Komunikaty PR

Raport Roczny Fundacji Medicover 2021

2022-08-31  |  09:00

Fundacja Medicover jest organizacją pożytku publicznego (OPP). Powstała w 2007 roku z inicjatywy Medicover, by realizować społeczną misję firmy w obszarze zdrowia i profilaktyki zdrowotnej oraz pomagać potrzebującym.

Celem Fundacji Medicover jest promowanie zdrowego stylu życia, szczególnie poprzez nowe technologie wdrażane do szkół oraz pracę z dziećmi, kształtowanie postawy odpowiedzialności za własne zdrowie.

Fundacja Medicover zrealizowała w 2021 roku 29 projektów i wydarzeń z nimi związanych, we współpracy ze 150. instytucjami, szkołami, organizacjami i fundacjami.

POMAGANIE, EDUKACJA, WOLONTARIAT, PROFILAKTYKA, SPORT – to obszary działań Fundacji, w ramach których w ubiegłym roku udało się wesprzeć ponad 50 000 beneficjentów.

Wśród kluczowych inicjatyw Fundacji były m.in.:  

  • rozwój cyfryzacji medycyny szkolnej (Elektroniczny System Medycyny Szkolnej – ESMS);

  • edukacja zdrowotna;

  • indywidualne wsparcie i opieka zdrowotna dla dzieci, dorosłych i rodzin w 3 długofalowych programach: profilaktyki otyłości, cukrzycy typu 2 i zdrowego odżywiania dla dzieci;

  • promocja talentów pielęgniarskich oraz ich innowacyjnych pomysłów poprzez konkurs Queen Silvia Nursing Award;

  • liczne akcje charytatywne i ponad 600 godzin przepracowanych przez wolontariuszy, między innymi dla Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych w Otwocku i Częstochowie.

Z satysfakcją mogę przekazać, że Fundacja Medicover kontynuuje rozwój programów profilaktyki chorób cywilizacyjnych skierowanych zarówno do dzieci, jak i osób dorosłych. Dzięki tym inicjatywom zyskaliśmy opinię zaufanego partnera władz lokalnych, instytucji i organizacji pozarządowych w Polsce i w Rumunii. Wciąż inspirujemy się i rozwijamy w oparciu o wiedzę i doświadczenie wielu różnorodnych spółek Medicover, których pracownicy wspierają nas z całego serca. To dzięki nim jesteśmy w stanie zmieniać na lepsze życie tak wielu ludzi. W każdym podejmowanym przez nas projekcie możemy liczyć na pełne zaangażowanie całych zespołów gotowych do pomocy osób. Dziękuję! Jesteście po prostu najlepsi!

– podsumowuje rok 2021 Marcin Radziwiłł, Prezes Zarządu Fundacji Medicover.

Prosimy o skorzystanie z poniższych linków, aby uzyskać dostęp do pełnego Raportu w wersji interaktywnej: PL: https://images.medicover.pl/20220823-raport-fundacji-2021/index.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.