Rosnący trend diet premium oraz rozwój rozwiązań eko w cateringu dietetycznym
MójCatering wprowadza Dietę Premium.
Oszczędność czasu idąca w parze z jakością, smakiem i wygodą.
Intensywne życie, w którym chcemy pracować zawodowo, rozwijać swoje pasje i spędzać czas
z bliskimi, jest sztuką trudnego wyboru. Każdego dnia podejmujemy decyzję o tym, co jest dla nas priorytetem. Cenimy swój czas, wygodę i chętnie korzystamy z dobrodziejstw jakie daje dieta pudełkowa. Chcemy jeść nie tylko zdrowo i regularnie, ale także wykwintnie i pięknie – dlatego MójCatering, jeden z pionierów na rynku cateringu dietetycznego, wprowadza Dietę Premium.
Trendy jakości, zdrowia oraz zaawansowania w korzystaniu z cyfrowych rozwiązań
Coraz częściej podczas naszych zakupów kierujemy się jakością. Jak wykazują badania* trend ten jest niezmienny od kilku lat. Cena wymieniana jest w drugiej kolejności. Blisko 90 proc. Polaków chce płacić więcej za kupowane towary, ale tylko pod warunkiem, że są one dobrej jakości. Kolejne czynniki, które są istotne dla świadomych konsumentów to walory ekologiczne, pochodzenie produktu, opakowania oraz znaki jakości.* Coraz chętniej czytamy etykiety, analizujemy składy produktów oraz sprawdzamy opinie innych Klientów.* W nowej pandemicznej rzeczywistości wyłania się nowy rodzaj konsumenta, który stawia na jakość, bezpieczeństwo i zdrowie oraz jest zaawansowany w korzystaniu z technologii cyfrowych. Dlatego Polacy nie tylko pokochali dietę pudełkową, ale coraz uważniej wybierają jej dostawcę - swojego partnera żywieniowego.
O krok dalej. Diety Premium
- MójCatering bazuje na wieloletnim doświadczeniu naszej marki Sportfood, oferującej dania gotowe oraz świeżo wyciskane soki, dostępne w największych sieciach handlowych na terenie całego kraju takich jak Carrefour, Biedronka czy stacje BP. Nasi odbiorcy oczekują od nas najwyższych standardów, w tym dokładnego zbilansowania makro i mikroelementów. 8 lat działalności na rynku gastronomicznym zaowocowało odpowiednio wykwalifikowaną kadrą, doświadczeniem i możliwością dostrzeżenia niszy rynkowej, jaką jest idealnie zbilansowany catering dietetyczny o nietuzinkowym smaku. Tak powstał MójCatering, a teraz, decydując się na dietę premium, idziemy o krok dalej. – mówi Milka Bachanek, współzałożycielka marki MójCatering.
MójCatering to smaczny catering dietetyczny, połączenie zbilansowanych posiłków z restauracyjnym smakiem i najwyższej jakości składnikami. To propozycja dla osób, które szukają nie tylko diety, ale również nieoczywistych doznań smakowych. Zanim cokolwiek trafi do oferty marki, zostaje skrupulatnie przetestowane przez cały zespół. MójCatering stale podnosi kwalifikacje, poznaje nowe trendy kulinarne oraz dietetyczne. Słucha sugestii i opinii swoich klientów, dba o ich komfort i wygodę, co pozwala na poszerzanie oferty o kolejne diety.
Świadome oczekiwania Klientów od catering premium. Zdrowie. Jakość i Smak. Rosnąca rola ekologii
- To właśnie nasi Klienci, których potrzeb uważnie słuchamy, z którymi odbywaliśmy liczne rozmowy, zainspirowali nas do wprowadzenia diety jeszcze bardziej premium, czyli jeszcze więcej superfoods, ekologicznych opakowań oraz rozwijania programu odbioru zużytych pudełek, co jest unikalne na rynku. Dieta premium składa się z 5 zbilansowanych posiłków z shotem witaminowym na odporność. To najwyższa jakość mięs, warzywa od lokalnych dostawców czy jajka od kur zielononóżek. Przenieśliśmy smak i wygląd potraw z najlepszych restauracji, ale gotowanych z sercem, jak w domu, prosto do ekologicznego pudełka, które codziennie trafi pod drzwi naszych Klientów – wyjaśnia Milka Bachanek, współzałożycielka marki MójCatering.
Dieta Premium, podobnie jak wszystkie diety marki MójCatering, dostępna jest w pięciu wariantach kalorycznych (1500, 1800, 2000, 2200, 2500), bazujących na tradycyjnym rozkładzie makroskładników. Klienci MójCatering mogą liczyć na szereg udogodnień. Sami wybierają liczbę posiłków, kaloryczność oraz dni, w których ma być realizowana dostawa, widząc od razu, jaki będzie koszt zamówienia. Dla ich komfortu wprowadzony został panel zarządzania zamówieniem 24/7, który pozwala na elastyczną zmianę diety, adresu i godziny dostawy. Klienci mają również możliwość wymiany posiłków oraz dostępną opcję subskrypcji, dzięki której nie muszą pamiętać o przedłużaniu zamówienia. Do dyspozycji Klientów pozostaje dietetyk, który bezpłatnie pomoże w podjęciu odpowiedniej decyzji dotyczącej kaloryczności posiłków.
Dieta MójCatering jest dostarczana do Klientów w 18 000 miejscowości na terenie całego kraju przez 6 dni w tygodniu w ciągu 48 godzin. Ciąg chłodniczy produktów zapewniają nowoczesne chłodnie oraz wyspecjalizowana firma logistyczna, dzięki czemu Klient może być pewien, że pod drzwiami znajdzie zawsze świeże posiłki. Klienci, zgodnie ze swoim życzeniem mogą liczyć na odbiór zużytych opakowań, na razie na terenie Warszawy, wkrótce w całej Polsce.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.