Komunikaty PR

Rowerowe i aktywne powitanie wiosny

2021-03-15  |  22:00
Biuro prasowe

Od poniedziałku 15 marca do niedzieli handlowej 28 marca jest jednak jeszcze dodatkowy argument, aby wybrać się na zakupy na Graniczną 2 we Wrocławiu – to WROwerowy Serwis. Klienci outletu, za okazaniem paragonu, będą mogli oddać swój jednoślad do podstawowego serwisu, jaki będzie działać w specjalnej strefie na parkingu przed wejściem głównym. W punkcie czynnym od godz. 11:00 do godz. 19:00 sprawdzimy stan przygotowania naszych dwóch kółek do wiosennego sezonu. Jeśli w dniu zakupów nie przyjechaliśmy do centrum na rowerze, nic straconego… z serwisu możemy skorzystać także kolejnego dnia. Dodatkowo klienci korzystający z zakupów w ramach programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club będą mogli ozdobić swój rower, bidon, bądź inne akcesorium lub swoją odzież.

Patronat nad akcją objęło Stowarzyszenie Wrocławska Inicjatywa Rowerowa, które w weekendy będzie edukowało klientów Wrocław Fashion Outlet w obszarze bezpiecznej jazdy po stolicy Dolnego Śląska, rozdawało broszury informacyjne, a także specjalne naklejki świadczące o gotowości do sezonu.

Bardzo  cieszy nas partnerstwo tak ważnej organizacji działającej w interesie rowerzystów naszego miasta. Wrocław Fashion Outlet przywiązuje wielką wagę do zrównoważonego rozwoju., a promocja zrównoważonego transportu to jeden z jego kluczowych elementów. Tą akcją pragniemy zachęcić naszych klientów do przesiadania się z samochodów na rowery. Tym bardziej, że jazda na rowerze może być świetną okazją do odkrywania na nowo uroków Wrocławia czy innych miejscowości, w jakich mieszkamy – dodaje Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet.

Aktywnie… wygodnie i stylowo

W parze z aktywnym trybem życia idzie również moda – mówi Kasia Skoczylas, stylistka Wrocław Fashion Outlet. - Warto postawić na komfortową odzież sportową. Bieganie, jazda na rowerze, nordic walking czy inne aktywności na świeżym powietrzu, wymagają odpowiedniego stroju. Postawmy na cienkie kurtki puchowe oraz wygodne bluzy dresowe, najlepiej z kapturem. Projektanci odzieży sportowej poszli o krok do przodu. Obecnie ubrania sportowe zapożyczają fasony, nadruki i wzornictwo od rozwiązań casualowych. Kolorowe kurtki, bluzy, w połączeniu ze spodniami, spodenkami czy leginsami w tym samym stylu i kolorze będą dopełniać modowo naszą stylizacje i sprzyjać aktywności.

Przed wizytą we Wrocław Fashion Outlet warto zajrzeć na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta Biuro prasowe
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania
Styl życia Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
2025-02-18 | 12:50

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów

Współczesne eventy to nie tylko okazja do spotkań, ale także istotny element strategii marketingowych i komunikacyjnych. Profesjonalna firma eventowa odgrywa kluczową rolę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.