Komunikaty PR

ROXX - nowe oblicze znanej restauracji

2024-04-12  |  13:30
Biuro prasowe
Do pobrania Roxx ( 0.01 MB )

ROXX Steaks & Seafood, restauracja od lat stanowiąca istotny punkt na gastronomicznej mapie Warszawy, wprowadza nową kartę i przedstawia swoje nowe oblicze. 

Restauracja ROXX Steaks & Seafood wprowadziła nową kartę dań skupiającą się na stekach oraz świeżych rybach i owocach morza, która zapewni gościom niezapomniane doświadczenia kulinarne i luksusową atmosferę.

ROXX Steaks & Seafood, z dumą wprowadza nowe, niezwykłe dania przygotowywane przez utalentowanego Szefa Kuchni - Łukasza Młynarczyka. Zainspirowane najnowszymi trendami kulinarnymi dania łączą tradycję z nowoczesnością, a każdy posiłek jest prawdziwym dziełem sztuki. Flagowym daniem ROXX jest Surf and Turf, które w niezapomniany sposób łączy w sobie soczystego steka z delikatnymi owocami morza.

ROXX od początku swojej działalności dba o jakość składników. Z największą dbałością wybieramy lokalne produkty i sezonowe składniki, by dostarczyć smak, który oczaruje zmysły i pozostanie w pamięci naszych gości na długo” - mówi Mike de Mug.

ROXX Steaks & Seafood to miejsce, gdzie elegancja spotyka się z luksusem. Nowa oferta to okazja, by cieszyć się wyjątkowym wieczorem w modnie urządzonym wnętrzu, które sprawdzi się zarówno przy organizacji spotkań biznesowych (od 20 do 100 osób), jak i przyjęć (do 150 osób).

Już od 15 kwietnia goście będą mogli korzystać z naszych zmieniających się co tydzień ofert lunchów biznesowych serwowanych od poniedziałku do piątku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.