Komunikaty PR

Relaks przed telewizorem cały czas popularny

2022-08-17  |  14:00
Biuro prasowe

 

 

15 sierpnia obchodzony był Dzień Relaksu – nietypowe i nieformalne święto zapoczątkowane niemal 40 lat temu w Stanach Zjednoczonych przez 9-letnią wówczas Seam Moeller, której dziadek - William D. Chase był założycielem Kalendarza Rocznych Wydarzeń Chase’a - najbardziej wszechstronnego zbioru specjalnych wydarzeń, świąt i festiwali.

Jak pokazują badania zlecone przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem.

 

Okazuje się, że w Polsce chętnie relaksujemy się przed telewizorem. Z badania przeprowadzonego na zlecenie TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound wynika, że 97% polskich gospodarstw domowych ma telewizor, a ponad połowa z nich - dwa lub więcej. Telewizor służy przede wszystkim do rozrywki – tak twierdzi ponad 78% respondentów badania.

 

- Dzisiejsze smart TV, czyli telewizory dające możliwość połączenia z internetem, to dziś znacznie więcej niż odbiorniki telewizji. Są to domowe, multimedialne centra rozrywki, pozwalające cieszyć się z różnego rodzaju usług – od tradycyjnej telewizji linearnej i platform streamingowych i VoD, poprzez serwisy oferujące muzykę, aż po gaming. Nic zatem dziwnego, że tak wiele osób lubi relaksować się, korzystając z telewizora – mówi Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

Dla ponad 52% respondentów badania telewizor jest ważną częścią życia, a 60% badanych uważa go za istotną część wystroju salonu. To dlatego coraz większą wagę przykładamy do designu urządzenia - jest on istotny dla ponad 68% respondentów i wymieniany jako jeden z najważniejszych, po cenie i przekątnej ekranu, czynników decydujących o wyborze telewizora.

 

- Zdajemy sobie sprawę, że telewizor to nie tylko urządzenie, które dostarcza rozrywki, ale również istotny element wystroju wnętrza. W TP Vision stwiamy więc na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas wyróżnienia Red Dot Award, prestiżowe nagrody w dziedzinie wzornictwa, zwane często „Oskarami designu”, przyznane naszym telewizorom OLED+ 970 i OLED+ 937 wiosną tego roku  – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

O badaniu

Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.

 

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

Od lipca ułatwienia w dostępie do terapii dla osób z przewlekłą chorobą nerek. Eksperci apelują o włączenie dietetyków w proces leczenia

Na przewlekłą chorobę nerek cierpi nawet ponad 4,7 mln osób. Według prognoz WHO liczba pacjentów wymagających dializ będzie szybko rosnąć. Niskobiałkowa dieta w połączeniu z leczeniem farmakologicznym obejmującym ketoanalogi aminokwasów może znacząco opóźnić konieczność rozpoczęcia dializoterapii. Od 1 lipca Ministerstwo Zdrowia ułatwia dostęp do terapii. Zmiany mają odciążyć specjalistów, dostosować program do codziennej praktyki lekarskiej i uprościć dostęp do terapii.

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego

Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.