Rewolucja w świecie produktów Fresh 'n Rebel: głośniki imprezowe!
Fresh 'n Rebel wychodzi naprzeciw wszystkim miłośnikom dobrej zabawy przy muzyce z dwoma zupełnie nowymi produktami: głośnikami Party Loud M i Party Loud L. Te przenośne głośniki Bluetooth są absolutnym must-have dla każdego, kto chce cieszyć się muzyką w dowolnym miejscu i o każdej porze. Nowa linia różni się od poprzednich produktów holenderskiego producenta. Czym zaskoczył tym razem?
Nowe głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud mają inny design niż ich poprzednicy z serii Bold np. Bold L2 czy Soul. Zamiast zaokrąglonych krawędzi, „sandwiczowej” tkaniny i metalicznego wykończenia, Party Loud M i L przyciągają uwagę swoim imprezowym wyglądem. Mają też wielokolorowe oświetlenie LED, które reaguje na rytm muzyki.
Impreza na całego
Głośnik Party Loud M oferuje 20 godzin bezprzewodowego odtwarzania muzyki, a Party Loud L - 12 godzin. Oba modele można szybko naładować - Party Loud M potrzebuje 3 godzin, a Party Loud L tylko 2,5 godziny. Party Loud L ma również teleskopowy uchwyt i kółka, aby ułatwić jego przenoszenie. I nie zapominajmy o ich potężnej głośności - 200 W (Party Loud M) i 640 W (Party Loud L). Wymiary głośnika Party Loud M to 38.30 x 27.79 x 24.40 cm, a waga 6,5kg, z kolei Party Loud L ma wymiary: 57.09 x 29.97 x 29.49 cm i waży 10,8 kg. Idealne na każdą imprezę!
Elementem, który przyciąga szczególną uwagę jest wielokolorowe oświetlenie LED. Idealnie synchronizuje się z graną muzyką. LED-y mają aż sześć różnych ustawień - ich efekty robią wrażenie. Głośniki Party Loud można nawet zabrać na imprezę na basenie – są odporne na zachlapania (IPX4). Natomiast Party Loud M jest wodoszczelny (o standardzie IPX7).
Pora na Bass Boost
Dla miłośników potężnych brzmień wprowadzono funkcję Bass Boost. Jeden dotyk podnosi basy, a podwójne naciśnięcie zapewnia maksymalną moc. To idealne głośniki na większe przestrzenie i do grania na zewnątrz. Po sparowaniu dwóch głośników Party Loud, można podwoić głośność, słuchać w trybie True Stereo i wybierać spośród 6 opcji oświetlenia LED. Efekt gwarantowany!
Fresh 'n Rebel nie boi się zaskakiwać nowościami. W trakcie jesiennego Fashion Week w Amsterdamie, marka rozpoczęła kampanię „Bądź odważny. Wybierz inaczej", zachęcającą do autentyczności i wyboru śmiałości ponad nudą. Fresh 'n Rebel nawiązał współpracę z trzema holenderskimi artystami – piosenkarką Daviną Michelle, modelką i DJ-ką Arantxą Oosterwolde i muzykiem Timem Wesem, którzy doskonale reprezentują ducha marki.
Głośniki Fresh 'n Rebel Party Loud będą dostępne już w listopadzie w wybranych sklepach ze sprzętem elektronicznym w cenie: Party Loud M – 749,99 PLN, Party Loud L – 1289 PL.
Więcej informacji już wkrótce na https://www.freshnrebel.com/.

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.