Komunikaty PR

RIDER – towarzysz na każdym kroku!

2021-06-15  |  14:15
Biuro prasowe

Marka RIDER, rodem z gorącej Brazylii, od lat jest ekspertem od tego, jak łączyć wygodę ze stylem. I od tego, jak sprawić, by każdy z utęsknieniem czekał na lato, by móc założyć swoje ulubione klapki czy sandały! A tak właśnie się dzieje, ponieważ wystarczy raz przymierzyć buty RIDER, by stały się must-have’em każdej letniej stylizacji. Inspirowane tętniącym życiem miastem, wraz jego modą, sztuką i designem, to propozycja dla tych, którzy stawiają na komfort noszenia i zgodność z najnowszymi trendami.

Trendy jest również bycie „eko”, a marka RIDER stawia na rozwiązania, które mogą przyczynić się do tworzenia lepszego świata poprzez zrównoważony rozwój oraz ochronę środowiska. Obuwie jest w 100% wegańskie i również w 100% nadaje się do recyklingu. Pochodzi z niego także 30% materiału, z którego produkowane są nowe klapki i sandały. Własne fabryki zapewniają zaś odpowiedzialną produkcję i pełną szacunku pracę. Efekt? Zredukowane zużycie wody, energii i śladu ekologicznego oraz… buty idealne! Oto kilka propozycji z najnowszej kolekcji 2021.

RIDER dla niej

RIDER DELTA II FEM

Japonki w pięciu wersjach kolorystycznych do wyboru, które wyróżniają szersze niż klasycznie paski utrzymujące stopę. Ich metaliczny blask sprawia, że z pozoru zwykłe klapki przyciągają uwagę, niczym biżuteria. Perfekcyjny dodatek każdej letniej stylizacji.

RIDER POOL II SLIDE FEM

Klapki stworzone z myślą o basenie, które doskonale sprawdzą się także na plaży czy podczas spaceru. Zapięcie na rzep pozwala perfekcyjnie dopasować je do szerokości stopy, a wypustki sprawiają, że nawet mokra stopa się w nich nie ślizga. Trzy wersje kolorystyczne do wyboru.

RIDER dla niego

RIDER R LINE PLUS II AD

Męskie japonki w stonowanych kolorach - granacie, czerni, zieleni. Klasyczna forma, doskonale utrzymujące stopę paski i wyprofilowana podeszwa to gwarancja wygody zarówno na plaży, jak i w miejskim parku.

RIDER R1 PAPETE AD

Męskie sandały z wyraźnym logo marki na wewnętrznej części podeszwy oraz układem pasków, które gwarantują komfort noszenia nawet podczas długich pieszych letnich wycieczek.

RIDER GO SLIDE AD

Klasyczne męskie wsuwane klapki, granatowe, czarne lub szare. Świetnie sprawdzą się na plaży lub na basenie, ponieważ model ten doskonale utrzymuje stopę na swoim miejscu. Dyskretny dodatek do letniego looku.

RIDER INFINITY LIGHT II SLIDE

Klapki z wyprofilowaną podeszwą oraz gęstą siecią drobnych otworków na pasku przytrzymującym stopę, które sprawiają, że skóra może oddychać. Na uwagę zasługuje wykończenie, czyli… współrzędne geograficzne Brazylii - kraju ich produkcji.

RIDER R1 AD

Tak wygląda klasyka! Męskie japonki z cienkimi paskami, które zdobi flaga Brazylii i napis Rider. Ultralekkie, wygodne i modne - do wyboru modele jednobarwne lub z gradientem. Kwintesencja lata na stopach!

RIDER ENERGY PLUS IV AD

Jak nazwa wskazuje, japonki wprost emanujące letnią energią. To modele dla panów, którzy preferują obuwie, w których ważną rolĘ odgrywa kolor i deseń. Sprawdzą się zarówno na plaży, basenie, jak i podczas letniego spaceru po mieście.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.