Komunikaty PR

Rok Tygrysa 2022 - limitowany scyzoryk Victorinox "Huntsman Year of Tiger".

2022-01-04  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Łowca Roku 2022 - wyjątkowy, imponujący i funkcjonalny. Najnowszy scyzoryk Victorinox z serii „Huntsman Year of” z Tygrysem to gratka dla kolekcjonerów. Majestatyczny gadżet z limitowanej edycji upamiętnia osoby urodzone w chińskim Roku Tygrysa. Dotyczy osób, które urodziły się w latach: 1914, 1926, 1938, 1950, 1962, 1974, 1986, 1998 i 2010. Kolejne charyzmatyczne Tygrysy urodzą się w 2022. W kulturach wschodu cechuje się go namiętnością, siłą i pewnością siebie. Wrażliwy, czasami nie ufny, ale zawsze gotowy do działania.

Wypełniony cechami tego potężnego kota, który jest zawzięty, odważny i potężny – to scyzoryk, który radzi sobie zarówno z przycinaniem nici, jak i piłowaniem drewna czy otwieraniem wina. Dopracowany, oszałamiający design i pudełko prezentacyjne sprawiają, że Huntsman Year of the Tiger 2022 jest idealnym prezentem i pożądanym przedmiotem kolekcjonerskim.

Wyprodukowany w Szwajcarii scyzoryk z 16 narzędziami. Limitowana edycja obejmująca zaledwie 8000 numerowanych sztuk na całym świecie.

 

Narzędzia:

- ostrze, duże

- ostrze, małe

- otwieracz do puszek

- śrubokręt 3 mm

- otwieracz do kapsli

- śrubokręt 6 mm

- przyrząd do zdejmowania izolacji

- rozwiertak, szpikulec i szydło

- nożyczki

- piła do drewna

- hak wielofunkcyjny

- kółko do kluczy

- korkociąg

- SIM card pin

 

Wysokość 21 mm

Długość 91 mm

Waga 99 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.