Rok Tygrysa 2022 - limitowany scyzoryk Victorinox "Huntsman Year of Tiger".

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Łowca Roku 2022 - wyjątkowy, imponujący i funkcjonalny. Najnowszy scyzoryk Victorinox z serii „Huntsman Year of” z Tygrysem to gratka dla kolekcjonerów. Majestatyczny gadżet z limitowanej edycji upamiętnia osoby urodzone w chińskim Roku Tygrysa. Dotyczy osób, które urodziły się w latach: 1914, 1926, 1938, 1950, 1962, 1974, 1986, 1998 i 2010. Kolejne charyzmatyczne Tygrysy urodzą się w 2022. W kulturach wschodu cechuje się go namiętnością, siłą i pewnością siebie. Wrażliwy, czasami nie ufny, ale zawsze gotowy do działania.
Wypełniony cechami tego potężnego kota, który jest zawzięty, odważny i potężny – to scyzoryk, który radzi sobie zarówno z przycinaniem nici, jak i piłowaniem drewna czy otwieraniem wina. Dopracowany, oszałamiający design i pudełko prezentacyjne sprawiają, że Huntsman Year of the Tiger 2022 jest idealnym prezentem i pożądanym przedmiotem kolekcjonerskim.
Wyprodukowany w Szwajcarii scyzoryk z 16 narzędziami. Limitowana edycja obejmująca zaledwie 8000 numerowanych sztuk na całym świecie.
Narzędzia:
- ostrze, duże
- ostrze, małe
- otwieracz do puszek
- śrubokręt 3 mm
- otwieracz do kapsli
- śrubokręt 6 mm
- przyrząd do zdejmowania izolacji
- rozwiertak, szpikulec i szydło
- nożyczki
- piła do drewna
- hak wielofunkcyjny
- kółko do kluczy
- korkociąg
- SIM card pin
Wysokość 21 mm
Długość 91 mm
Waga 99 g

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.