfit zyskał uznanie na rynku za swoje innowacyjne podejście do diety pudełkowej, oferując różnorodne plany żywieniowe, które łączą w sobie zdrowie, wygodę i smak. Nowa platforma komunikacji marki jest kolejnym krokiem w budowaniu silnej relacji z klientami, którzy doceniają nie tylko wartości odżywcze posiłków, ale także ich walory smakowe.

"Chcieliśmy, aby nowa kampania 'Mmm... Maczfit' odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również moment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz 'mmm'. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące, a catering Maczfit daje wiele powodów do ‘Mmm’. To kwintesencja smacznego i zdrowego odżywiania." – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Omnichannel Director w Maczfit.

Hasło "Mmm... Maczfit" w kilku odsłonach będzie towarzyszyć nowej kampanii reklamowej, która ma na celu podkreślenie, że zdrowe odżywianie nie musi być nudne ani monotonne, a każdy posiłek to prawdziwa przyjemność. Maczfit chce inspirować do odkrywania nowych smaków i cieszenia się jedzeniem – niezależnie, gdzie się jest. Koncept „Mmm… Maczfit” to emocjonalny przekaz jednoznacznie kojarzący się ze smakiem i jakością, a jednocześnie zamierzona gra słów, rozwijająca koncepcję litery „M”, która zdobi brand.​

Nowa platforma marki oznacza również rozbudowę oferty. Maczfit poszerzył portfolio o nowy segment – obok dotychczasowych opcji Gotowych Diet i możliwości Wyboru Menu oferując także zestawy Trio. Powstały one z myślą o osobach, które pragną zadbać o zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, ale bez rygoru diety. Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem, w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić.   ​

W ramach kampanii 360 przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w digitalu. Aktywacja jest obecna również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube oraz w outdoorze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek Biuro prasowe
2024-09-26 | 14:42

Light Move Festival 2024 – zanurz się w świecie mydlanych baniek

Tegoroczna edycja Light Move Festival zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, w największym festiwalu światła, udział weźmie także Manufaktura w Łodzi. Na jej rynku pojawi się
Styl życia Mądra Babcia przejmuje widza 50+!
2024-09-26 | 14:30

Mądra Babcia przejmuje widza 50+!

Popularny YouTube’owy kanał Silver TV od początku października będzie nadawać w zmienionej formule, stając się pierwszą i jedyną telewizją internetową dla osób 50+. Na
Styl życia Jak być eko bez wyrzeczeń? Oto 5 sprawdzonych rozwiązań
2024-09-25 | 16:31

Jak być eko bez wyrzeczeń? Oto 5 sprawdzonych rozwiązań

Ekologiczny styl życia i ograniczenie zużycia plastiku stają się coraz popularniejsze w domach pod każdą szerokością geograficzną. Świadomość konsumentów na temat ochrony

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem

Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.

Psychologia

Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej

Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.