Rowerowe i aktywne powitanie wiosny
Od poniedziałku 15 marca do niedzieli handlowej 28 marca jest jednak jeszcze dodatkowy argument, aby wybrać się na zakupy na Graniczną 2 we Wrocławiu – to WROwerowy Serwis. Klienci outletu, za okazaniem paragonu, będą mogli oddać swój jednoślad do podstawowego serwisu, jaki będzie działać w specjalnej strefie na parkingu przed wejściem głównym. W punkcie czynnym od godz. 11:00 do godz. 19:00 sprawdzimy stan przygotowania naszych dwóch kółek do wiosennego sezonu. Jeśli w dniu zakupów nie przyjechaliśmy do centrum na rowerze, nic straconego… z serwisu możemy skorzystać także kolejnego dnia. Dodatkowo klienci korzystający z zakupów w ramach programu lojalnościowego Wrocław Fashion Club będą mogli ozdobić swój rower, bidon, bądź inne akcesorium lub swoją odzież.
Patronat nad akcją objęło Stowarzyszenie Wrocławska Inicjatywa Rowerowa, które w weekendy będzie edukowało klientów Wrocław Fashion Outlet w obszarze bezpiecznej jazdy po stolicy Dolnego Śląska, rozdawało broszury informacyjne, a także specjalne naklejki świadczące o gotowości do sezonu.
– Bardzo cieszy nas partnerstwo tak ważnej organizacji działającej w interesie rowerzystów naszego miasta. Wrocław Fashion Outlet przywiązuje wielką wagę do zrównoważonego rozwoju., a promocja zrównoważonego transportu to jeden z jego kluczowych elementów. Tą akcją pragniemy zachęcić naszych klientów do przesiadania się z samochodów na rowery. Tym bardziej, że jazda na rowerze może być świetną okazją do odkrywania na nowo uroków Wrocławia czy innych miejscowości, w jakich mieszkamy – dodaje Katarzyna Warzecha z Wrocław Fashion Outlet.
Aktywnie… wygodnie i stylowo
– W parze z aktywnym trybem życia idzie również moda – mówi Kasia Skoczylas, stylistka Wrocław Fashion Outlet. - Warto postawić na komfortową odzież sportową. Bieganie, jazda na rowerze, nordic walking czy inne aktywności na świeżym powietrzu, wymagają odpowiedniego stroju. Postawmy na cienkie kurtki puchowe oraz wygodne bluzy dresowe, najlepiej z kapturem. Projektanci odzieży sportowej poszli o krok do przodu. Obecnie ubrania sportowe zapożyczają fasony, nadruki i wzornictwo od rozwiązań casualowych. Kolorowe kurtki, bluzy, w połączeniu ze spodniami, spodenkami czy leginsami w tym samym stylu i kolorze będą dopełniać modowo naszą stylizacje i sprzyjać aktywności.
Przed wizytą we Wrocław Fashion Outlet warto zajrzeć na www.wroclawfashionoutlet.com

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Firma eventowa jako partner w organizacji eventów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.