Rowerowe i aktywne powitanie wiosny
Od poniedziałku 15 marca do niedzieli handlowej 28 marca jest jednak jeszcze dodatkowy argument, aby wybrać się na zakupy na Graniczną 2 we Wrocławiu – to WROwerowy Serwis. Klienci outletu, za okazaniem paragonu, będą mogli oddać swój jednoślad do podstawowego serwisu, jaki będzie działać w specjalnej strefie na parkingu przed wejściem głównym. W punkcie czynnym od godz. 11:00 do godz. 19:00 sprawdzimy stan przygotowania naszych dwóch kółek do wiosennego sezonu. Jeśli w dniu zakupów nie przyjechaliśmy do centrum na rowerze, nic straconego… z serwisu możemy skorzystać także kolejnego dnia. Dodatkowo klienci korzystający z zakupów w ramach programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club będą mogli ozdobić swój rower, bidon, bądź inne akcesorium lub swoją odzież.
Patronat nad akcją objęło Stowarzyszenie Wrocławska Inicjatywa Rowerowa, które w weekendy będzie edukowało klientów Wrocław Fashion Outlet w obszarze bezpiecznej jazdy po stolicy Dolnego Śląska, rozdawało broszury informacyjne, a także specjalne naklejki świadczące o gotowości do sezonu.
– Bardzo cieszy nas partnerstwo tak ważnej organizacji działającej w interesie rowerzystów naszego miasta. Wrocław Fashion Outlet przywiązuje wielką wagę do zrównoważonego rozwoju., a promocja zrównoważonego transportu to jeden z jego kluczowych elementów. Tą akcją pragniemy zachęcić naszych klientów do przesiadania się z samochodów na rowery. Tym bardziej, że jazda na rowerze może być świetną okazją do odkrywania na nowo uroków Wrocławia czy innych miejscowości, w jakich mieszkamy – dodaje Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet.
Aktywnie… wygodnie i stylowo
– W parze z aktywnym trybem życia idzie również moda – mówi Kasia Skoczylas, stylistka Wrocław Fashion Outlet. - Warto postawić na komfortową odzież sportową. Bieganie, jazda na rowerze, nordic walking czy inne aktywności na świeżym powietrzu, wymagają odpowiedniego stroju. Postawmy na cienkie kurtki puchowe oraz wygodne bluzy dresowe, najlepiej z kapturem. Projektanci odzieży sportowej poszli o krok do przodu. Obecnie ubrania sportowe zapożyczają fasony, nadruki i wzornictwo od rozwiązań casualowych. Kolorowe kurtki, bluzy, w połączeniu ze spodniami, spodenkami czy leginsami w tym samym stylu i kolorze będą dopełniać modowo naszą stylizacje i sprzyjać aktywności.
Przed wizytą we Wrocław Fashion Outlet warto zajrzeć na www.wroclawfashionoutlet.com

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.