Komunikaty PR

Roślinny Vege krem - nowość w kawiarniach Costa Coffee

2021-03-25  |  15:05
Biuro prasowe

Do menu Costa Coffee dołącza zupełna nowość - Latte z Vege kremem, czyli idealny roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Ta całkowicie wegańska propozycja od firmy Upfield została wprowadzona do menu wraz z nową Wiosenną Kampanią marki. Propozycja nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego i jest już dostępna do skosztowania w wybranych kawiarniach Costa Coffee.

Nowa jakość prosto z natury

Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja, która łączy dobrze znaną mieszankę kawy Mocha Italia z roślinną śmietanką Flora Plant od firmy Upfield, dostępna w kawiarniach Costa Coffee. Jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. Latte z Vege kremem standardowo przyrządzana jest na bazie napoju sojowego, jednak bez problemu może zostać przygotowana na innym dostępnym w kawiarni zamienniku mleka krowiego – m.in. na napoju owsianym, migdałowym oraz kokosowo-sojowym.

- Jako bariści Costa Coffee chcemy oferować naszym Gościom coraz to nowe wrażenia smakowe i stale ich zaskakiwać. Latte z Vege kremem to pierwsza w całości wegańska propozycja – roślinny odpowiednik kawy z mlekiem i bitą śmietaną. Przygotowana jest w całości ze składników, które nie są pochodzenia zwierzęcego. Decydując się na tę pyszną, nową propozycję z naszego menu, osoby na diecie wegańskiej po raz pierwszy mogą cieszyć się konsystencją bitej śmietany w wydaniu roślinnym. - mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

Latte Vege krem jest częścią stale powiększającej się oferty produktów Costa Coffee, skierowanych do osób na diecie wegańskiej, która z każdym dniem zyskuje w Polsce nowych zwolenników. Nowa propozycja w menu kawiarni jest również idealnym przykładem tego, że odchodząc od produktów pochodzenia zwierzęcego nie tracimy żadnych walorów smakowych i możemy cieszyć się ulubionymi produktami w zgodzie z własnymi postanowieniami.

Costa Coffee zaprasza wszystkich fanów roślinnych alternatyw do odkrywania nowych smaków z Kampanii Wiosennej oraz do wizyt w kawiarniach i zamawiania na wynos.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.