Komunikaty PR

Rower a nawierzchnia, czyli jak znaleźć idealne połączenie? Zainspiruj się marką

2023-09-18  |  14:00

Rower to coraz chętniej wybierany środek transportu, ale też sposób na aktywność fizyczną czy krajoznawcze wycieczki. Zanim jednak wyruszysz w podróż, pamiętaj, że jazda musi sprawiać Ci przyjemność, być komfortowa oraz bezpieczna. Żeby tak się stało, potrzebujesz odpowiednio dobranego roweru! Najlepiej takiego, który będzie spełniał Twoje indywidualne potrzeby, ale przede wszystkim, będzie dopasowany do podejmowanej przez Ciebie aktywności i nawierzchni, po której będziesz jeździć. Marka STORM radzi.

Nie ma lepszej okazji na skorzystanie z rowerowego dobrodziejstwa niż trwający sezon. W tym czasie chętnie wybieranym kierunkiem jest północ Polski. Nad morzem lub na mazurach świetnie sprawdzą się rowery trekkingowe (także te w wersji elektrycznej). Średnia szerokość opon sprawia, że nadają się na jazdę po ścieżkach rowerowych, ale też po szutrze. Wyposażone w bagażnik, błotniki oraz oświetlenie będą idealne na długie trasy z podziwianiem przyrody w tle. W razie potrzeby możesz zamontować na nich sakwy, w których pomieścisz wszystkie potrzebne rzeczy. 

Do wycieczek rowerowych zachęca również górski krajobraz. Pełen wzniesień, trudny teren to warunki stworzone do jazdy na MTB lub E-MTB. Wytrzymała konstrukcja, amortyzacja, a co najważniejsze szerokie opony, gwarantują odpowiednią przyczepność nawet na nierównej drodze. Rowery górskie zostały zaprojektowane w taki sposób, by zachować pochyloną pozycję, która jest optymalna do jazdy po wymagających trasach.

Jeśli nie chcesz ograniczać się do konkretnego rodzaju nawierzchni i wolisz bardziej uniwersalny model – postaw na gravela. Nowość marki STORM to rower szybszy od górskiego, który przypadnie do gustu wszystkim tym, dla których trekking to za mało. Komfort i stabilność na zakrętach wynikająca z typowo sportowej pozycji to tylko niektóre z jego zalet. Doświadcz przyjemności z jazdy bez względu na teren, po którym będziesz się poruszać.

 

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.