Komunikaty PR

Romet odsłania nietypowe inspiracje w nowej kolekcji

2021-04-08  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Tegoroczna zima była wyjątkowo długa, dlatego wszyscy entuzjaści jednośladów zapewne nie mogą doczekać się, kiedy tłumnie wyjadą na rowerowe ścieżki. Rower to nie tylko idealny sposób na aktywny wypoczynek, ale również zdrowy oraz ekologiczny środek transportu. Marka Romet w najnowszej kolekcji CITY zmieniła swoje dotychczasowe podejście do projektowania oraz wprowadziła spore zmiany. Projektanci podeszli do rowerów miejskich jak do elementu garderoby czy biżuterii, w zakresie designu szukając inspiracji w architekturze, sztuce, przemyśle odzieżowym i kosmetycznym.

Jazda na rowerze to coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Moda na jednoślady sprawiła, że wiele osób po prostu nie wyobraża sobie bez nich życia szczególnie w dużych, zatłoczonych miastach, gdzie omijając korki, możemy równocześnie zadbać o swoją kondycję. Rower stał się najszybszym środkiem codziennego transportu, który nie tylko pozwala zaoszczędzić cenny czas, ale również zaparkować w miejscach niedostępnych dla samochodów czy uniknąć tłumów w komunikacji miejskiej.

Lider w produkcji jednośladów, Romet w kolekcji miejskiej kształtuje nowe trendy w zakresie podejścia do projektowania. Nietypowe inspiracje, stawiające rower w centrum zainteresowania nowoczesnego mieszkańca miasta, idą w parze z funkcjonalnością oraz innowacyjną technologią malowania.

W modelach na 2021 rok, akcesoria, jak na przykład koszyk, stylowy dzwonek czy uchwyt na kubek występują w komplecie z rowerem. Posiadamy praktycznie nieograniczone możliwości tworzenia kolorów zarówno jeśli chodzi o barwę, jak i efekty typu perła czy metalic. W technologii malowania używamy komponentów, które uszlachetniają barwę, a akrylowy, bezbarwny lakier nie dość, że jest wyjątkowo odporny na uszkodzenia, to dodatkowo potęguje efekt głębi koloru – podkreśla zespół, który przygotował tegoroczną  kolekcję rowerów miejskich.

Rowery miejskie mogą być harmonijnym, spójnym i eleganckim uzupełnieniem wizerunku korzystających z nich osób, jak kolor szminki, biżuteria czy modne okulary. Przede wszystkim, muszą być jednak wygodne. Właśnie dlatego rama jest zaprojektowana w taki sposób, aby wspierać utrzymanie wyprostowanej sylwetki. Za komfort prowadzenia odpowiada z kolei charakterystyczna, wygięta kierownica.

Moda na rowery miejskie nie przemija. Przed nami prawdziwa wiosna, dlatego już wkrótce na ulicach polskich miast pojawi się coraz więcej miłośników tego środka transportu. Jednoślady są zdecydowanie bardziej ekonomiczne od samochodów. Ponadto, korzystanie z nich wprost sprzyja trosce o środowisko. Nasze najnowsze modele pokazują, że w zakresie projektowania ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia. Udało nam się rozświetlić rowery w oparciu o elementy błyszczące. Nasze produkty są wizualnie lżejsze i jesteśmy przekonani, że ich oryginalny charakter znajdzie zainteresowanie wśród miłośników dobrego stylu – dodał Grzegorz Grzyb, wiceprezes zarządu firmy Romet.

Rowery przeznaczone do jazdy po mieście cieszą się dużym zainteresowaniem szczególnie wśród kobiet. Ciekawa kolorystyka, designerskie wykonanie są tym, co nowoczesne kobiety uwielbiają. Na takim jednośladzie można swobodnie jeździć w długich sukniach, a szpilki schować do zamontowanego koszyka i zamienić na wygodne buty sportowe, które ułatwią przemieszczanie się po miejskiej dżungli. Mężczyźni, którzy przygotowują rower miejski do sezonu, powinni z kolei zwrócić szczególną uwagę na sprawne hamulce, napompowane koła oraz nasmarowanie łańcucha. Mogą również zaopatrzyć się w praktyczne dodatki, jak osłonę na tylne koło czy nakładkę na łańcuch, które chronią ubranie przed zabrudzeniem, tym bardziej że styl powinien iść w parze z funkcjonalnością.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.