Komunikaty PR

Rekord Guinnessa na najdłuższą kąpiel w lodzie!

2023-10-30  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Garczyk
Biuro Rekordów

ul. Święty Marcin 29/8
61-806 Poznań
info|biurorekordow.pl| |info|biurorekordow.pl
+48 690 939 469
https://biurorekordow.pl/

Już 4 listopada góral z Podkarpacia, Łukasz Szpunar, wejdzie niemal po uszy do wypełnionego lodem pojemnika i postara się wytrzymać w nim ponad 4 godziny! Aktualny rekord należy do Valerjana Romanovskiego, który stał zanurzony po szyje w lodzie przez 3 godziny i 28 sekund. Aby rekord mógł zostać pobity, pan Łukasz będzie musiał spełnić nie tylko wymogi czasowe. Warunkiem oficjalnej próby są również: konkretnie określona odzież (standardowy, dostępny w sprzedaży strój kąpielowy), wymiary pojemnika  z pleksi (1 m x 1 m, wyższe od uczestnika o około 25 cm), poziom kostek lodu w pojemniku (kostki muszą dosięgać szyi uczestnika) czy zakaz jedzenia oraz picia w trakcie próby.

Trener zimna z Tarnobrzega nie boi się zimna. W lutym, podczas XX edycji Międzynarodowego Zlotu Morsów w Mielnie, został II wicemistrzem Polski w morsowaniu, spędzając w lodowatej balii 242 minuty, czyli 4 godziny i 2 minuty. Na swoim koncie ma już również kilka ekstremalnych wyczynów, w tym wejście na cztery szczyt Śnieżki, Kasprowego Wierchu, Tarnicy i Łysicy w szortach. Co więcej, jest jednym z pomysłodawców akcji charytatywnej „Jezioro Aniołów – kąpiele o wschodzie słońca” oraz zimowego biegu w szortach „Yeti Run”.

Treningi do próby trwają, więc mamy nadzieję, że już niedługo Polak dołączy do grona rekordzistów Guinnessa!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Rekordów
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.