Komunikaty PR

Relaks z widokiem na ekran

2023-08-16  |  12:00
Biuro prasowe

 

Ponad połowa Polaków uważa telewizję za ważną część swojego życia, a 78%  używa telewizora w celu dostarczenia sobie rozrywki – tak wskazują wyniki badań zleconych przez firmę TP Vision, do której należy marka Philips TV & Sound. Obchodzony 15 sierpnia Międzynarodowy Dzień Relaksu to okazja do przyjrzenia się upodobaniom rodaków dotyczących tak istotnego dla nich źródła rozrywki.

 

Odbiorniki na stałe zagościły nie tylko w domach Polaków, ale są tez częścią ich życia – ponad 60% badanych uważa telewizor za ważny element salonu. Jak wskazało 78% ankietowanych, najczęstszym powodem, dla którego go używają jest rozrywka. Choć króluje telewizja linearna (prawie 40% wskazań), zmienia się tendencja użytkowania odbiorników – coraz częściej służą do streamingu (20%) czy oglądania kanałów na YouTube (ponad 13%).

 

Współczesne telewizory, tzw. smart TV dają możliwość połączenia z Internetem, dzięki czemu umożliwiają oglądanie zarówno tradycyjnej telewizji, jak korzystanie z szerokiej gamy aplikacji. Stały się zatem domowym centrum rozrywki, które w jednym miejscu pozwalają na dostęp do wielu różnych usług w zależności do wieku użytkownika i jego potrzeb – od gamingu, przez platformy streamingowe, aż po słuchanie muzyki samemu lub w gronie znajomych, zarówno w domu jak i podczas spotkań on-line komentuje Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce.

 

Mimo, że telefon stał się dla wielu z  nas przedłużeniem ręki, jeśli chodzi o oglądanie filmów i serialu idzie w odstawkę. Nic więc dziwnego, że telewizor uznajemy za najważniejszą rzecz wystroju salonu i co więcej – za 5 lat również chcemy go tam widzieć. Wielu widzów posiada własne tradycje i nawyki dotyczące oglądania telewizji, chociażby podczas różnych świąt, a śledzenie na żywo transmisji ważnych wydarzeń buduje poczucie wspólnoty, przynależności i dostarcza im wielu emocji. Polacy świadomi czynników, które wzmacniają te doznania, takich jak jakość dźwięku i obrazu, kierują się nimi podczas kupna telewizora.


- Z przeprowadzonego badania wynika, że Polacy podchodzą do kupna telewizora w sposób racjonalny. Cenią jakość, trwałość i dobre parametry techniczne, ważna jest dla nich cena. Potwierdza to nasze obserwacje – właśnie do takich klientów, zwracających uwagę na korzystny stosunek jakości do ceny, kierujemy serię telewizorów Philips Performance, które oferują jakość na poziomie urządzeń premium, są wyposażone w technologię Ambilight, a przy tym dostępne za rozsądne pieniądze – podkreśla Marcin Habzda, dyrektor generalny TP Vision w Polsce. 

 

 

***

O badaniu

Badanie zostało przeprowadzone przez PanelWizard Direct, na reprezentatywnej grupie 1027 osób w wieku od 18 do 75 roku życia, w dniach 1-15 marca 2022 roku.

TP Vision

TP Vision Europe B.V. (TP Vision) to zarejestrowana w Holandii firma z siedzibą w Amsterdamie, która w całości należy do TPV Technology Limited (TPV), jednego z wiodących producentów monitorów i telewizorów na świecie. TP Vision jest czołowym graczem na rynku elektroniki użytkowej w obszarze RTV. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży urządzeń pod marką Philips – telewizorów (w Europie, Rosji, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Południowej, Indiach, a także w wybranych krajach Azji i Pacyfiku) oraz sprzętu audio (na całym świecie). TP Vision łączy rozpoznawalność marki Philips z doświadczeniem w zakresie rozwoju i projektowania produktów, doskonałymi działaniami operacyjnymi i pozycją TPV na rynku. Celem firmy jest tworzenie urządzeń, które oferują konsumentom najwyższą jakość dźwięku i obrazu.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.