Komunikaty PR

Rok Tygrysa 2022 - limitowany scyzoryk Victorinox "Huntsman Year of Tiger".

2022-01-04  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Łowca Roku 2022 - wyjątkowy, imponujący i funkcjonalny. Najnowszy scyzoryk Victorinox z serii „Huntsman Year of” z Tygrysem to gratka dla kolekcjonerów. Majestatyczny gadżet z limitowanej edycji upamiętnia osoby urodzone w chińskim Roku Tygrysa. Dotyczy osób, które urodziły się w latach: 1914, 1926, 1938, 1950, 1962, 1974, 1986, 1998 i 2010. Kolejne charyzmatyczne Tygrysy urodzą się w 2022. W kulturach wschodu cechuje się go namiętnością, siłą i pewnością siebie. Wrażliwy, czasami nie ufny, ale zawsze gotowy do działania.

Wypełniony cechami tego potężnego kota, który jest zawzięty, odważny i potężny – to scyzoryk, który radzi sobie zarówno z przycinaniem nici, jak i piłowaniem drewna czy otwieraniem wina. Dopracowany, oszałamiający design i pudełko prezentacyjne sprawiają, że Huntsman Year of the Tiger 2022 jest idealnym prezentem i pożądanym przedmiotem kolekcjonerskim.

Wyprodukowany w Szwajcarii scyzoryk z 16 narzędziami. Limitowana edycja obejmująca zaledwie 8000 numerowanych sztuk na całym świecie.

 

Narzędzia:

- ostrze, duże

- ostrze, małe

- otwieracz do puszek

- śrubokręt 3 mm

- otwieracz do kapsli

- śrubokręt 6 mm

- przyrząd do zdejmowania izolacji

- rozwiertak, szpikulec i szydło

- nożyczki

- piła do drewna

- hak wielofunkcyjny

- kółko do kluczy

- korkociąg

- SIM card pin

 

Wysokość 21 mm

Długość 91 mm

Waga 99 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.