Relaks przed telewizorem cały czas popularny
15 sierpnia obchodzony był Dzień Relaksu – nietypowe i nieformalne święto zapoczątkowane niemal 40 lat temu w Stanach Zjednoczonych przez 9-letnią wówczas Seam Moeller, której dziadek - William D. Chase był założycielem Kalendarza Rocznych Wydarzeń Chase’a - najbardziej wszechstronnego zbioru specjalnych wydarzeń, świąt i festiwali.
Jak pokazują badania zlecone przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem.
Okazuje się, że w Polsce chętnie relaksujemy się przed telewizorem. Z badania przeprowadzonego na zlecenie TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound wynika, że 97% polskich gospodarstw domowych ma telewizor, a ponad połowa z nich - dwa lub więcej. Telewizor służy przede wszystkim do rozrywki – tak twierdzi ponad 78% respondentów badania.
- Dzisiejsze smart TV, czyli telewizory dające możliwość połączenia z internetem, to dziś znacznie więcej niż odbiorniki telewizji. Są to domowe, multimedialne centra rozrywki, pozwalające cieszyć się z różnego rodzaju usług – od tradycyjnej telewizji linearnej i platform streamingowych i VoD, poprzez serwisy oferujące muzykę, aż po gaming. Nic zatem dziwnego, że tak wiele osób lubi relaksować się, korzystając z telewizora – mówi Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.
Dla ponad 52% respondentów badania telewizor jest ważną częścią życia, a 60% badanych uważa go za istotną część wystroju salonu. To dlatego coraz większą wagę przykładamy do designu urządzenia - jest on istotny dla ponad 68% respondentów i wymieniany jako jeden z najważniejszych, po cenie i przekątnej ekranu, czynników decydujących o wyborze telewizora.
- Zdajemy sobie sprawę, że telewizor to nie tylko urządzenie, które dostarcza rozrywki, ale również istotny element wystroju wnętrza. W TP Vision stwiamy więc na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas wyróżnienia Red Dot Award, prestiżowe nagrody w dziedzinie wzornictwa, zwane często „Oskarami designu”, przyznane naszym telewizorom OLED+ 970 i OLED+ 937 wiosną tego roku – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.
O badaniu
Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.
TP Vision
TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.