Komunikaty PR

Romet odsłania nietypowe inspiracje w nowej kolekcji

2021-04-08  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Tegoroczna zima była wyjątkowo długa, dlatego wszyscy entuzjaści jednośladów zapewne nie mogą doczekać się, kiedy tłumnie wyjadą na rowerowe ścieżki. Rower to nie tylko idealny sposób na aktywny wypoczynek, ale również zdrowy oraz ekologiczny środek transportu. Marka Romet w najnowszej kolekcji CITY zmieniła swoje dotychczasowe podejście do projektowania oraz wprowadziła spore zmiany. Projektanci podeszli do rowerów miejskich jak do elementu garderoby czy biżuterii, w zakresie designu szukając inspiracji w architekturze, sztuce, przemyśle odzieżowym i kosmetycznym.

Jazda na rowerze to coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Moda na jednoślady sprawiła, że wiele osób po prostu nie wyobraża sobie bez nich życia szczególnie w dużych, zatłoczonych miastach, gdzie omijając korki, możemy równocześnie zadbać o swoją kondycję. Rower stał się najszybszym środkiem codziennego transportu, który nie tylko pozwala zaoszczędzić cenny czas, ale również zaparkować w miejscach niedostępnych dla samochodów czy uniknąć tłumów w komunikacji miejskiej.

Lider w produkcji jednośladów, Romet w kolekcji miejskiej kształtuje nowe trendy w zakresie podejścia do projektowania. Nietypowe inspiracje, stawiające rower w centrum zainteresowania nowoczesnego mieszkańca miasta, idą w parze z funkcjonalnością oraz innowacyjną technologią malowania.

W modelach na 2021 rok, akcesoria, jak na przykład koszyk, stylowy dzwonek czy uchwyt na kubek występują w komplecie z rowerem. Posiadamy praktycznie nieograniczone możliwości tworzenia kolorów zarówno jeśli chodzi o barwę, jak i efekty typu perła czy metalic. W technologii malowania używamy komponentów, które uszlachetniają barwę, a akrylowy, bezbarwny lakier nie dość, że jest wyjątkowo odporny na uszkodzenia, to dodatkowo potęguje efekt głębi koloru – podkreśla zespół, który przygotował tegoroczną  kolekcję rowerów miejskich.

Rowery miejskie mogą być harmonijnym, spójnym i eleganckim uzupełnieniem wizerunku korzystających z nich osób, jak kolor szminki, biżuteria czy modne okulary. Przede wszystkim, muszą być jednak wygodne. Właśnie dlatego rama jest zaprojektowana w taki sposób, aby wspierać utrzymanie wyprostowanej sylwetki. Za komfort prowadzenia odpowiada z kolei charakterystyczna, wygięta kierownica.

Moda na rowery miejskie nie przemija. Przed nami prawdziwa wiosna, dlatego już wkrótce na ulicach polskich miast pojawi się coraz więcej miłośników tego środka transportu. Jednoślady są zdecydowanie bardziej ekonomiczne od samochodów. Ponadto, korzystanie z nich wprost sprzyja trosce o środowisko. Nasze najnowsze modele pokazują, że w zakresie projektowania ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia. Udało nam się rozświetlić rowery w oparciu o elementy błyszczące. Nasze produkty są wizualnie lżejsze i jesteśmy przekonani, że ich oryginalny charakter znajdzie zainteresowanie wśród miłośników dobrego stylu – dodał Grzegorz Grzyb, wiceprezes zarządu firmy Romet.

Rowery przeznaczone do jazdy po mieście cieszą się dużym zainteresowaniem szczególnie wśród kobiet. Ciekawa kolorystyka, designerskie wykonanie są tym, co nowoczesne kobiety uwielbiają. Na takim jednośladzie można swobodnie jeździć w długich sukniach, a szpilki schować do zamontowanego koszyka i zamienić na wygodne buty sportowe, które ułatwią przemieszczanie się po miejskiej dżungli. Mężczyźni, którzy przygotowują rower miejski do sezonu, powinni z kolei zwrócić szczególną uwagę na sprawne hamulce, napompowane koła oraz nasmarowanie łańcucha. Mogą również zaopatrzyć się w praktyczne dodatki, jak osłonę na tylne koło czy nakładkę na łańcuch, które chronią ubranie przed zabrudzeniem, tym bardziej że styl powinien iść w parze z funkcjonalnością.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.