Komunikaty PR

Retro styl w nowoczesnej odsłonie – nowe słuchawki nauszne Cult Fresh ‘n Rebel

2021-08-25  |  16:44
Biuro prasowe

Holenderski producent mobilnych urządzeń z logiem kraba powraca z kolejnym modelem bezprzewodowych słuchawek nausznych Cult Fresh ‘n Rebel. Komu ta nowość powinna najbardziej przypaść do gustu? Miłośnikom mocnych basów, którzy cenią unikalny, oldschoolowy design słuchawek niczym z lat 90. ubiegłego wieku, a przy tym szukają urządzeń w bardzo przystępnej cenie.

 

Do oferty słuchawek nausznych Fresh ‘n Rebel, wśród których można znaleźć m.in. Clam ANC, Clam Elite, Code ANC czy Caps 2 dołączył kolejny unikalny model - Cult. Pierwszą rzeczą, która przykuwa wzrok w tym urządzeniu jest design – odważny wygląd w oldschoolowym klimacie spodoba się nie tylko osobom pamiętającym lata 90. XX wieku. Składana, a jednocześnie bardzo solidna konstrukcja słuchawek Cult sprawdzi się w każdych warunkach – zawsze można je nosić przy sobie.

 

25 godzin mocnego basu

Ilu ludzi, tyle muzycznych preferencji. Warto zaznaczyć, że słuchawki nauszne Cult cechują się mocnym basem – i to właśnie miłośnikom niskich tonów, które wyznaczają rytm każdego granego utworu, są one szczególnie polecane. Urządzenie może odtwarzać dźwięk bezprzewodowo przez 25 godzin, a ładowanie za pomocą dołączonego kabla USB-C trwa tylko 3,5 godziny. Do kompletu w zestawie znajdziemy również kabel audio (3,5 mm) – przy pomocy którego w razie rozładowania słuchawek można za jego pośrednictwem dalej słuchać muzyki.

 

Połączenie dawnego z nowym

Z jednej strony model ten stanowi ukłon do stylu lat 90. ubiegłego stulecia, a z drugiej, jest to retro w nowoczesnym wydaniu. Smukły pałąk i miękka ekoskóra, z której wykonane są nauszniki, nie tylko nadają słuchawkom Cult unikalny wygląd, ale także zapewniają komfort użytkowania przez cały dzień. Urządzenie waży przy tym zaledwie 236 g i ma wbudowany pilot oraz mikrofon, za sprawą których wygodnie odbierzemy każde połączenie telefoniczne. Bezprzewodowe słuchawki nauszne Cult są dostępne w 6 unikalnych kolorach marki Fresh ‘n Rebel: Dusty Pink (różowy), Steel Blue (ciemnoniebieski), Ruby Red (ciemnoczerwony), Storm Grey (szary), Misty Mint (miętowy) oraz Silky Sand (złoty).

 

Słuchawki Cult Fresh ‘n Rebel  można już kupić w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Cena wynosi 259,90 zł. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.