Komunikaty PR

Romet odsłania nietypowe inspiracje w nowej kolekcji

2021-04-08  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Tegoroczna zima była wyjątkowo długa, dlatego wszyscy entuzjaści jednośladów zapewne nie mogą doczekać się, kiedy tłumnie wyjadą na rowerowe ścieżki. Rower to nie tylko idealny sposób na aktywny wypoczynek, ale również zdrowy oraz ekologiczny środek transportu. Marka Romet w najnowszej kolekcji CITY zmieniła swoje dotychczasowe podejście do projektowania oraz wprowadziła spore zmiany. Projektanci podeszli do rowerów miejskich jak do elementu garderoby czy biżuterii, w zakresie designu szukając inspiracji w architekturze, sztuce, przemyśle odzieżowym i kosmetycznym.

Jazda na rowerze to coś więcej niż tylko wysiłek fizyczny. Moda na jednoślady sprawiła, że wiele osób po prostu nie wyobraża sobie bez nich życia szczególnie w dużych, zatłoczonych miastach, gdzie omijając korki, możemy równocześnie zadbać o swoją kondycję. Rower stał się najszybszym środkiem codziennego transportu, który nie tylko pozwala zaoszczędzić cenny czas, ale również zaparkować w miejscach niedostępnych dla samochodów czy uniknąć tłumów w komunikacji miejskiej.

Lider w produkcji jednośladów, Romet w kolekcji miejskiej kształtuje nowe trendy w zakresie podejścia do projektowania. Nietypowe inspiracje, stawiające rower w centrum zainteresowania nowoczesnego mieszkańca miasta, idą w parze z funkcjonalnością oraz innowacyjną technologią malowania.

W modelach na 2021 rok, akcesoria, jak na przykład koszyk, stylowy dzwonek czy uchwyt na kubek występują w komplecie z rowerem. Posiadamy praktycznie nieograniczone możliwości tworzenia kolorów zarówno jeśli chodzi o barwę, jak i efekty typu perła czy metalic. W technologii malowania używamy komponentów, które uszlachetniają barwę, a akrylowy, bezbarwny lakier nie dość, że jest wyjątkowo odporny na uszkodzenia, to dodatkowo potęguje efekt głębi koloru – podkreśla zespół, który przygotował tegoroczną  kolekcję rowerów miejskich.

Rowery miejskie mogą być harmonijnym, spójnym i eleganckim uzupełnieniem wizerunku korzystających z nich osób, jak kolor szminki, biżuteria czy modne okulary. Przede wszystkim, muszą być jednak wygodne. Właśnie dlatego rama jest zaprojektowana w taki sposób, aby wspierać utrzymanie wyprostowanej sylwetki. Za komfort prowadzenia odpowiada z kolei charakterystyczna, wygięta kierownica.

Moda na rowery miejskie nie przemija. Przed nami prawdziwa wiosna, dlatego już wkrótce na ulicach polskich miast pojawi się coraz więcej miłośników tego środka transportu. Jednoślady są zdecydowanie bardziej ekonomiczne od samochodów. Ponadto, korzystanie z nich wprost sprzyja trosce o środowisko. Nasze najnowsze modele pokazują, że w zakresie projektowania ogranicza nas wyłącznie wyobraźnia. Udało nam się rozświetlić rowery w oparciu o elementy błyszczące. Nasze produkty są wizualnie lżejsze i jesteśmy przekonani, że ich oryginalny charakter znajdzie zainteresowanie wśród miłośników dobrego stylu – dodał Grzegorz Grzyb, wiceprezes zarządu firmy Romet.

Rowery przeznaczone do jazdy po mieście cieszą się dużym zainteresowaniem szczególnie wśród kobiet. Ciekawa kolorystyka, designerskie wykonanie są tym, co nowoczesne kobiety uwielbiają. Na takim jednośladzie można swobodnie jeździć w długich sukniach, a szpilki schować do zamontowanego koszyka i zamienić na wygodne buty sportowe, które ułatwią przemieszczanie się po miejskiej dżungli. Mężczyźni, którzy przygotowują rower miejski do sezonu, powinni z kolei zwrócić szczególną uwagę na sprawne hamulce, napompowane koła oraz nasmarowanie łańcucha. Mogą również zaopatrzyć się w praktyczne dodatki, jak osłonę na tylne koło czy nakładkę na łańcuch, które chronią ubranie przed zabrudzeniem, tym bardziej że styl powinien iść w parze z funkcjonalnością.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM Biuro prasowe
2024-04-18 | 11:00

Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami
Styl życia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-18 | 11:00

Świętuj Dzień Włókniarza z włókniarkami z dawnego „Poltexu”

W niedzielę, 21 kwietnia, Muzeum Fabryki w Manufakturze zaprasza na obchody Dnia Włókniarza. Przewodnicy Muzeum, animatorzy, a także same włókniarki pokażą, jak kiedyś świętowało się ten wyjątkowy dzień. Będzie to też
Styl życia Festiwal Karuzel z historią w Manufakturze
2024-04-18 | 10:00

Festiwal Karuzel z historią w Manufakturze

Tęsknicie za diabelskimi młynami, zamkiem strachów i wyścigami samochodzików? Manufaktura zabierze łodzian w sentymentalną podróż do lat 90. i ich kolorowych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Prawie 60 proc. Polaków podejmowało próby odchudzania. U większości efekty były krótkotrwałe i powodowały problemy zdrowotne

Trzech na pięciu Polaków ma za sobą próby odchudzania, a w tej grupie więcej jest kobiet – wynika z raportu Centrum Respo. Odchudzamy się z różnym skutkiem, najczęściej osiągamy efekty, ale okazują się one krótkotrwałe. Może o tym świadczyć informacja, że 54 proc. odchudzających się Polaków w ostatnich pięciu latach podchodziło do diety między dwa a pięć razy, a co 10. nawet częściej. Jak podkreślają autorzy raportu, to, że wielu Polaków się odchudza, nie jest niczym niepokojącym, ale jest kilka czynników, które czynią kulturę dietetyczną toksyczną. Jednym z nich jest wczesny wiek rozpoczynania odchudzania, ale też negatywne skutki diet, również dla zdrowia psychicznego.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.