Komunikaty PR

Relaks przed telewizorem cały czas popularny

2022-08-17  |  14:00
Biuro prasowe

 

 

15 sierpnia obchodzony był Dzień Relaksu – nietypowe i nieformalne święto zapoczątkowane niemal 40 lat temu w Stanach Zjednoczonych przez 9-letnią wówczas Seam Moeller, której dziadek - William D. Chase był założycielem Kalendarza Rocznych Wydarzeń Chase’a - najbardziej wszechstronnego zbioru specjalnych wydarzeń, świąt i festiwali.

Jak pokazują badania zlecone przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem.

 

Okazuje się, że w Polsce chętnie relaksujemy się przed telewizorem. Z badania przeprowadzonego na zlecenie TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound wynika, że 97% polskich gospodarstw domowych ma telewizor, a ponad połowa z nich - dwa lub więcej. Telewizor służy przede wszystkim do rozrywki – tak twierdzi ponad 78% respondentów badania.

 

- Dzisiejsze smart TV, czyli telewizory dające możliwość połączenia z internetem, to dziś znacznie więcej niż odbiorniki telewizji. Są to domowe, multimedialne centra rozrywki, pozwalające cieszyć się z różnego rodzaju usług – od tradycyjnej telewizji linearnej i platform streamingowych i VoD, poprzez serwisy oferujące muzykę, aż po gaming. Nic zatem dziwnego, że tak wiele osób lubi relaksować się, korzystając z telewizora – mówi Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

Dla ponad 52% respondentów badania telewizor jest ważną częścią życia, a 60% badanych uważa go za istotną część wystroju salonu. To dlatego coraz większą wagę przykładamy do designu urządzenia - jest on istotny dla ponad 68% respondentów i wymieniany jako jeden z najważniejszych, po cenie i przekątnej ekranu, czynników decydujących o wyborze telewizora.

 

- Zdajemy sobie sprawę, że telewizor to nie tylko urządzenie, które dostarcza rozrywki, ale również istotny element wystroju wnętrza. W TP Vision stwiamy więc na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas wyróżnienia Red Dot Award, prestiżowe nagrody w dziedzinie wzornictwa, zwane często „Oskarami designu”, przyznane naszym telewizorom OLED+ 970 i OLED+ 937 wiosną tego roku  – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

O badaniu

Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.

 

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.