ROXX - nowe oblicze znanej restauracji
ROXX Steaks & Seafood, restauracja od lat stanowiąca istotny punkt na gastronomicznej mapie Warszawy, wprowadza nową kartę i przedstawia swoje nowe oblicze.
Restauracja ROXX Steaks & Seafood wprowadziła nową kartę dań skupiającą się na stekach oraz świeżych rybach i owocach morza, która zapewni gościom niezapomniane doświadczenia kulinarne i luksusową atmosferę.
ROXX Steaks & Seafood, z dumą wprowadza nowe, niezwykłe dania przygotowywane przez utalentowanego Szefa Kuchni - Łukasza Młynarczyka. Zainspirowane najnowszymi trendami kulinarnymi dania łączą tradycję z nowoczesnością, a każdy posiłek jest prawdziwym dziełem sztuki. Flagowym daniem ROXX jest Surf and Turf, które w niezapomniany sposób łączy w sobie soczystego steka z delikatnymi owocami morza.
„ROXX od początku swojej działalności dba o jakość składników. Z największą dbałością wybieramy lokalne produkty i sezonowe składniki, by dostarczyć smak, który oczaruje zmysły i pozostanie w pamięci naszych gości na długo” - mówi Mike de Mug.
ROXX Steaks & Seafood to miejsce, gdzie elegancja spotyka się z luksusem. Nowa oferta to okazja, by cieszyć się wyjątkowym wieczorem w modnie urządzonym wnętrzu, które sprawdzi się zarówno przy organizacji spotkań biznesowych (od 20 do 100 osób), jak i przyjęć (do 150 osób).
Już od 15 kwietnia goście będą mogli korzystać z naszych zmieniających się co tydzień ofert lunchów biznesowych serwowanych od poniedziałku do piątku.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.