Rower na raty! STORM wprowadził atrakcyjny system finansowania dla klientów
Podróż rowerem jest nie tylko ekologiczna, ale przede wszystkim ekonomiczna. Nie ma więc co się dziwić, że coraz więcej Polek i Polaków, coraz częściej korzysta z jednośladów. W odpowiedzi na potrzeby społeczeństwa marka STORM postanowiła wesprzeć, tych którzy myślą o zmianie środka transportu. Firma uruchomiła zakupy na raty - o zerowym oprocentowaniu - możliwe do zrealizowania do końca wakacji w 150 punktach dystrybucji w całej Polsce. Partnerem akcji jest Alior Bank.
Od ponad 10 lat STORM dba o to, żeby wrażenia z jazdy rowerem, były jak najprzyjemniejsze. To komfort jazdy sprawia, że Polacy coraz częściej zmieniają samochody na rowery. Liczy się przede wszystkim dopasowanie do indywidualnych potrzeb, jakość produktu oraz atrakcyjna cena. STORM w swoim portfolio posiada rowery miejskie, turystyczne, górskie, crossowe jak również dziecięce.
Rower bez kosztów na start
Dzięki nowemu programowi finansowemu marki STORM i Alior Banku przesiadka na rower stanie się jeszcze przyjemniejsza. Projekt ten daje możliwość zakupu jednośladu przy ratach 0 proc. Jest to przede wszystkim świetne rozwiązanie dla osób, które ceniąc jakość produktu, nie chcą nadwerężyć domowego budżetu. - Atrakcyjny program finansowy na zakup naszych rowerów, który powstał we współpracy z Alior Bankiem, to wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy w danym momencie nie posiadają gotówki na kupno wymarzonego jednośladu. Ta oferta to atrakcyjny sposób na posiadanie roweru bez dodatkowych kosztów przy wzrastających, wysokich ratach procentowych, tłumaczy Adam Ziętek, właściciel i założyciel marki STORM. Dodaje, zgodnie z wprowadzonym projektem klienci mogą skorzystać z 10 rat 0%. Oferta jest już dostępna w 150 punktach dystrybucji, w których dostępne są nasze rowery. Warto z niej skorzystać, bo obowiązuje jedynie do końca wakacji. Zakup roweru za pomocą rat to także szansa, aby wyprzedzić prognozowane na przyszły rok wzrosty cen za jednoślad, które są szacowane na około 20 proc. więcej niż w tym roku.
Raty lekkie jak marzenie
Kredyt ratalny nie różni się pod względem podstaw od innych produktów finansowych, które pozwalają uzyskać środki na dokonanie zakupu. Zamiast od razu płacić pełną sumę, można co miesiąc spłacić określoną w umowie kwotę. Żeby móc skorzystać z rat wystarczy, podczas zakupów, pokazać dowód osobisty i złożyć deklarację o uzyskiwanych dochodach. Decyzja w sprawie przyznania kredytu ratalnego jest zazwyczaj podawana przez bank bardzo szybko, jeszcze wtedy, gdy wciąż jesteś w sklepie. – W przypadku oferty, którą przygotowaliśmy dla marki STORM, Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wynosi 0%. To oznacza, że kupując rower na raty, nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów związanych z kredytem. Za produkt zapłacimy, tyle ile realnie on kosztuje, tłumaczy Marcin Ratkowski, Dyrektor Regionu Alior Banku.
STORM obserwując sytuację ekonomiczną w naszym kraju chce wesprzeć swoich klientów w procesie decyzji zakupowych, proponując innowacyjny system finansowania. Rozłożenie spłat w czasie może być także dobrą propozycją w przypadku chęci zakupu roweru dla całej rodziny. Warto zapoznać się z ofertą marki STORM i kupić jednoślad w atrakcyjnym systemie ratalnym do 31 sierpnia br. Firma posiada szeroki asortyment jednośladów dostępnych w ponad 300 punktach dystrybucji w całej Polsce.
Kawiarniana klasyka wciąż na czasie - trendy z targów EquipHotel 2024
Co trzecia Polka i co czwarty Polak planują pracować na emeryturze
Ostatnia w historii Konferencja Sekson Fundacji Avalon już za nami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.