Komunikaty PR

RIDER – towarzysz na każdym kroku!

2021-06-15  |  14:15
Biuro prasowe

Marka RIDER, rodem z gorącej Brazylii, od lat jest ekspertem od tego, jak łączyć wygodę ze stylem. I od tego, jak sprawić, by każdy z utęsknieniem czekał na lato, by móc założyć swoje ulubione klapki czy sandały! A tak właśnie się dzieje, ponieważ wystarczy raz przymierzyć buty RIDER, by stały się must-have’em każdej letniej stylizacji. Inspirowane tętniącym życiem miastem, wraz jego modą, sztuką i designem, to propozycja dla tych, którzy stawiają na komfort noszenia i zgodność z najnowszymi trendami.

Trendy jest również bycie „eko”, a marka RIDER stawia na rozwiązania, które mogą przyczynić się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska. Obuwie jest w 100% wegańskie i również w 100% nadaje się do recyklingu. Pochodzi z niego także 30% materiału, z którego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki zapewniają zaś odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Efekt? Zredukowane zużycie wody, energii i śladu ekologicznego oraz… buty idealne! Oto kilka propozycji z najnowszej kolekcji 2021.

RIDER dla niej

RIDER DELTA II FEM

Japonki w pięciu wersjach kolorystycznych do wyboru, które wyróżniają szersze niż klasycznie paski utrzymujące stopę. Ich metaliczny blask sprawia, że z pozoru zwykłe klapki przyciągają uwagę, niczym biżuteria. Perfekcyjny dodatek każdej letniej stylizacji.

RIDER POOL II SLIDE FEM

Klapki stworzone z myślą o basenie, które doskonale sprawdzą się także na plaży czy podczas spaceru. Zapięcie na rzep pozwala perfekcyjnie dopasować je do szerokości stopy, a wypustki sprawiają, że nawet mokra stopa się w nich nie ślizga. Trzy wersje kolorystyczne do wyboru.

RIDER dla niego

RIDER R LINE PLUS II AD

Męskie japonki w stonowanych kolorach - granacie, czerni, zieleni. Klasyczna forma, doskonale utrzymujące stopę paski i wyprofilowana podeszwa to gwarancja wygody zarówno na plaży, jak i w miejskim parku.

RIDER R1 PAPETE AD

Męskie sandały z wyraźnym logo marki na wewnętrznej części podeszwy oraz układem pasków, które gwarantują komfort noszenia nawet podczas długich pieszych letnich wycieczek.

RIDER GO SLIDE AD

Klasyczne męskie wsuwane klapki, granatowe, czarne lub szare. Świetnie sprawdzą się na plaży lub na basenie, ponieważ model ten doskonale utrzymuje stopę na swoim miejscu. Dyskretny dodatek do letniego looku.

RIDER INFINITY LIGHT II SLIDE

Klapki z wyprofilowaną podeszwą oraz gęstą siecią drobnych otworków na pasku przytrzymującym stopę, które sprawiają, że skóra może oddychać. Na uwagę zasługuje wykończenie, czyli… współrzędne geograficzne Brazylii - kraju ich produkcji.

RIDER R1 AD

Tak wygląda klasyka! Męskie japonki z cienkimi paskami, które zdobi flaga Brazylii i napis Rider. Ultralekkie, wygodne i modne - do wyboru modele jednobarwne lub z gradientem. Kwintesencja lata na stopach!

RIDER ENERGY PLUS IV AD

Jak nazwa wskazuje, japonki wprost emanujące letnią energią. To modele dla panów, którzy preferują obuwie, w których ważną rolĘ odgrywa kolor i deseń. Sprawdzą się zarówno na plaży, basenie, jak i podczas letniego spaceru po mieście.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.