Komunikaty PR

"Mmm... Maczfit" - nowa platforma komunikacji marki

2024-09-11  |  13:00

Maczfit, lider rynku diet pudełkowych w Polsce, wystartował z nową kampanią, która podkreśla wyjątkowy smak, jakość i różnorodność oferowanych posiłków. Nowa platforma komunikacyjna "Mmm... Maczfit" ma na celu nie tylko zachęcić do zdrowego odżywiania, ale także podkreślić przyjemność, jaką można, a nawet powinno się, czerpać z codziennych posiłków.

Maczfit zyskał uznanie na rynku za swoje innowacyjne podejście do diety pudełkowej, oferując różnorodne plany żywieniowe, które łączą w sobie zdrowie, wygodę i smak. Nowa platforma komunikacji marki jest kolejnym krokiem w budowaniu silnej relacji z klientami, którzy doceniają nie tylko wartości odżywcze posiłków, ale także ich walory smakowe.

"Chcieliśmy, aby nowa kampania 'Mmm... Maczfit' odzwierciedlała doznania, jakie towarzyszą klientom podczas jedzenia naszych posiłków. To nie tylko zdrowa dieta, to również moment czystej przyjemności, kiedy każdy kęs sprawia, że myślisz i mówisz 'mmm'. Właśnie to chcemy podkreślić – że zdrowe jedzenie może być smaczne i satysfakcjonujące, a catering Maczfit daje wiele powodów do ‘Mmm’. To kwintesencja smacznego i zdrowego odżywiania." – wyjaśnia Małgorzata Wierzbicka, Omnichannel Director w Maczfit.

Hasło "Mmm... Maczfit" w kilku odsłonach będzie towarzyszyć nowej kampanii reklamowej, która ma na celu podkreślenie, że zdrowe odżywianie nie musi być nudne ani monotonne, a każdy posiłek to prawdziwa przyjemność. Maczfit chce inspirować do odkrywania nowych smaków i cieszenia się jedzeniem – niezależnie, gdzie się jest. Koncept „Mmm… Maczfit” to emocjonalny przekaz jednoznacznie kojarzący się ze smakiem i jakością, a jednocześnie zamierzona gra słów, rozwijająca koncepcję litery „M”, która zdobi brand.​

Nowa platforma marki oznacza również rozbudowę oferty. Maczfit poszerzył portfolio o nowy segment – obok dotychczasowych opcji Gotowych Diet i możliwości Wyboru Menu oferując także zestawy Trio. Powstały one z myślą o osobach, które pragną zadbać o zdrowie, ciesząc się smakiem i wygodą, ale bez rygoru diety. Trio składa się z trzech zbilansowanych posiłków dziennie – lunchu i dwóch mniejszych dań. To oznacza, że będąc poza domem, w pracy czy na uczelni – o drugie śniadanie, obiad i podwieczorek nie trzeba się martwić.   ​

W ramach kampanii 360 przygotowano specjalne formaty video, które pojawią się w digitalu. Aktywacja jest obecna również na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube oraz w outdoorze.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.