Komunikaty PR

Rewolucja w świecie produktów Fresh 'n Rebel: głośniki imprezowe!

2023-10-30  |  13:25
Biuro prasowe

Fresh 'n Rebel wychodzi naprzeciw wszystkim miłośnikom dobrej zabawy przy muzyce z dwoma zupełnie nowymi produktami: głośnikami Party Loud M i Party Loud L. Te przenośne głośniki Bluetooth są absolutnym must-have dla każdego, kto chce cieszyć się muzyką w dowolnym miejscu i o każdej porze. Nowa linia różni się od poprzednich produktów holenderskiego producenta. Czym zaskoczył tym razem?

Nowe głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud mają inny design niż ich poprzednicy z serii Bold np. Bold L2 czy Soul. Zamiast zaokrąglonych krawędzi, „sandwiczowej” tkaniny i metalicznego wykończenia, Party Loud M i L przyciągają uwagę swoim imprezowym wyglądem. Mają też wielokolorowe oświetlenie LED, które reaguje na rytm muzyki.

Impreza na całego 

Głośnik Party Loud M oferuje 20 godzin bezprzewodowego odtwarzania muzyki, a Party Loud L - 12 godzin. Oba modele można szybko naładować - Party Loud M potrzebuje 3 godzin, a Party Loud L tylko 2,5 godziny. Party Loud L ma również teleskopowy uchwyt i kółka, aby ułatwić jego przenoszenie. I nie zapominajmy o ich potężnej głośności - 200 W (Party Loud M) i 640 W (Party Loud L). Wymiary głośnika Party Loud M to 38.30 x 27.79 x 24.40 cm, a waga 6,5kg, z kolei Party Loud L ma wymiary: 57.09 x 29.97 x 29.49 cm i waży 10,8 kg. Idealne na każdą imprezę!

Elementem, który przyciąga szczególną uwagę jest wielokolorowe oświetlenie LED. Idealnie synchronizuje się z graną muzyką. LED-y mają aż sześć różnych ustawień - ich efekty robią wrażenie. Głośniki Party Loud można nawet zabrać na imprezę na basenie – są odporne na zachlapania (IPX4). Natomiast Party Loud M jest wodoszczelny (o standardzie IPX7).

Pora na Bass Boost

Dla miłośników potężnych brzmień wprowadzono funkcję Bass Boost. Jeden dotyk podnosi basy, a podwójne naciśnięcie zapewnia maksymalną moc. To idealne głośniki na większe przestrzenie i do grania na zewnątrz. Po sparowaniu dwóch głośników Party Loud, można podwoić głośność, słuchać w trybie True Stereo i wybierać spośród 6 opcji oświetlenia LED. Efekt gwarantowany!

Fresh 'n Rebel nie boi się zaskakiwać nowościami. W trakcie jesiennego Fashion Week w Amsterdamie, marka rozpoczęła kampanię „Bądź odważny. Wybierz inaczej", zachęcającą do autentyczności i wyboru śmiałości ponad nudą. Fresh 'n Rebel nawiązał współpracę z trzema holenderskimi artystami – piosenkarką Daviną Michelle, modelką i DJ-ką Arantxą Oosterwolde i muzykiem Timem Wesem, którzy doskonale reprezentują ducha marki.

Głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud będą dostępne już w listopadzie w wybranych sklepach ze sprzętem elektronicznym w cenie:  Party Loud M – 749,99 PLN, Party Loud L – 1289 PL.

Więcej informacji już wkrótce na https://www.freshnrebel.com/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.