Rewolucja w świecie produktów Fresh 'n Rebel: głośniki imprezowe!
Fresh 'n Rebel wychodzi naprzeciw wszystkim miłośnikom dobrej zabawy przy muzyce z dwoma zupełnie nowymi produktami: głośnikami Party Loud M i Party Loud L. Te przenośne głośniki Bluetooth są absolutnym must-have dla każdego, kto chce cieszyć się muzyką w dowolnym miejscu i o każdej porze. Nowa linia różni się od poprzednich produktów holenderskiego producenta. Czym zaskoczył tym razem?
Nowe głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud mają inny design niż ich poprzednicy z serii Bold np. Bold L2 czy Soul. Zamiast zaokrąglonych krawędzi, „sandwiczowej” tkaniny i metalicznego wykończenia, Party Loud M i L przyciągają uwagę swoim imprezowym wyglądem. Mają też wielokolorowe oświetlenie LED, które reaguje na rytm muzyki.
Impreza na całego
Głośnik Party Loud M oferuje 20 godzin bezprzewodowego odtwarzania muzyki, a Party Loud L - 12 godzin. Oba modele można szybko naładować - Party Loud M potrzebuje 3 godzin, a Party Loud L tylko 2,5 godziny. Party Loud L ma również teleskopowy uchwyt i kółka, aby ułatwić jego przenoszenie. I nie zapominajmy o ich potężnej głośności - 200 W (Party Loud M) i 640 W (Party Loud L). Wymiary głośnika Party Loud M to 38.30 x 27.79 x 24.40 cm, a waga 6,5kg, z kolei Party Loud L ma wymiary: 57.09 x 29.97 x 29.49 cm i waży 10,8 kg. Idealne na każdą imprezę!
Elementem, który przyciąga szczególną uwagę jest wielokolorowe oświetlenie LED. Idealnie synchronizuje się z graną muzyką. LED-y mają aż sześć różnych ustawień - ich efekty robią wrażenie. Głośniki Party Loud można nawet zabrać na imprezę na basenie – są odporne na zachlapania (IPX4). Natomiast Party Loud M jest wodoszczelny (o standardzie IPX7).
Pora na Bass Boost
Dla miłośników potężnych brzmień wprowadzono funkcję Bass Boost. Jeden dotyk podnosi basy, a podwójne naciśnięcie zapewnia maksymalną moc. To idealne głośniki na większe przestrzenie i do grania na zewnątrz. Po sparowaniu dwóch głośników Party Loud, można podwoić głośność, słuchać w trybie True Stereo i wybierać spośród 6 opcji oświetlenia LED. Efekt gwarantowany!
Fresh 'n Rebel nie boi się zaskakiwać nowościami. W trakcie jesiennego Fashion Week w Amsterdamie, marka rozpoczęła kampanię „Bądź odważny. Wybierz inaczej", zachęcającą do autentyczności i wyboru śmiałości ponad nudą. Fresh 'n Rebel nawiązał współpracę z trzema holenderskimi artystami – piosenkarką Daviną Michelle, modelką i DJ-ką Arantxą Oosterwolde i muzykiem Timem Wesem, którzy doskonale reprezentują ducha marki.
Głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud będą dostępne już w listopadzie w wybranych sklepach ze sprzętem elektronicznym w cenie: Party Loud M – 749,99 PLN, Party Loud L – 1289 PL.
Więcej informacji już wkrótce na https://www.freshnrebel.com/.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.