Komunikaty PR

Relaks przed telewizorem cały czas popularny

2022-08-17  |  14:00
Biuro prasowe

 

 

15 sierpnia obchodzony był Dzień Relaksu – nietypowe i nieformalne święto zapoczątkowane niemal 40 lat temu w Stanach Zjednoczonych przez 9-letnią wówczas Seam Moeller, której dziadek - William D. Chase był założycielem Kalendarza Rocznych Wydarzeń Chase’a - najbardziej wszechstronnego zbioru specjalnych wydarzeń, świąt i festiwali.

Jak pokazują badania zlecone przez TP Vision, właściciela marki Philips TV & Sound, znaczna część Polaków lubi relaksować się przed telewizorem.

 

Okazuje się, że w Polsce chętnie relaksujemy się przed telewizorem. Z badania przeprowadzonego na zlecenie TP Vision – właściciela marki Philips TV & Sound wynika, że 97% polskich gospodarstw domowych ma telewizor, a ponad połowa z nich - dwa lub więcej. Telewizor służy przede wszystkim do rozrywki – tak twierdzi ponad 78% respondentów badania.

 

- Dzisiejsze smart TV, czyli telewizory dające możliwość połączenia z internetem, to dziś znacznie więcej niż odbiorniki telewizji. Są to domowe, multimedialne centra rozrywki, pozwalające cieszyć się z różnego rodzaju usług – od tradycyjnej telewizji linearnej i platform streamingowych i VoD, poprzez serwisy oferujące muzykę, aż po gaming. Nic zatem dziwnego, że tak wiele osób lubi relaksować się, korzystając z telewizora – mówi Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

Dla ponad 52% respondentów badania telewizor jest ważną częścią życia, a 60% badanych uważa go za istotną część wystroju salonu. To dlatego coraz większą wagę przykładamy do designu urządzenia - jest on istotny dla ponad 68% respondentów i wymieniany jako jeden z najważniejszych, po cenie i przekątnej ekranu, czynników decydujących o wyborze telewizora.

 

- Zdajemy sobie sprawę, że telewizor to nie tylko urządzenie, które dostarcza rozrywki, ale również istotny element wystroju wnętrza. W TP Vision stwiamy więc na wysoką jakość obrazu i dźwięku, ale również wygląd samego telewizora. Dlatego szczególnym powodem do dumy są dla nas wyróżnienia Red Dot Award, prestiżowe nagrody w dziedzinie wzornictwa, zwane często „Oskarami designu”, przyznane naszym telewizorom OLED+ 970 i OLED+ 937 wiosną tego roku  – komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

O badaniu

Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.

 

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.